Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 9:32  Onderwerp: thuis
gaan in juni op verlof en vrouwke wil dat ik thuisafleveringen opneem... wanneer is laatste aflevering dit seizoen ? ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 12:33 
Bent u in het bezit van een digicorder?

Via de knop op uw afstandsbediening "TV-Gids", kan u bvb vanaf vandaag al, of anders 'op' de dag van uw vertrek ipv één opname, 'de ganse serie' opnemen. Als de serie stopt dan wordt er verder ook niets meer van opgenomen. Zodoende hoeft u ook geen rekening te houden met de (laatste) dag waarop de serie stopt.

Als de serie herstart, zal de serie automatisch weer verder worden opgenomen. Via dezelfde knop "TV-Gids", kunnen de automatische opnames worden gestopt.

Indien u echter slechts over een decoder, maar bvb wel over een video-, of een DVD-speler met opnamemogelijkheden beschikt, dan dient u op voorhand elke opname/dag apart te programmeren, en dit voor de ganse duur van uw afwezigheid.

Het zou mij toch verwonderen indien u dit allemaal niet wist!? Wink
Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 12:41 
bedankt fazal voor de moeite maar ik wist dit inderdaad wel... alleen wil 't vrouwke weten wanneer de laatste uitzending is in de maand mei of juni. ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
Prima Vera

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 13:45 
Maand juni. Ze hebben dit jaar beslist de serie een maand langer dan normaal uit te zenden.
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 13:49 
Dit zou eind juni zijn Vagelis.
Maar de juiste dag is nergens te vinden.
Het kan dus zowel op vrijdag 26/06 of op 30/06 zijn.
Ik gok op 26/06/2015.
Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 14:01 
bedankt fazal ! aangezien we 19.6 vertrekken zal ze een paar afleveringen in uitgesteld relais moeten bekijken en dat gaat ze niet plezant vinden ! vrouwen... Rolling Eyes ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 14:53 
Er is ook een voordeel aan verbonden he Vagelis, ze kan dan alle afleveringen ineens achter elkaar bekijken. Wink Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 15:47 
héél plezant voor mij ! Wink ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
mozareke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 15:54 
Vagelis: wel den elektriek niet afzetten hè, of er wordt helemaal niets opgenomen.
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 29 Mei 2015, 17:06 
lach er maar mee maar heb dat toch al eens voorgehad ! en niet met opzet gedaan hé ! Very Happy ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
nanou

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 01 Jul 2015, 11:30 
vagelis schreef:
lach er maar mee maar heb dat toch al eens voorgehad ! en niet met opzet gedaan hé ! Very Happy

Odertussen is de finale voorbij en voor één keer ben ik echt verschoten : een van de" eindevenementen" had ik helemaal niet zien aankomen waar het andere jaren steeds redelijk voorspelbaar was .
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 24 Feb 2016, 0:00 
prachtige acteerprestaties de laatste dagen van "de notaris/advocaat" ! wist niet dat hij dit kon... chapeau ! ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
nanou

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 24 Feb 2016, 8:18 
vagelis schreef:
prachtige acteerprestaties de laatste dagen van "de notaris/advocaat" ! wist niet dat hij dit kon... chapeau !

Absoluut al vind ik het geen goed idee van de scenaristen om zo'n gruwelijk thema in een ontspanningssoap te brengen . Maar alle lof voor Geert H . en de actrice die Femke speelt .
vagelis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 24 Feb 2016, 17:25 
nanou schreef:
vagelis schreef:
prachtige acteerprestaties de laatste dagen van "de notaris/advocaat" ! wist niet dat hij dit kon... chapeau !

Absoluut al vind ik het geen goed idee van de scenaristen om zo'n gruwelijk thema in een ontspanningssoap te brengen . Maar alle lof voor Geert H . en de actrice die Femke speelt .

ik ben het volledig met je eens !
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
kitten

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 25 Feb 2016, 20:05 
Helemaal akkoord, wat een gruwelijke wending in the plot. ' T was deze vrijdagavond echt wel geen opbeurende programmatie. eerst Thuis met zijn kinderverlies, dan Vera, deze nog somberder dan menig vorige aflevering. Verder Versailles met complotten en gruwelijke doodstraffen.
Hopelijk in het vervolg wat opgewekter.

Ga naar: