afscheid

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Eugeke
Lid geworden op: 05 jul 2011, 09:22
Locatie: Heule

18 jan 2014, 07:20

Gisteren om 10 uur afscheid genomen van mijn man die zondag 12 januari op onverwachts en plotseling overleden is. Na 32 jaar ziek is hij rustig in huis heen gegaan naar het vaderhuis. Voor mij een grote troost dat hij zo mogen sterven heeft. Nu alleen verder.
Groetjes en tot later Liane

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 jan 2014, 08:23

Afbeelding
Dag Eugeke,
Mijn oprechte medeleven aan jou, de familie en vrienden.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd. In gedachten is hij altijd bij jou...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

18 jan 2014, 10:13

Dag Eugeke,

Innige deelneming met het verlies van uw man.Inderdaad gelukkig dat hij thuis overleden is en in alle rust. Nu moet ge nog sterk zijn voor de begrafenis, maar ik wens u nadien veel moed om het te verwerken.
Ik heb het ook meegemaakt over een drietal jaren en heb hier veel troost gevonden bij de mensen op troost, Waar ge gerust uw hart eens kunt luchten bij mensen die het begrijpen.

Groetjes gerarda Afbeelding

Eugeke
Lid geworden op: 05 jul 2011, 09:22
Locatie: Heule

19 jan 2014, 07:31

Van harte dank voor Uw medeleven de steun en ook de moed die jullie mij geeft. Met de nodige hulp kan ik in mijn huisje blijven.Het zou vandaag Gérard zijn verjaardag geweest zijn.
Groetjes en tot later Liane

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

19 jan 2014, 08:45

Dag Eugeke, veel sterkte ook vandaag ...
Dat zijn herinneringen die altijd zullen blijven pijn doen.. :roll:
elke verjaardag of feestdag zal er een gemis zijn...
ik kan je alleen maar veel moed wensen...
hier brandt een kaars voor zijn zielenrust... :?
Afbeelding
Kom het hier maar van je afschrijven.... dat kan een beetje helpen... :(
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Eugeke
Lid geworden op: 05 jul 2011, 09:22
Locatie: Heule

09 feb 2014, 08:17

Het is bijna een maand dat Gérard overleden is van de pastoor van de parochie heb ik een mooi aandenken gekregen een CD met de uitvaartdienst erop. Een woordje van troost in moeilijke momenten.
Groetjes en tot later Liane

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 feb 2014, 17:31

Afbeelding
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen,
want ik weet hoe het voelt... :( een mandje moed breng ik jou.... :?
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Eugeke
Lid geworden op: 05 jul 2011, 09:22
Locatie: Heule

11 mar 2014, 07:23

Dank U voor de mooie tekst en troost, ik heb niet vroeger een woordje van dank kunnen sturen, niet alleen de paperassen en geloop maar de PC liet ook nog afweten nu is alles in orde. Nogmaals van harte dank,
Groetjes en tot later Liane

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

21 mar 2014, 10:08

Eugeke,
Ja we weten dat ge nu een harde tijd hebt gehad dat ge veel paperassen te regelen hebt en een pc die niet werkt dat kon ge wel missen maar ja we hebben het allemaal eens dat hij in panne valt en dan bent ge van de wereld afgesloten . Juist op een moment dat ge het nodig had.
Ik zal niet vragen hebt ge het nu al wat verwerkt ik weet dat het niet zo is.
ge zult nog moeilijke momenten hebben maar ge word daar wat sterker in.
het is nu drie jaar van mij en nu is het de eerste dagen dat ik niet elke dag ween.

Ik wens u nog veel sterkte en nu met de zomer in zicht veel buiten gaan helpt ook een beetje.


groetjes gerarda Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 apr 2014, 20:37

Van mij aan Eugeke en de vrienden een zalig Paasweekend :)
Afbeelding
en heel veel sterkte :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".