this is Belgium !

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 jun 2018, 15:44

Zijn die gevangenen wel  dieven? Heeft er iemand dat comp-programma wel gekontroleerd op mogelijke fouten? Ik denk eerder
dat laksheid van de overheid hier aan de orde is.
Men houd het echt niet voor mogelijk, echt Belgisch, dat systeem is al vanaf 2014 in voege, en nu in 2018 hebben ze plots een "onverklaarbaar gat" gezien in hun boekhouding van  de eerste 4 maand van 2018.....is dat nu een grap??????
https://www.hln.be/de-krant/gedetineerd ... ~ac82ab4e/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 jun 2018, 16:44

Hoe "hooggeschoold" en "hooggesubsidieerd" moet je eigenlijk zijn om dergelijke gedrochten in mekaar te steken?

Of volstaat het dat je bepaalde politici tot je "hoogbegaafde" vriendenkring mag rekenen?

Van welke strekking dan ook, immers ze trekken allemaal aan hetzelfde bekende koordje: dat vh graaimodel...?

Afbeelding



Afbeelding

2012 tot juni 2018 = 6j. geleden en... nog geen schijn van een afgewerkt product kunnen aanbieden op het internet...

Verwonderlijk?

Bij sommige nachtwinkels kan je al onofficiële drukwerkjes met alle persoonlijke gegevens aankopen of bij aliexpress...?

Afbeelding


De outlet-winkels voor uitgerangeerde politici gaan gouden tijden beleven!
't Zal er toch ooit eens van moeten komen...?

Afbeelding

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Ice

18 jun 2018, 01:29

En dan nog zeggen dat ál die IT systemen van de roverheid miljóenen van óns belastinggeld kosten......níet up-to-date zijn en zelfs geen éne fatsoenlijk werkt......ná twéé jaar was de update bij justitie nóg niet rond wegens geen support meer voor XP maar toch nog blijven aanmodderen.....het stenen tijdperk qua technologie: dát is onze roverheid. (Ze hebben er geen geld voor want ze graaien te graag zelf)
Wie dus toestemming geeft aan die knoeiers online, die gooit zijn gegevens gewoon op straat!  :roll:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

18 jun 2018, 10:18

Ll was ik in een kringwinkel, 't wordt hoge tijd dat men daar een camera zet. Voordat verse spullen binnen geraken wordt 't al gesorteerd. Gestolen worden durf ik niet zeggen , Het is daar een komen en gaan van busjes. En lijken bekenden omdat ze steeds worden gegroet. België wordt geplunderd op alle mogelijke manieren.
Of die eigenaar v/d goederen een eigen lijstje heeft weet ik niet, evtl wat steekproeven ter controle zou de zaak gezond houden.. Is niet normaal daar en dan bij die kleren , plots is men niet zo dom meer.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

18 jun 2018, 16:05

ná twéé jaar was de update bij justitie nóg niet rond wegens geen support meer voor XP maar toch nog blijven
aanmodderen.....het stenen tijdperk qua technologie: dát is onze
roverheid. 
Ze weten misschien nog niet dat linux gratis en veilig is.......... :Din plaats van den bil gates te sponsoren.
En ik ben het met Boeffer eens, dat ze eens de kringloop winkels bekijken,wat verdwijnt er onder tafel????
Ook het goede doelen geld, zoals kom op tegen kanker....nog nooit heb ik ergens gelezen dat ze een geneesmiddel of behandeling hebben gevonden,waar bijstaat ,met dank aan de gulle gevers ,en daardoor kunnen wij X aantal patiënten helpen.
Maar het omgekeerde is waar,er zijn middelen,maar men mag het zelf,of met de ziekenkas betalen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-n ... /#comments
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

19 jun 2018, 07:17

Nieuw kankermedicijn slaat aan. Zelfs Maggie is voorstander, maar het is geweldig duur. Niet door de ingredienten maar door de voorafgaande research volgens de producenten. Waar gaat het geld van kom op tegen kanker dan naartoe?

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

19 jun 2018, 07:24


tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

19 jun 2018, 16:55

Ik heb het pdf gelezen,mooie reclame, maar ondoorzichtig,ze spreken niet van het loon van de directeur=generaal, de directeur, de voorzitter ,de ondervoorzitter,de onderzoekers..... de spreken van 7 vrijwilligers die 217 patiënten begeleiden.....de terug betaling van borst reconstructies,ik ken een dame die het heeft laten doen,maar ze had gelukkig een heel goede hospitalisatie verzekering....tand implantaten worden betaald....als het bewezen is dat het van kanker komt.
Ik zeg niet dat er iets goed mee gedaan wordt,maar....ons kent ons zeker?
Ze brengen ook het roken, het meeroken en de diesel ter sprake, niets van de boten, de vliegtuigen of de verbrandings- ovens,ook de groeihormonen, antibiotica en andere chemische producten in het voedsel komen niet ter sprake.
En we betalen allemaal voor de ziekteverzekering, en van het loon gaat er ook RMZ af, waarvan ook een deel voor gezondheidzorg diend maar als men een ernstige ziekte krijgt , en men heeft wat eigendom ,dan vind men niet een organisatie die bijspringt,en geeft magie niet thuis.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pe ... ~a2b98b59/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

26 jun 2018, 16:27

Weer een wereldvreemde rechter ,hoe is dit mogelijk......
Sterkte een die chiroleider en zijn ouders
https://www.hln.be/regio/roeselare/-bok ... ~a0a70b82/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

10 jul 2018, 10:26

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201807 ... 4986875013

oef, het is een gentenaar, dacht al dat het weer eens een vreemdeling zou zijn.

hoe herkenbaar, hoe herkenbaar.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

10 jul 2018, 10:40

Heel die rotzooi familie opladen en afzetten in Marokko. en zo snel mogelijk. Ze hebben hier verd.mme al jaren op ons kosten geleefd en dan bestelen en beroven ze ons nog en daarbovenop durven ze nog bedreigingen uiten ook? Buiten daarmee...……….
De zon is gratis voor iedereen

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

12 jul 2018, 08:40

Weer een ongelooflijk verhaal dat enkel in België mogelijk is.
Een boer die op de taalgrens woont heeft weilanden voor zijn koeien in Vlaanderen en Wallonië.
Nu moet hij de koeien scheiden in Vlaamse  en Waalse; voor de belastingen en wetgeving. Met ieder zijn weide en stal.
Geen Belgen mop; maar werkelijkheid.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 jul 2018, 12:44

voorn schreef:Weer een ongelooflijk verhaal dat enkel in België mogelijk is.
Een boer die op de taalgrens woont heeft weilanden voor zijn koeien in Vlaanderen en Wallonië.
Nu moet hij de koeien scheiden in Vlaamse  en Waalse; voor de belastingen en wetgeving. Met ieder zijn weide en stal.
Geen Belgen mop; maar werkelijkheid.
En ondertussen gooien ze in Brussel de politie knock out met kasseien.
Ook geen Belgenmop, maar werkelijkheid.
Maar dat zijn faits divers in Brussel he.
:roll:

Het zal nu toch wel voor iedereen met gezond verstand duidelijk zijn, dat de overheid de situatie niet meer onder controle heeft.
Ik denk dat enkel een burgeroorlog nog een fundamentele oplossing kan bieden.
De witten tegen de bruinen.
Grote kuis houden, ons land terug heroveren!
Ondank is 's werelds loon

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

12 jul 2018, 17:18

voorn schreef:Weer een ongelooflijk verhaal dat enkel in België mogelijk is.
Een boer die op de taalgrens woont heeft weilanden voor zijn koeien in Vlaanderen en Wallonië.
Nu moet hij de koeien scheiden in Vlaamse  en Waalse; voor de belastingen en wetgeving. Met ieder zijn weide en stal.
Geen Belgen mop; maar werkelijkheid.
En hoe weten die controleur/belasting diensten welke koe Vlaams of Waals spreekt :D :D :D :D :D :D
Geen Belgenmop, maar de mop van het jaar. :D :D :D :D :D :D

https://www.tvoost.be/nieuws/unieke-sit ... onie-62180
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 jul 2018, 23:53

Een 2° Banlieue in Bxl. Wie wil daar wonen https://www.youtube.com/watch?v=aZrbGIP2Ph8
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg