website software

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

smurfke1
Lid geworden op: 01 okt 2006, 21:19

11 dec 2013, 17:08

Hallo
Ik heb al een paar jaar geleden en eigen website gemaakt in windows XP met het programma microsoft office FrontPage 2003 en daarna ben ik overgeschakeld naar windows7 en kon office FrontPage niet meer gebruiken en heb dan verder gedaan met het gratis programma van microsoft office SharePoint designer 2007 dit werkte zeer goed maar nu is er ook een probleem ik het niet exporteren op een Usb stick en nu zou ik graag weten of iemand mij kan helpen welk programma ik moet gebruik onder windows 8.1 heb het geprobeerd met het gratis programma ook van microsoft SharePoint designer 2013 maar ik kan het niet importeren

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

11 dec 2013, 18:06

Hallo smurfke1,

Kan je wel exporteren naar je harde schijf?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

smurfke1
Lid geworden op: 01 okt 2006, 21:19

11 dec 2013, 21:17

als ik op exporteren tik komt "persoonlijke website"

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

11 dec 2013, 21:29

Hallo smurfke1,

Wanneer je deze kan exporteren bewaar deze dan op je harde schijf i.p.v. rechtstreeks op de usb-stick. Vervolgens kopieer je hetgeen je op je harde schijf bewaard hebt naar de usb-stick en breng dan de bestanden over naar de andere pc

of

Als je weet waar je website door het programma bewaard wordt op je harde schijf
standaard in
-win XP -> C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn websites
-win 7 -> C:\Users\Gebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn websites
dan kan je heel de folder overzetten via je usb stick naar je andere pc en zo de verschillende pagina's van je website openen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.