De wereld veranderen

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

19 dec 2014, 21:01

*Leah"tse zei dat dat hier een veelbelovende interessante topic was!... Maare... er beweegt precies niet veel!
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
Gast

19 dec 2014, 21:05

Als jij was weg gebleven dan was dit nog steeds een interessante topic! :x

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

19 dec 2014, 21:07

Allez vooruit! Een schoon lieke voor de kersttijd, om er terug wat sfeer in te brengen!
Afbeelding
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

19 dec 2014, 21:48

Ge moet het allereerste bericht van deze topic eens herlezen.
Dit is een mooie gelegenheid voor u.
Ge zoudt u kunnen afvragen: "Waarom wordt ik eigenlijk kwaad op deze man, die zich uitdrukt in voortreffelijk proza, in beeldrijke volzinnen en die, met zijn welluidende bariton, reeds vele vrouwenharten sneller deed slaan?"
Ik word niet kwaad maar gij wel. Dus kunt ge, gekalmeerd zijnde na het beluisteren van dat prachtige koor uit de Messiah, die woede vervangen door innerlijke vrede. Dan wordt ge een beter mens en draagt ge uw steentje bij tot het verbeteren van de wereld.
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
Gast

20 dec 2014, 09:04

Juist daarom heb ik een hekel aan u, omdat ge een dikke nek hebt en overloopt van pretentie tov van jezelf.
Al ooit van nederigheid gehoord?

Ik ben één en al innerlijke vrede hoor manneke, zorg dat jij die ook maar ooit vindt in de chaos die je nu bent in je bovenkamer.

Ik zal op u niet meer reageren, ik hoop dat de moderators beseffen waarom dit forum langzaam maar zeker aan waarde verliest.

Mensen (vooral alleenstaanden) komen hier gezelligheid, een beetje vriendschap zoeken, jij wilt de geleerde peer uithangen en aandacht krijgen, hoe is het mogelijk?

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

20 dec 2014, 11:22

Maar dat zijn toch allemaal rancuneuze persoonlijke reacties.
Men moet dan maar geen filosofie-forum inrichten!
Hoe kunt ge nu filosoferen als ge geen filosofie moogt lezen?
Dat heeft niets met mij persoonlijk te maken.
Ik zie "filosofie-forum" staan, dus denk ik dat daar amateur-filosofen zullen op afkomen. Maar dat wordt hier duidelijk niet verwacht.
Moet ik daar nu mee lachen?
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

20 dec 2014, 11:31

*leah* schreef:Mensen (vooral alleenstaanden) komen hier gezelligheid, een beetje vriendschap zoeken,
Ja?! Dat zou inderdaad mooi zijn.
In welke werkelijkheid leeft gij eigenlijk?
Ge moet ze elkaar eens zien verrot schelden in de praktijk van dat "gezellige" forum van u, dat alleen maar in uw wishful thinking bestaat!

Ga schrijven op het "seniorennet-café" hé. Daar doen ze toch wat moeite om lief te zijn voor mekaar. Maar elders... amai!... Kunt ge niet lezen misschien?
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

20 dec 2014, 18:52

The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
Gast

20 dec 2014, 20:38

Ik zal nooit grootmoeder worden Vesselin.

En boos, ik niet hoor, lul maar verder en laat vooral je goede "vriend" (ahum, ahum!!) floopie doopie op tijd en stond een woordeke meeklappen!

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

21 dec 2014, 07:29

Foopie was terug gekomen als Tuizentfloot, maar ligt natuurlijk al weer buiten omdat hij het niet kan laten YYZ te pesten. Ik ken hem vanwege onze gemeenschappelijke interesse in Indische spiritualiteit. Nooit geweten dat het zo'n pestkopje was! Was voor mij ook een ontdekking.

Wat een goed gesprek toch kan doen! Toen ik begreep waar het YYZ - op zijn zeer eigen wijze - om te doen is, zijn we zelfs goede vrienden geworden!

Dat ge, wat ik schrijf, "lullen" noemt, kan ik inkomen - vanuit uw gezichtspunt dan. Ik neem u dat niet kwalijk. Ik probeer zelfs van niet (te) sarcastisch te reageren.

Vre-e-de! Vre-e-de! Vreed' op d' aard aan aan a-a-a-lle mensen, die van goe-oe-de-e wille zijn!
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain

Xanaxke
Lid geworden op: 24 dec 2014, 23:17

25 dec 2014, 00:16

als eenzaam oud péke wil ik hier op kerstavond wel is vertellen hoe ik mijn eigen heb veranderd.
Mijn buurmijn liet zijnen hond altijd kakken in mijn voortuintje. Ik had hem dat al verschillende keren gezegd dat ik er de politie zou bijroepen, doch, hij lachte mij altijd uit.
Op ne keer ben ik een week lang de stront van zijn hond in een enveloppe in zijn brievenbus gaan steken. haha!
Toen is hij veranderd en ik ook daarna, 'k heb me niet meer nutteloos kwaad moeten moeten.
Ook een manier om de wereld te veranderen hé!

Wie niet wilt luisteren moet ge aandoen wat hij u aandoet zei mijn moeder altijd. Voilà, ze had gelijk. Verander je buurman en je verandert zelf.
:D

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

25 dec 2014, 00:54

@Xanaxke
Hahahahahahahahahahahahaha!!!

ZALIG KERSTFEEST!

Afbeelding

Bè-dààànkt vòòòr Scie-èèèn-ties-tèn!!!

Zeg het met J.S. BACH
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
Gast

25 dec 2014, 22:35

Toch eigenaardig!!
Op kerstnacht komt daar een zogezegd oud peeke uit het niets op het forum van sn nedergedaald, genaamd Xanaxke.....

Ja, hahahaaahhhaaahaha, denken jullie wat ik denk???

En dat peeke bezoekt dan nog net die topics waar die ene Vesseling op kerstnacht zit te tokkelen.....

Raar, raar!