Ming

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 mar 2017, 19:53

Goede avond,

Heb nog een foto gevonden van de 2 honden die zo mooi samen op de wandel zijn met mij. Zelfs als er andere mensen met een hond voorbij komen gaan ze rustig verder ;En als de mensen zelf bij ons komen zeggen ze vriendelijk goede dag. Zo is het voor mij ook aangenaam om met hen te wandelen. Afbeelding


Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 mar 2017, 22:00

Prachtig Gerarda .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 mar 2017, 10:53

Afbeelding

Goeiemorgen
Groetjes van Twinny en Ming .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

09 mar 2017, 17:23

Geef ze maar een dikke knuffel (en een snoepje)van mij.Het zien er superleuke bengels uit.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

11 mar 2017, 12:14

AfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

20 mar 2017, 22:50

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

20 mar 2017, 22:55

Afbeelding
Ming verstopt achter zijn froufrouke

Afbeelding
Koekoek daar ben ik terug .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 mar 2017, 22:41

Afbeelding
Ming en Twinny in slaapmodus .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

23 feb 2018, 11:26

Rebelle ge hebt zeker nog geen spijt gehad van uw nieuwe huisbewoner.
Komt wel goed overeen de andere van hetzelfde ras.Het is alsof ze het weten . Ik weet nu niet meer welk ras het is Ik denk ook Tibetanen oei oei ik word oud.
Groot verschil met mijn Tibetaan daardoor twijfel ik.

Ik ken meer van grotere rassen . Ik hou zeker van kleine hondjes .Mijn Tibetaan is de liefste hond die ik gehad heb . Ik heb er nog verdriet om.
Maar ik ben niet zo moedig als gij . Een of twee honden was voor mij al voldoende en het moesten dan nog rustige zijn . hahaha.Ik ging wel elke dag een grote wandeling doen en verder was de tuin genoeg voor hen. En wekelijks de hondenschool en in de zomer strandwandeling in groep in Nederland. Daar mochten ze los lopen.
Heerlijk om zien al die honden los zonder dat er gevochten werd.





Afbeelding Groetjes Gerarda 

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 feb 2018, 19:00

Ja Gerarda , de mijne zijn de kleine variant van de jouwe . De Lhasa Apso genaamd . 
Ik zie ook heel graag die tibetaanse terriervan jou , twijfelde echt om er zo één bij te nemen . Ik ken een fokster rond Gent . Maar rekening houdende met de leeftijd en de fysieke toestand heb ik terug gekozen voor de kleinere variant . Klein in gestalte maar groot van hart . 
 Ik hou zoveel van hen , heb er zoveel plezier van . 
En met die mooie dagen is het echt genieten op wandeling . 

 
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door rebelle op 26 feb 2018, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

25 feb 2018, 18:27

ja Rebelle inderdaad zo noemt die van mij. De grote had ik ook  De mastiff.Maar deze van u zie ik heel graag.Ik zou me graag bezig houden met dat kammen. Ik heb altijd zelf mijn honden getoiletteerd niet voor het profijt ,maar omdat ik het graag deed. Ik vond het ook zielig omdat we ze moesten achterlaten bij de kapster.  Goed dat die mensen dat doen hoor, niet iedereen  doet dat graag. Ik had ook veel tijd.

Zaterdag was ik kwaad in stad liepen ze dar met een heel klein hondje chiwawa denk ik .och arme zo koud dat beestje bibberde van de kou. Ze kwamen naast me zitten op de bus zelf dik gekleed .Ik heb me moeten inhouden om niet te zeggen kunt ge geen manteltje kopen  voor dat beestje.
Ik heb eens een hondje gezien die laarsjes aan had en hij had geen moeite om te lopen. 
groetjes gerarda 

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

26 feb 2018, 08:24

Dag Gerarda . Het kammen is hier ook een echt geniet moment . Er wordt gekamd , geknipt en heel veel geknuffeld . Ming gaat er zich altijd bij leggen om nog meer geknuffeld te worden , maar ja dan is het niet zo gemakkelijk om te kammen hihih .

Ik toiletteer ze ook zelf . Omdat ik hier niemand heb die ze doet dat ze er toch ook nog naturel uitzien . Meestal hebben ze dan zo'n bollekopke met recht afgeknipte oren . En ofwel zijn ze dan heel kort geknipt ofwel worden ze zo opgekamt dat het precies beertjes zijn . 

Ik hou ze iets korter aan de buik omdat ze hier veel buitenlopen en anders vlug een natte en koude buik krijgen . Voor de rest voetjes bijknippen , nageltjes knippen .
De controle van de oren en de reiniging van ogen en tanden gebeurt dagelijks bij het kammen . 
En weet je zelfs met dat lang haar gaat dat allemaal zelfs met keppen 😂😂😂😂.

Groetjes 
Rebelle 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

27 feb 2018, 15:28

Rebbelle je zal zeker wel uw werk hebben voor de hondjes 
Ik heb een cavalier en doe ook alles zelf knippen pootjes tandjes en oortjes alle dagen ,want billy zou bij iemand anders niet willen gaan 
En als we wandelen en regent hem drogen ,met haardrogen ,en nu zo koud is zijn dikke jas aan voor naar bos te gaan 
Grtj uit zonnige brugge Billyken
Afbeelding
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 feb 2018, 08:41

Billyken als je eens zin hebt om in het zonnige Damme ( vivekapelle) te wandelenkom gerust eens af he . Hoe meer zielen hoe meer vreugde .

Groetjes uit de noordpool 😂😂
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

28 feb 2018, 14:23

Bedank hoor Rebelle ,maar zo ver ga ik niet 
Is koud weer hij ,Ga ook niet ver wandelen met Billy nu zo koud is 
Groetjes uit Brugge
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek