zoekmachine die database doorzoekt

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

26 okt 2013, 10:08

Hallo,

Ik heb een Google zoekmachine op mijn nieuwe website gezet ( www.Marcel-Heyndrikx-svd.be ).

Maar ze doorzoekt alleen de eerste teksten die bij het laden getoond worden. Zelfs als een ander item getoond wordt, en dan gezocht, doorzoekt hij die tekst niet. De teksten worden uit de MySsql Database opgehaald (behalve de homepagina).

Ik heb ook geprobeerd de zoekfunctie op elke pagina te zetten, maar dat lukt ook niet. Ik heb alle tabellen in de DB al op fulltext gezet.

Kan iemand me een (basis)script (met aanduidingen wat ik moet/mag aanpassen) bezorgen waarmee ik er een zoekfunctie op kan zetten die de Database wel doorzoekt ? Ik heb al geprobeerd met verschillende scripts die ik gegoogeld heb, maar ook dan lukte het me niet.

Het mag met php, JS en/of jquery. Maar graag met eenvoudige uitleg. Liefst ook met mogelijkheid voor gebruik van wildcard, en 1 of meer woorden in zoekvak zetten.

Alvast bedankt!

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

28 okt 2013, 07:08

Hallo,

Ik ben er in geslaagd om er een andere zoekfunctie op te zetten, maar de gevonden zoekwoorden worden niet gemarkeerd, en zoeken met wildcard lukt ook niet. Kan iemand me daar a.u.b. mee helpen ?

Alvast bedankt!

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home