Huwelijk met man die ooit met een andere vrouw was gehuwd

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

11 mar 2013, 13:11

Hallo,

Zijn er toevallig dames die gehuwd zijn met een man die ooit gescheiden is en waarvan het contact met zijn kinderen desastreus is.


Groetjes,

Angel
fijne dag verder

luz
Lid geworden op: 01 jan 2013, 12:18
Locatie: limburg

03 apr 2013, 09:38

Nee maar mijn kinderen hun vader heeft hen nooit meer bekeken sinds hij een nieuwe relatie had. Het was met een vrouw die zelf geen kinderen had. Ik denk dat zij toch wel een groot aandeel heeft gehad dat hij zijn kinderen nooit meer bekeken heeft. Zij waren toen 5 en 7 jaar en die vrouw kreeg het op haar zenuwen van kleine kinderen. Hij heeft toen voor haar gekozen...

Dat is nu 20 jaar geleden en mijn kinderen hebben het dikwijls heel moeilijk gehad, maar voor hun is hun vader dood.

Persoonlijk vind ik dat dat je kinderen boven elke relatie moeten gaan.

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

19 dec 2013, 12:05

Hello,
Als de kinderen groot worden moeten ze toch beseffen dat ze hun vader kunnen bezoeken als hij dat ook wilt .Het leven is zo kort waarom al die miserie ??
ze moeten naar die vrouw niet gaan maar contact zoeken met hun vader.
gigi2

luz
Lid geworden op: 01 jan 2013, 12:18
Locatie: limburg

12 jan 2014, 14:44

gigi, denk je nu echt dat kinderen nog naar een vader willen toe gaan die hun 20 jaar niet meer heeft willen zien? En jawel, ze hebben het wel een paar keer geprobeerd, maar ze kregen telkens de deksel op hun neus: hij wou geen contact met hun, had een "nieuw" leven opgebouwd.

Denk dat je het verkeerd begrepen hebt; het was in mijn geval de vader die niets, maar dan ook totaal niets meer met zijn eigen kinderen wou te maken hebben. En ja zoiets bestaat echt, kon het me vroeger ook niet voorstellen dat zo'n mensen bestaan.

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

12 jan 2014, 15:14

LUz,

zeer erg , wat er allemaal in de wereld bestaat.
Wat voor karakters hebben die personen !!!
gigi2

luz
Lid geworden op: 01 jan 2013, 12:18
Locatie: limburg

12 jan 2014, 19:42

Ja, had ik het maar geweten voor ik met hem trouwde he...ik had er zeker geen kinderen mee gemaakt. :wink:

Vagebond
Lid geworden op: 05 jan 2013, 17:38
Locatie: In het noorden

08 mar 2014, 23:05

Hmm, die vaders, wat een boosdoeners!

Ik ken een geval van een man die zijn kind jaren lang na een echtscheiding niet zag.

Het kind was 10 jaar toen haar ouders uit elkaar gingen, haar vader begon een nieuw leven met een andere vrouw, en hierdoor is het kind wat op de achtergrond geraakt, de eerste jaren na de echtscheiding had de man nog af en toe contact met zijn dochter maar na verloop van tijd is dit volledig gestopt.

Deze fout straft de dochter hem nu (20 jaar later) af! zij wil haar vader niet meer zien, ze heeft ondertussen een dochtertje, en haar vader mag zelfs zijn kleinkind niet zien? Eigen schuld dikke bult ... of toch niet?

Maar! de ex van de man gaat hier ook zeker niet vrij uit, telkens de man een afspraak wilde maken om zijn dochtertje te zien, had ze altijd wel een reden klaar, dat het niet door kon gaan, alimentatie moest ie op tijd betalen of ze dreigde met een advocaat, maar zijn dochtertje eens zien kon nooit.

Vagebond
Lid geworden op: 05 jan 2013, 17:38
Locatie: In het noorden

08 mar 2014, 23:08

Erger nog vind ik het verhaal van een gescheiden man die een andere vrouw leerde kennen, en die door haar jaloersheid de man verbood om zijn kinderen nog te zien!

Wat vinden we daar van?

SEBASTIAN
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:12
Locatie: in het midden

09 mar 2014, 08:15

Simpel! Eerst denken en dan doen! In alle omstandigheden!
De kunst v/h leven is thuis te zijn alsof men op reis is. Godfried Bomans.

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

10 mar 2014, 10:37

De vraag is natuurlijk of de nieuwe echtgenote jaloers is of er een andere reden is.

Je kunt pas oordelen als je in dezelfde schoenen staat
fijne dag verder

luz
Lid geworden op: 01 jan 2013, 12:18
Locatie: limburg

10 mar 2014, 10:45

sorry dubbele post
Laatst gewijzigd door luz op 10 mar 2014, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

luz
Lid geworden op: 01 jan 2013, 12:18
Locatie: limburg

10 mar 2014, 10:46

Vagebond schreef:Erger nog vind ik het verhaal van een gescheiden man die een andere vrouw leerde kennen, en die door haar jaloersheid de man verbood om zijn kinderen nog te zien!

Wat vinden we daar van?
Ken ik. Als de nieuwe vrouw dan zelf geen kinderen heeft, kan(wil) ze zich niet inbeelden hoe zo'n kinderen er van af zien.
Toppunt in ons geval is: nieuwe vrouw raakt zwanger van mijn ex en die laat haar in de steek met het nieuwe kind.
Nu zal de nieuwe vrouw wel beseffen wat mijn kinderen hebben afgezien, maar de littekens blijven bij mijn kinderen. Dat kan je met niks meer goed maken.
De kinderen hebben nu wel(steun?) contact met elkaar en begrijpen mekaar heel goed.