Probleem met excel bestand

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

audry
Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33

19 jun 2013, 22:34

Dag Coderunner,

Op mijn website heb ik een koppeling bij standleden-2013, dit bestand werkt perfect op mijn pc, maar als ik dit upload naar mijn website en als ik dan ga kijken kan hij dit nietmeer openen.
Ik krijg een melding dat het bestand beschadigd is.
Ik heb het al opnieuw opgeslagen maar het helpt niet.Doe ik iets verkeerd, of kan het aan ie liggen.

mvg

A.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

20 jun 2013, 16:34

Hallo audry,

Ik kan het bestand downloaden maar wanneer ik het wil openen, krijg ik de melding dat er onleesbare inhoud gevonden wordt in het bestand m.a.w. er staan fouten in het bestand. Ik heb dan de keuze om deze fouten te herstellen of niet.
Wanneer ik herstellen kies krijg ik "Excel recovered your formulas and cell values, but some data may have been lost."

Heb je nog voldoende vrije ruimte op de webserver om het xls bestand volledig op te laden?
Vergelijk de grootte van het xls bestand in linker- en rechterscherm van je ftp-client-programma.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

audry
Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33

20 jun 2013, 19:09

Beste coderunner,

de bestands grote was 0 , dan heb ik heel wat verwijderd en dan terug de upload gedaan en dat lukte de grote is nu hetzelfde , en ik dacht dit is de oplossing, maar toch heeft hij weer de melding dat het bestand beschadigd is.
Weet jij nog een andere oplossing?

mvg

A.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

20 jun 2013, 19:25

Beste audry,

Ik heb het vermoeden dat al je vrije ruimte (50Mb) op de webserver is opgebruikt.
Het enige wat je kan doen is:
1- ofwel bestanden die je niet meer gebruikt verwijderen zodat er terug ruimte vrijkomt;
2- ofwel meer webruimte aankopen bij je website provider áls dit mogelijk is.

mvg,
Coderunner

PS Stuur het Excel bestand eens naar mijn email adres (zie privé-bericht)
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

20 jun 2013, 22:10

@ iedereen die deze topic volgt:

Probleem lag inderdaad aan een volle webruimte op de webserver (49.9 van 50Mb opgebruikt).
Door de niet gebruikte/verouderde mappen te verwijderen is het probleem opgelost.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.