google map openen in eigen website

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

08 okt 2013, 12:51

Hallo,

Ik zou de routeplanner van Googlemaps willen integreren in mijn website, maar zo dat ze niet in een ander tabblad of vensters opent. (Dus zoals de routeplanner op seniorennet)
Ik probeerde al mat Target blank, en allerlei scripts, maar dat gaf niet het gewenste resultaat.

Dit is het script dat ik insloot.

<iframe src="https://maps.google.be/maps?f=q&sou ... tput=embed" height="480" width="640" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>
<small><a style="color: #0000ff; text-align: left;" href="https://maps.google.be/maps?f=q&sou ... mp;iwloc=A" TARGET="_blank">Grotere kaart weergeven</a></small>

Alvast bedankt!

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2013, 23:05

Beste Kris,

Bedoel je iets zoals in volgende voorbeelden?

Grotere afbeelding tonen
>> test 1 <<

Grotere afbeelding tonen/verbergen
>> test 2 <<

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

03 nov 2013, 18:01

Bedankt voor de reactie. Maar nee, eigenlijk niet helemaal. Ik wil ze echt in mijn gewone pagina geïntegreerd zien, met de hoofding en al.

Ik vergat ook nog te zeggen dat ik deze website maak in Wordpress. Blijkbaar is er iets mis met mijn opmaak. IK heb de kaart even zichtbaar gekregen, maar dan klopte de rest niet meer.

Maar ik ga toch overstappen naar een ander thema (wat ik gekozen had, wordt niet meer gevolgd door Wordpress.) Ik wilde een subdomein aanmaken waarin ik naar hartenlust kan knoeien om één en ander uit te testen . Maar dat thema, black skyline, zat niet meer in de keuze van Wordpress. Het is nog wel terug te vinden op de website van de maker, maar dat is nu blijkbaar maandelijks betalend. Ik stap dus liever ineens over op iets anders. Die website zit toch nog maar in haar kinderschoentjes.

Als ik de css niet in orde krijg, laat ik wel terug iets horen. En als het lukt ook, natuurlijk. Maar dat zal niet voor direct zijn.

groetjes, en nogmaals bedankt!
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home