1969 - In de Nautische School Lombardsijde - Radar Operators

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Komma@
Lid geworden op: 07 jan 2006, 14:35
Locatie: Bij de PC !!

26 jan 2014, 10:20

Komma@ schreef:Ben op zoek naar oude legerkameraden uit 1969 - In de Nautische School Lombardsijde - Radar Operators

http://www.belgian-navy.be/t6968-1969-i ... -operators

Mocht er iemand zijn die zich erkent of die iets weet over mijn oude collega's, hij mag altijd contact nemen



Afbeelding

De namen weet ik ook nog :

Staande :
Raymond Goosens (Halle)- Jozef De Keyzer (Koksijde) - Paul de Saedeleer (Haaltert)- René Senaeve (Oostende)- José van Rie (Kortrijk)- Freddy Van Acker (Oostakker)- Emiel Hassaert (Everberg) (verongelukt in 1969 in Mariakerke-Oostende tijdens militaire dienst)

Gehurkt :
Frans Oyen (Lint)(Bijgenaamd Flipper) - Van de Vijver André (Evere)(bijgenaamd den tish) - De Meyer - Yves De Bolle (Ternat) - Van der Kelen Wilfried - Alf Durinck - Fred Van Vooren (Aalter)

Komma

Weet er soms iemand iets van De Meyer (voornaam vergeten natuurlijk), hij was vroeger wonende in Brugge en zou gewerkt hebben bij Barco in Kortrijk ? Ik heb alles al geprobeerd tot nu toe zonder resultaat !

Hartelijke dank

Komma@

(3de van links zittend op de foto )
Houston we have a problem ........

Proud Windows 8.1 Pro user !

lesley
Lid geworden op: 16 dec 2016, 20:33
Locatie: gistel

16 dec 2016, 21:09

beste na wat zoeken ben ik bij deze terecht gekomen en wou jullie op de hoogte brengen dat mijn papa senaeve rene woensdag laatst leden overleden is.
de uitvaartdienst is volgende woensdag 21 dec. in de stuiverstraat 470 te oostende.
als jullie een laatste groet wil geven zijn jullie welkom om 13u
mvg senaeve lesley