this is Belgium !

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

17 nov 2018, 14:04

En toch ben ik meer dan tevreden dat ik hier woon! En niet in bv sommige andere eu landen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

18 nov 2018, 11:24

Fazal schreef:Ja, kan niet beter.  :cry:
Het is omdat het hier het slechtste land van de wereld is dat ze allemaal naar hier willen komen om het nog slechter te maken...…..
De zon is gratis voor iedereen
Fazal

18 nov 2018, 19:13

Afbeelding

Voor hen is dat hier de hemel op aarde!

Dààrom, komen ze graag naar hier!
Alles gratis, en wij maar betalen!
Ik vraag mij af, waar wij het zullen 'blijven' halen!  :evil:

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

21 nov 2018, 16:24

Afbeelding


Ben gisteren overmeesterd geweest door politie. Later is men zich komen excuseren.
Ik had naar een hoop hangjongeren die  voor een eettent  stonden geroepen: allen naar de snackbar 
Men dacht dat ik allahu akbar had geschreeuwd.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 nov 2018, 16:41

Ik begrijp het niet, maar ze laten nog altijd de deur voor pedofielen openstaan. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pe ... ~af05a305/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

01 dec 2018, 12:19

Afbeelding


is het bij de mohammedanen al nieuwjaar , ik hoor hier s avonds lang alle kanten
knallen. Kan de politie niet ingrijpen tegen dat het nieuwjaar is ben ik dat zo beu als wat. 
Ice

01 dec 2018, 13:56

tokkio schreef:Ik begrijp het niet, maar ze laten nog altijd de deur voor pedofielen openstaan. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pe ... ~af05a305/
Begrijp je het niet? Netwerk van dutroux? Hoe hoog ging dat, denk je?
Enkel door de angst voor de volkswoede werd dutroux veroordeeld, anders had ie geen dág gezeten!
Degenen die het laagste van het laagste crapuul de hand boven het hoofd houden zijn zelf niet zuiver op de graat, daarom komen ze er ook vanaf met voorwaardelijke straffen....1+1= 2, toch?

We zullen zelf de perverten die hun poten niet kunnen afhouden van kinderen moeten aanpakken.

Ik heb ooit een reportage gezien van een veroordeelde pedofiel die vrij kwam in NL.
Wel, die heeft ruimschoots zijn straf gekregen door het volk: overál waar hij woonde werd hij weggejaagd door gepest en de woede van de hele buurt, hij kroop weg in een hoekje van de kamer, durfde de gordijnen niet te openen, hij kon zn snuit niet buiten de deur steken of hij werd beledigd en belaagd zodat hij telkens weer moest verhuizen, uitgestoten en uitgespuwd door de maatschappij ....dát is gerechtigheid en straf krijgen!
De mensen volgden waar hij zat en deelden deze informatie, zij waren uiterst op hun hoede en waakten over hun en elkaars kinderen...

Zó moet dat gaan want justitie beschermt dat ongedierte.  :evil:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 dec 2018, 16:09

Ice schreef:
tokkio schreef:Ik begrijp het niet, maar ze laten nog altijd de deur voor pedofielen openstaan. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pe ... ~af05a305/
Begrijp je het niet? Netwerk van dutroux? Hoe hoog ging dat, denk je?
Enkel door de angst voor de volkswoede werd dutroux veroordeeld, anders had ie geen dág gezeten!
Degenen die het laagste van het laagste crapuul de hand boven het hoofd houden zijn zelf niet zuiver op de graat, daarom komen ze er ook vanaf met voorwaardelijke straffen....1+1= 2, toch?

  :evil:
Wat is er mis met Castreren.......ze doen het wel bij een varken, een stier, een hengst,als ze beestig willen zijn, moeten het ook maar beestig ondergaan. :evil:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

01 dec 2018, 17:22

tokkio schreef: Wat is er mis met Castreren.......ze doen het wel bij een varken, een stier, een hengst,als ze beestig willen zijn, moeten het ook maar beestig ondergaan. :evil:
Komaan tokkio, ze gaan toch niet ijveren om zichzelf te castreren, nietwaar?  :twisted:
Ice

12 dec 2018, 13:24

Fazal: perfecte illustratie van de 'openbare dienstverlening' door corrupte politiek en aanverwante bedrijfs/vriendjes die allen hun zakken vullen op de rug van de belastingbetaler.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 dec 2018, 14:13

@Fazal. Waar ligt die weg ergens in belgië? Dat is waarschijnlijk een  foto uit Roemenië of zo.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

12 dec 2018, 14:20

Wil. schreef:@Fazal. Waar ligt die weg ergens in belgië? Dat is waarschijnlijk een  foto uit Roemenië of zo.
Dat denk ik ook. Zeker niet in België. Het systeem met de dubbele witte lijn met een tussenafstand van +- 1 meter zoals op de foto bestaat hier niet.

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

12 dec 2018, 14:50

Alleen de doodstraf is een duidelijk en afdoend signaal voor crapuul dat het leven van onschuldigen kapot maakt

De moordenaar van Kitty van Nieuwenhuyzen wordt door dit systeem niet alleen 10 jaar gepamperd op onze kosten

maar daarna zelfs vrijgelaten

Hij loopt nu tussen duizenden burgers die hem niet herkennen en kan nu zijn volgende slag beramen 

net als die gast in Straatsburg en alle anderen

Maar het moet zo zijn van de roverheid : alleen zo kan men de onmenselijke kostprijs van het apparaat verantwoorden

ambtenaren betalen om op te letten , zonder dat ze een oplossing brengen

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

12 dec 2018, 20:12

Gelezen
Schietvandalen die 80 keer konden toeslaan eindelijk gepakt

En hoe gaat het nu verder ?

Wel , ze worden veroordeeld en dan krijgen ze nog 27 of 72 kansen en veroordelingen , zonder straf welteverstaan
En dan hebben ge genoeg kunnen oefenen om een echte aanslag te plegen
Die 27 of 72 keer betekenen 27 of 72 keer heel de show opvoeren van rechtbank en media met nul resultaat en dus 27 of 72 betaald worden door de belastingbetaler 

En dat is de bedoeling van het systeem

En na die aanslag vragen politie en gerecht dan meer geld en meer manschappen

En de wereld draait door