foto's op fotokaartje bekijken

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

05 jun 2015, 11:40

Ik plaats het fotokaartje van mijn digitaal fototoestel in mijn pc om mijn foto's te bekijken. Maar dat lukt mij niet. Ik ga naar mijn verkenner en klik op mijn camera= kaartje, en ik kan niets zien.
Ik wil gewoon alle foto's bekijken die op het kaartje staan.
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

05 jun 2015, 11:49

Ghila, als jij dat kaartje ergens in een kaartlezer op jouw computer plaatst, dan moet in de verkenner een bijkomende schijf (of iets dergelijks in de lijst van apparaten die daar te zien zijn) aangegeven worden, maar ik denk niet dat de naam zal drager die jij daar aangeeft.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

05 jun 2015, 12:54

Als het kaartje in de goede gleuf zit zou dat " normaal" moeten werken, maar de ervaring leert me dat dit niet altijd zo is.
Koop u een apart kaartlezertje( ongeveer 11 euro) met USB kabel. Dat werkt. altijd.

Kan u de foto's bekijken op de camera
Welk besturingsysteem heeft u en is het kaartlezertje van de pc met 4 gleuven of is het een laptop met 1 gleuf?

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

05 jun 2015, 15:23

Ik heb een laptop met 1 gleuf. Ik heb mijn foto's altijd kunnen bekijken, maar sinds ik Dropbox heb, gaat dat niet meer. Als ik foto's genomen heb en dan het kaartje in de laptop steek, worden de foto's direct ingeladen. Maar ik wil nu foto's bekijken van vorig jaar en dat gaat niet.
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

05 jun 2015, 15:45

open dan uw dropboxmap, markeer alle fotos , knip ze, en plak ze in de map waar jij dat wil

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

05 jun 2015, 16:27

Helaas ben ik zowat van de oude stempel , en ken de dropbox niet.

Maar als u foto's van vorig jaar wil bekijken.
Staan die op het kaartje, of had u die al in map,gestoken?

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

06 jun 2015, 10:00

Al mijn foto's staan nog steeds op het kaartje. Maar ik zoek nu een foto die ik 2 weken geleden gemaakt heb. Ik heb dus het kaartje in de laptop gestoken en dropbox neemt de foto's direct over. En omdat ik nu die foto nog eens wou bekijken, stel ik vast dat het mij niet lukt om het kaartje te bekijken. Ik ga eens proberen om het kaartje in onze andere laptop te plaatsen en zien wat er dan gebeurt. Op die pc staat geen dropbox op. Ik heb toch al wat spijt dat ik die Dropbox geïnstalleerd heb.
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

06 jun 2015, 16:48

ghila schreef:............Ik heb dus het kaartje in de laptop gestoken en dropbox neemt de foto's direct over. En omdat ik nu die foto nog eens wou bekijken, stel ik vast dat het mij niet lukt om het kaartje te bekijken...........
ghila, waarom doe je niet wat ik je op vrijdag 05 juni heb aangeraden?
als de fotos automatisch naar de dropboxmap gaan moet je daar kijken hé

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

06 jun 2015, 17:15

Hollygan, dat is juist het probleem. Ik heb 1 foto nodig en ik weet niet meer waar hij staat. Dus wil ik het kaartje gewoon bekijken en zo stel ik vast, dat ik dat niet meer kan.
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

06 jun 2015, 18:08

Sorry, ik dacht dat ik duidelijk was, nee dus :oops: