off line app lukt niet

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

30 apr 2013, 04:04

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een mobiele versie van mijn website. Zolang ze niet in orde is, staat ze op www.triangulovzw.be/mobiel. Het is de bedoeling dat ze nadien automatisch doorgelinkt wordt.
Ik wil hierin een offline app integreren (om de belangrijkste gegevens in een DB op de smartphone op te slaan, zodat die ook zonder internetverbinding kunnen bekeken worden).
Dit lukt maar niet.

Voor deze app gebruik ik php, jquery,en js (aanpassing van gekregen scripts) die samen in een map (moffnl) zitten, en ik haal de gegevens uit mijn DB.

Dit is te veel om hier allemaal te plaatsen, maar mag ik dit (de scripts en de sql van de betreffende tabellen) eventueel privé doorsturen naar één van jullie om te kijken waar mijn fout zit? Ik heb al vanalles uitgeprobeerd. (het gaat om de Nederlandse app, aan de Spaanse ben ik nog niet begonnen.)
De broncode van http://www.triangulovzw.be/moffnl/triangulonlfeed.php is blanco, maar in de broncode van http://www.triangulovzw.be/moffnl/triangulonlrss.php staan wel gegevens.
Als ik op de offline app NL klik, krijg ik de melding “er is een probleem met de app”.
Wil iemand aub proberen om mijn fout(en) op te sporen?

Alvast bedankt!

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

30 apr 2013, 14:05

Hallo,

Ik ben een klein stappeke verder, maar eigenlijk sta ik nog nergens.

Ik had alles bij een nieuwe poging in een andere map gestoken (moffnl in plaats van mnl), maar had de link in de mobiele WS niet aangepast. Nu wel aangepast. De link werkt nu wel, maar geeft nog geen offline app.
Nu krijg ik: “pagina kan niet vernieuwd worden”, dus er komt geen inhoud.

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

30 apr 2013, 22:29

Het probleem is opgelost! De fout zat niet in de scripts.

Ik had blijkbaar "rommel" in mijn DB zitten: JS ivm foto's (van mijn gewone website).
Ik had gelukkig aparte tabellen gemaakt voor de offline app, maar de inhoud gewoon gekopieerd.
Nadat de database leeggemaakt was, en met test-teksten gevuld, werkte het wel.

Ik moet nu mijn tabellen terug invullen, maar dan alleen met html.

Ik zal in elk geval niet meer vergeten dat ik geen javascript in de database mag steken.

groetjes,

Kris

PS: ook als er speciale tekens zoals é of " instaan, wordt de pagina niet weergegeven. Ze moeten vervangen worden door hun code.
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home