We transfer

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

ram2
Lid geworden op: 04 mei 2005, 16:23

12 jul 2014, 11:45

Hoe kan ik toegestuurde foto's bekijken en opslaan...en misschien hoe dan,we transfer installeren?????????Het zou fijn zijn dit in stapjes te kunnen vinden,
Door enkelen van jullie met wat goede wil.....zoals steeds,Dus allerbeste dank
Jammer ontvingen we deze foto's in WETRANSFER ram2 is jullie zoals steeds
Heel dankbaar.

zjev
Lid geworden op: 25 mar 2010, 11:30
Locatie: mol

18 jul 2014, 22:35

wetransfer werkt heel eenvoudig, je hoeft niks te instaleren, ga ga woon naar de site, laad je fotoos en vul de bestemmeling in, en klaar is het !!

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

19 jul 2014, 00:45

lees ook dit eens door:

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=179267

hier halen:

https://www.wetransfer.com/

tot 2GB gratis dus. die 10GB is betalend. even opletten.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

Roger1945
Lid geworden op: 09 jul 2012, 21:26
Locatie: Hasselt

20 jul 2014, 15:28

Hi,

Ik doe het volgende :

1. op de ontvangen e-mail klik ik op de knop "download"

2. op het volgende scherm klik ik nogmaals op de knop "download"

3. op het kleine zwarte driehoekje naast "opslaan" klik ik en dan klik ik op "opslaan als". Ik kies een plaats (gewoonlijk "bureaublad"), de rest wijzig ik niet en dan klik ik op "opslaan"

4. op het bureaublad komt dan de gecomprimeerde (gezipte) map, d.i. een map met een tirette op

5. op die map klik ik met de rechtermuisknop, in het uitklapmenu klik ik dan op "alles uitpakken"

6. in de map die dan gevormd wordt, kun je de foto's bekijken, verder bewerken met photoshop of lightroom en naar een specifieke map overbrengen

Met vriendelijke groeten,

Roger1945[/u]

huberreke
Lid geworden op: 18 apr 2014, 21:21

18 okt 2016, 21:21

Ik probeer wetransfer te gebruiken van mijn e-mail adres naar het e-mail adres van mijn vrouw.
Alles ok, maar bij de ontvanger(mijn vrouw) krijg ik een vermelding na downloaden
crtl-J om voortgang te zien.
Als ik dat doe kom ik op de verkenner terecht, en zijn al mijn gegevens vrij.

Ik ben er niet gerust in als ik wetransfer gebruik dat de ontvanger ook op mijn verkenner terecht komt

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

19 okt 2016, 14:33

huberreke schreef:Ik probeer wetransfer te gebruiken van mijn e-mail adres naar het e-mail adres van mijn vrouw.
Alles ok, maar bij de ontvanger(mijn vrouw) krijg ik een vermelding na downloaden
crtl-J om voortgang te zien.
Als ik dat doe kom ik op de verkenner terecht, en zijn al mijn gegevens vrij.

Ik ben er niet gerust in als ik wetransfer gebruik dat de ontvanger ook op mijn verkenner terecht komt
Ik raad eens: je vrouw werkt op dezelfde PC, met dezelfde Windows gebruiker als jijzelf. Als zij die mail ontvangt, dan wil het programma (hoe leest zij haar mail???) die inhoud opslaan, en dan komt zij natuurlijk terecht op dezelfde verkenner.
Iemand op een andere PC zal met geen mogelijkheid op jou PC terecht komen, wees daar gerust in.

huberreke
Lid geworden op: 18 apr 2014, 21:21

19 okt 2016, 17:28

Mijn vrouw gebruikt dezelfde computer.
Ik was een beetje onzeker, maar met uw antwoord ben ik gerust.

Bedankt voor uw berichtje