Forum

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

19 aug 2013, 12:51

Ik probeer een forum op mijn website (bv. phpbb) maar ik krijg het niet klaar, hoe moet ik dit doen.Ik werk met dreamweaver. Ik heb phpbb al gedownload maar dan?

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

19 aug 2013, 13:12

filius schreef:Ik probeer een forum op mijn website (bv. phpbb) maar ik krijg het niet klaar, hoe moet ik dit doen.Ik werk met dreamweaver. Ik heb phpbb al gedownload maar dan?
- Dreamweaver heeft niks met phpbb te zien........

- Uw webspace, is dat gratis webspace van de provider? b.v. telenet of belgacom ? Dan kunde daar waarschijnlijk ook niks mee doen want ge krijgt geen sql database ondersteuning. Voor phpbb heb je webspace nodig met sql database mogelijkheid.
98% van de webspace met database ondersteuning is betalend. Die andere 2%, als je nog gratis vindt tenminste, zal dan waarschijnlijk tergend traag zijn.

In zou zeggen: begin eerst eens informatie te verzalmelen over het opzetten van een phpbb forum, want als ge der diene phpbb met dreamweaver wilt proberen opzetten, dan gaat ge der nog ne serieuze koek aan hebben.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

20 aug 2013, 02:38

Beste filius,

Heb je de documentatie (installatie - snel starten - ...) over phpbb al doorgenomen?
>> hier te vinden << (nederlandstalig).
>> hier te vinden << (engelstalig).

Voor support en specifieke vragen over phpbb kan je op hun forum terecht.
>> hier << te vinden (nederlandsstalig)
>> hier << of >> hier << te vinden (engelstalig)


mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

24 aug 2013, 13:17

Beste coderunner,

Ik heb een forum klaar en het staat op de website.
Heel hartelijk dank voor de geboden hulp.

mvg.
Filius

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

25 aug 2013, 17:17

Beste filius,

Dat is graag gedaan en bedankt om dit hier te melden.

mvg,
Coderunner


@moderator - probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.