cafe Den Zoeten Inval

Dit is de plaats voor cultuur en historie. Ook voor nostalgie en geschiedenis van steden, dorpen, kerken, rivieren, enz. kan je hier terecht.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

05 aug 2022, 13:08

beste,
Wie heeft er foto's van het gebouw in de Nationalestraat 60 vóór de sloop rond 1993. Ik zoek info en foto van een mannetje dat met zijn hoofd in een bijenkorf valt. Is een gevelornament..
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

06 aug 2022, 13:57

door marann » Gisteren, 13:08
beste,
Wie heeft er foto's van het gebouw in de Nationalestraat 60 vóór de sloop rond 1993. Ik zoek info en foto van een mannetje dat met zijn hoofd in een bijenkorf valt. Is een gevelornament..
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten
Marcel
Regionale diensten in de vijf provincies
Antwerpen
Anna Bijnsgebouw
Lange Kievitstraat 111-113 bus 53
2018 Antwerpen
03 224 62 10 of antwerpen@onroerenderfgoed.be

Steek hier uw licht eens op voor de nodige info tenzij u echt foto’s e.d zoekt uit privé-collecties.

https://inventaris.onroerenderfgoed.be/ ... ecten/5602

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

09 aug 2022, 15:04

@ Dicksy, heb alle archieven doorgespit waaronder uw suggestie maar er is niets te vinden. Ik vrees dat, als er geen privé foto's bestaan, het een maat voor niets zal zijn. Heb bovendien zelfs naar de architect destijds gezocht maar geen foto's te vinden. Wel van het gebouw maar niet van het ornament.
Toch bedankt voor het mee zoeken.
Met vriendelijke groeten
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.