dropdownmenu's koppelen

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

calimero2
Lid geworden op: 12 jul 2006, 16:21
Locatie: Hasselt

31 okt 2013, 00:08

Hallo,

graag advies bij het volgende: ik wil op mijn webpagina 2 dropdownmenu's koppelen, om een aantal fotoreeksen per jaar te kunnen weergeven. Het eerste keuze-menu bevat de jaartallen, en per jaartal krijg je in het 2-de menu de omschrijving van de verschillende fotoalbums, die dan met een hyperlink gekozen worden: zie beeld in bijlage.
IK werk voorlopig nog in Frontpage, maar een ontwerp in andere taal is ook bruikbaar. Heeft iemand een voorstel om dit probleem op te lossen ?
Bij voorbaat dank voor de antwoorden !


Afbeelding

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

01 nov 2013, 22:28

Beste calimero2,

Ik heb een demo en de code die je vroeg online gezet.
Bekijk het eens en weet me te zeggen of het datgene is wat je zoekt.

>> Bekijk de demo en code hier <<

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

14 nov 2013, 21:09

en :?: :?:

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

15 nov 2013, 18:49

Dag Coderunner,

Ik wilde naar uw voorbeeld gaan zien, maar als ik op de link klik, krijg ik deze melding: Firefox kan de server op webhulp.000space.com niet vinden.

Ook in IE lukt het niet: Oeps! Internet Explorer kan webhulp.000space.com niet vinden.

De link werkt dus blijkbaar niet. Ik wilde dit toch even melden.

(Dat is overigens geen reden voor Calimero om niet te reageren, hij had dit ook wel mogen melden. Al was het maar uit respect voor uw bereidheid iedereen altijd te helpen.)

groetjes,

kris

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

15 nov 2013, 20:08

Beste Kris,

De link werkt wel maar het voorbeeld staat op een freewebserver en deze servers blijken niet steeds online te zijn. :(
Ik zou zeggen ... probeer het later nog eens ;)

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

15 nov 2013, 20:45

OK, bedankt!
Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home