Homo antiqua virtute ac fide

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 sep 2013, 16:06

:lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 sep 2013, 16:14

De 53-jarige Jean-Claude Van Damme , pas nog maar een nieuwe heup gestoken , is te zien op de laatste pagina van HLN vandaag , met zogezegde perfect horizontale spreidstand, met een samoerai-zwaard en soms al tillent met zware halters in komische reclamefimpjes .
Is volgens mij maar bluf en trucage .
Geef mij maar The Belgium muscles , Tom Waes , die laat mij wat anders zien !!!
En tussen haakjes , miischien wel mijn Samoerai-zwaard , waarmee The Muscles From Brussels mee stoeft , miljaarde :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

09 okt 2013, 13:35

Vandaag 9 october 2013 , een rustige dag , een bevrijding :D
Lady is deze morgen om 8.33 , met de bus naar Hasselt , naar de grenslandhallen , waar er een stofjes verkoop is ( kleding benodigheden met alles op en er aan) .... 8)
Deze morgen al vroeg op 6.30 uur , dochter lief is met ega naar Spanje Sevilla voor 4 dagen , een ontspannigstrip zogezegd ...
Katana moet dan met lady , de poezen (3) gaan bevoorraden en de enige kip nu ( een yorkshipkip of zo iets , zit er nu nu eenzaam bij , de twee andere hebben de geest gegeven ) rommelige kippen , zijn volgens mij voor niets goed , leggen af en toe een ei en scharrelen wat rond .
De overblijvende kip heeft weer allures gekregen van een haan ( 't schijnt dat in is, miljaarde) , een beesten boel daar .
De poezen willen niet binnen komen als katana in dat huis is , gevolg geschreeuw van Lady van jewelste ; duizend bommen en granaten , waar zijn de kliipen van Dover !!!! :cry:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

13 okt 2013, 10:42

I love Lady terug , de liefde is hersteld , geen wereldnieuws maar ... :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

15 okt 2013, 00:01

Eviva L' Amor! Nu kunnen wij terug op onze beide oren slapen. Katana en zijn geliefde lady zijn uit hun crisis. De kippen leggen weer eieren en hopelijk hebben die poezen ook al geen schrik meer. De storm aan de witte klippen van Dover, is geluwd, en Leopolodsburg moet geen schrik meer hebben van een losgeslaagde hooligan. Een gewezen jongeling, die met zijn zwaard de halve stad zou gaan onthoofden. Erger nog, van plan zou kunnen zijn om, met een of andere achtergebleven Duitse tank, de grenzen over te steken, recht naar het mooie Vlaamse Brabant. Oef! De wereld is gered voor de ondergang!

Bedankt, Lady :wink:

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

20 okt 2013, 10:59

Goed zo en houden zo zou ik zeggen. Alles terug op zijn pootjes en dat Katana terug zijn rust krijgt en hier terug verschijnt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 okt 2013, 14:20

Ammai , het leven is ingewikkeld als chauffeur met langs je zijde , Lady als bijzitter :(
Het is gestadig , heb je dit gezien , heb je dat gezien en zo gaat het op en neer, katana bijt dan van zich af ( heeft jaren lang, alleen langs de wegen met de auto rondgezworven ) en zegt dan ' ik heb niets gezien , let wel voortdurent op 't verkeer en de rest geen interesse , ( zal alleen maar opkijken links of rechts ,voor of achter als er een mooie naakte vrouw zou zien paraderen) , zeg dat niet tegen Lady , wil de kerk (bed) in 't midden houden :lol: :lol: :wink:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

30 okt 2013, 02:33

Katana, wij kunnen zwijgen als een graf. Maar die Vincke, die hier ook ergens rondwaalt, die schrijft boeken,hé man! Met die schrijvers weet ge nooit! En als ge nog eens alleen buiten moogt om een toerke te maken, zal ik eens een telefoontje doen met ons Anke, om jou eens te verrassen,zie! Hoe wilt ge het, met schoenen, zonder schoenen of...met niks?

Ik zal Mathieu meevragen om je achteraf te kunnen reanimeren! :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

02 nov 2013, 11:08

:lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

05 nov 2013, 17:54

Indien nodig, geen probleem. maar ik zou wel willen weten bij wie ik dan dien te beginnen. Bij onze aller vriend Katana of bij Anke????
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 nov 2013, 16:16

Innige deelneming aan de familie van 89- jarige Marcel Hendrickx uit Willebroek, die stierf in een liftkoker viel met zijn hondje (overleefde wel) .
Deze lift was pas hersteld en gecontroleerd ...
Volgens mij is dit moord met voorbedachte rade !!!
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

26 nov 2013, 22:01

katana schreef:Innige deelneming aan de familie van 89- jarige Marcel Hendrickx uit Willebroek, die stierf in een liftkoker viel met zijn hondje (overleefde wel) .
Deze lift was pas hersteld en gecontroleerd ...
Volgens mij is dit moord met voorbedachte rade !!!
Het kan juist dat onderhoud zijn, dat een rol zou kunnen spelen. Iets vergeten is vlug gebeurd. Soms ligt de oorzaak op een klein plaatsje. Niemand is perfect,hé Katana?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 nov 2013, 14:18

Lady is niet tevreden over de afdrogings capaciteiten van katana gedurende de vaat , gedurig opmerkingen , voel mij gefustreerd , is alsof .... miljaarde :(
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

28 nov 2013, 17:26

Het is bijna nieuwjaar!!!:)


Afbeelding

Geosloeber
Lid geworden op: 26 okt 2005, 17:48
Locatie: Merksem

29 nov 2013, 07:48

of... " Position Switch "... Vanaf vandaag wast Katana af en Lady droogt af. Frustrtatie opgelost :roll: of niet???
Carpe diem!