Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

05 jun 2017, 10:29

En toen werd het hier heel lang heel stil, zou de laatste van de Zorro-generatie er nu ook de brui aan gegeven hebben ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

kwezelein
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:37

06 jun 2017, 12:30

Katana zal in zijn schaakclub zitten of op zijn face-book! :wink:
niks is eeuwig!

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

06 jun 2017, 15:48

kwezelein schreef:Katana zal in zijn schaakclub zitten of op zijn face-book! :wink:
Dat wil ik graag hopen, hij is immers hoogstwaarschijnlijk een van de laatste overlevers van die Sennet-generatie die het voortdurend aan de stok had met een van de vele gedaanten van Talleyrand.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

24 jun 2017, 02:44

Soms kom ik ook nog eens meelezen. Even de groeten aan de "overlevers" Hou er de moed in!

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

24 jun 2017, 23:38

Fijn je hier nog eens te "zien" ED. :wink:
Alles OK met jou en in A. ?

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

29 jun 2017, 18:48

ED. schreef:Soms kom ik ook nog eens meelezen. Even de groeten aan de "overlevers" Hou er de moed in!


De moet, moed, mooth... als het even mag ? :lol:
Maar "WAAR IN...." dan ?

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jul 2017, 14:19

Voel mij goed nu, zal nog eens blik spinazie consumeren om mij te herbronnen :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

05 jul 2017, 19:28

Is "paling in 't groen" niet smakelijker dan spin-nasie .... :lol: :?:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 jul 2017, 11:41

Het IS VOLGENS de huidige regels , niet meer leefbaar hier in de huidige tijd !!!

Kan zelfs niet meer de waterstand ingeven met mijn huidige pc " Om uw gegevens beter te beveiligen ondersteunt de website van De Watergroep niet langer Windows XP & Vista.

Voel mij wat verlaten en miskent op mijn 85 jarige ouderdom en zeker na dit voorval ' Om het wat beter inzicht te klaren ' "KATANA gaat dagelijks te voet naar zijn kranten winkel om zijn krant en meer te halen , doe het om in beweging te blijven is 1.50 km en scherpt min conditie !!! Neem dan steeds een plastieke handtas mee om mijn krant maagdelijk en droog te houden ( bij regenachtig weer) en ze steken de krant gratis in mijn tas..

Soit , om het kort te houden , ga nu naar de Carrefour in mijn buurt , met mijn plastieke tas!!

Geen probleem tot ik de Carrefour verliet , en de kassierster mij achterna liep en kassa in steek liet , moest mijn plastieke zak open doen , en wat zat daar Het Laatste Nieuws en een Dag Allemaal , eerlijk gekocht en betaald , de kassierster moest af druipen met schuim van on macht ..
Wat was de oorzaak , katana , had zijn krant en Dag Allemaal even verder in het zakje gestopt , in de buurt van van een berg JAVEL VAN 5 LITERS ..

Lady is dan later volle woede en furie , naar de baas van Carrefour vertrokken om een hartig woordje te plaatsen , resultaat wat excuses en zo meer.


Voel mij nu de rover van Ali babba van Leopoldsburg de onschuld zelf , verlaten en niet begrepen !!!!!


:evil:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 jul 2017, 10:53

Voel mij nu wat rot, wens geen hulp , alleen wat begrip, weet dat ik niet te klagen heb , de arme politici die nu aangevallen wordt door den ondergrond , is veel erger :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

22 jul 2017, 11:06

Dat die kassadame je achterna liep is het beste bewijs dat je nog meetelt. Dat je nog met een bus van 5 liter ??Kg. rondzeult bewijst dat je nog wat in je batterij hebt. Gisteren niet mee gedefileerd ? :wink:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

23 jul 2017, 10:20

socrates schreef:Dat die kassadame je achterna liep is het beste bewijs dat je nog meetelt. Dat je nog met een bus van 5 liter ??Kg. rondzeult bewijst dat je nog wat in je batterij hebt. Gisteren niet mee gedefileerd ? :wink:


Die kassamadam is met geen spoor meer te bespeuren in de Carrefour van Leopoldsburg :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 jul 2017, 10:28

katana schreef:
socrates schreef:Dat die kassadame je achterna liep is het beste bewijs dat je nog meetelt. Dat je nog met een bus van 5 liter ??Kg. rondzeult bewijst dat je nog wat in je batterij hebt. Gisteren niet mee gedefileerd ? :wink:


Die kassamadam is met geen spoor meer te bespeuren in de Carrefour van Leopoldsburg :)
Per ongeluk tegen je Katana gelopen ? :lol:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

23 jul 2017, 10:36

socrates schreef:
katana schreef:
socrates schreef:Dat die kassadame je achterna liep is het beste bewijs dat je nog meetelt. Dat je nog met een bus van 5 liter ??Kg. rondzeult bewijst dat je nog wat in je batterij hebt. Gisteren niet mee gedefileerd ? :wink:


Die kassamadam is met geen spoor meer te bespeuren in de Carrefour van Leopoldsburg :)
Per ongeluk tegen je Katana gelopen ? :lol:

Nee beste socrates ...

Tegen de reactie van Lady :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 jul 2017, 10:40

katana schreef:
socrates schreef:
katana schreef:
socrates schreef:Dat die kassadame je achterna liep is het beste bewijs dat je nog meetelt. Dat je nog met een bus van 5 liter ??Kg. rondzeult bewijst dat je nog wat in je batterij hebt. Gisteren niet mee gedefileerd ? :wink:


Die kassamadam is met geen spoor meer te bespeuren in de Carrefour van Leopoldsburg :)
Per ongeluk tegen je Katana gelopen ? :lol:

Nee beste socrates ...

Tegen de reactie van Lady :)
Dat is bijna even schrikwekkend, jij kan daar van mee spreken. :wink:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour