Google sites

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

uilenspiegel
Lid geworden op: 18 apr 2005, 09:31
Locatie: dendermonde

12 mar 2014, 20:40

Hallo,ik heb voor onze hondenschool een website gemaakt met Google sites.
We zijn er tevreden over alles werkt prima.Enkel het openbaar maken via Bing en Jahoo lukt niet.Ik heb geprobeerd om deze site in te zenden naar Bing maar dit lukt mij niet.De drie mogelijkheden die er zijn zie bijgevoegde afdruk kan ik niet gebruiken.Wie kan mij hier bij helpen?Bij het eerste kan ik niet uploaden,bij het tweede kan ik niet in de head van mijn webpagina komen,de derde daar kan ik niets van. AfbeeldingBedankt al op voorhand.Ps de naam van de site wil ik eventueel wel bekendmaken.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

12 mar 2014, 22:28

Beste uilenspiegel,

Ik vermoed dat Google zelf niet toelaat dat er andere search providers aan de code van Google sites kunnen worden toegevoegd daar deze sites "eigendom" zijn van Google zelf.
Alleen hun eigen meta tag kan je dmv Google Webmaster Tools toevoegen.

Hopelijk ben ik fout (ik maak geen gebruik van een Google Site) en hebben andere forumlezers, die wel een Google Site beheren, een geschikte oplossing voor je probleem :wink:

Succes!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

uilenspiegel
Lid geworden op: 18 apr 2005, 09:31
Locatie: dendermonde

13 mar 2014, 17:28

Bedankt coderunner om de moeite die je hebt gedaan,hopelijk krijg ik nog reacties binnen.Uilenspiegel