Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 jul 2015, 17:17

Afbeelding

Choupette wou nog eventjes helpen de foto's uitkiezen
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

10 aug 2015, 17:34

Afbeelding

Drie op een rij , etenstijd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

10 aug 2015, 22:38

AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

11 aug 2015, 07:51

Leuke foto's, rebelle :)

Die pagadders hebben wel een heel voetbalveld om te ravotten ! Ga je dan toch nog elke dag wandelen ? Moet een koddig gezicht zijn : drie op een rij :wink:

Waarom stop je ze in hun bench met etenstijd ? Problemen vermijden ?

't Wordt vandaag weer een lekkere speeldag ...
Afbeelding

Grtjs en een fijne dag gewenst !

Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

11 aug 2015, 10:49

Wel met de komst van ming . Kreeg ik er een bench bij . Als pup kreeg ming zijn eten in de bench , want ja had meer maaltijden per dag dan twinny en ook andere voeding . Twinny had nog nooit in de bench gezeten . Maar tijdens de dag stond de bench open , en twinny kroop daar in , zomaar . Twinny was een heel trage eter , en ik dacht ik koop een bench bij en ga ze eten geven in de bench . Is ook gemakkelijk als er logeetjes zijn of als ze dentastix krijgen , want die gaat veel vlugger binnen bij ming dan bij twinny , en de kleine ming haalde de dentastix uit twinny zijn mond , die sloeber . Ik heb er een derde bench bij gekregen van een vriendin omdat ik hier begin dit jaar een paar pups had , die waren gewoon in de bench te slapen en te gaan als mijn vriendinnen weg waren , zo hoefden ze geen bench mee te brengen . Gisteren was nestor zomaar de benchen binnengegaan restjes van brokjes gaan zoeken van ming en twinny . Toen zij eten kregen dacht ik , ik zet nestor zijn bakje in bench drie , en hop die vond dat blijkbaar een goed idee .

Ik kan zo bijhouden wat mijn hondjes precies eten .
Slapen doen ze in bed of op de zetel of in de mand . Ook als ik weg ga lopen ze vrij in huis en in de tuin , ik heb namelijk een luikje .

De bench is dus zeker geen hondenoppas of strafmiddel hoor , maar ik kan er de hondendekens op kwijt en hun speelgoedmand hihih

En wandelen , soms eenmaal per dag , soms tweemaal per dag, soms en keer niet . Dart zit dus geen regelmaat in zodat ze er zich ook niet druk in maken als ik eens niet kan .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

11 aug 2015, 11:07

Goed gezien, rebelle :) Koppie, koppie hé !

Een bench mag inderdaad nooit een straf zijn ; ik ken hondjes die zich daar net veilig voelen en er ook lekker in slapen .

Daaaaaaaaaaag !

Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

11 aug 2015, 12:04

Wiana de benches staan ook altijd open tijdens de dag , en ja af en toe gaan ze erin hoor soms samen in één bench hihih .
Maar het is geen must .
En als Ming het beu is dat er een vriendje steeds zijn speelgoedje afpakt , dan gaat hij ermee in de bench de sloeber .
Het is inderdaad de bedoeling dat ze er zich veilig in voelen .

nog een fijne dag
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

11 aug 2015, 22:43

Ja rebelle het is het eerste dat ik naar keek of de bench open stond en inderdaad.ik vind een bench zeker prima als het nodig is zoals in uw geval met de logés. Ik had ook eens een logé en de mensen gaven de bench ook mee maar die werd enkel dicht gedaan in een noodgeval als de voordeur moest openstaan. Anders kon de hond in en uit als hij wilde.
Ik zelf had nooit een bench ,ik had maar twee honden en die konden naast elkaar eten zonder probleem dus verder was het niet nodig.


gezellige troep bij u.

groetjes gerarda Ik ga nu ook naar mijn bench :wink:
Laatst gewijzigd door gerarda op 12 aug 2015, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

12 aug 2015, 07:41

Nie lachen he , grote Max had zich helemaal opgeplooid om in Ming zijn bench te kunnen en Ming was dan in de bench van Twinny gekropen om hem gezelschap te houden
Afbeelding

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

12 aug 2015, 08:10

Afbeelding

Heeft de Max Houdini-ambities, rebelle ?

Geniet van je dag !

Grtjs

Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

12 aug 2015, 08:24

Gerara , deurtje van je bench openlaten he !!!
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

12 aug 2015, 08:28

Nu je het zegt Wiana , Max haalt nog meer van die grappige dingen uit .
Hij kruipt ook in de kleine mandjes , op een vorige foto zat hij toch ook zo grappig in de hondenzetel met Bas . En ja hij wringt zich door het hondenluikje haha . Das de max .
Oeps Max is echt de max !!!!
Max is echt wel een superlieve hond , en ook zo voorzichtjes met de kleintjes alhoewel hij zelf nog geen jaar oud is .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

12 aug 2015, 11:16

Choupette op verkenning AfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

12 aug 2015, 11:36

, Nie lachen he , grote Max had zich helemaal opgeplooid om in Ming zijn bench te kunnen

ja ja ik heb wel hartelijk gelachen hoor.

Het schijnt dat bij mijn zoon de shelty zich ook in alle bochten rolt om in het klein kussentje van de york te kunnen liggen.


groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

12 aug 2015, 17:15

gerarda schreef:
, Nie lachen he , grote Max had zich helemaal opgeplooid om in Ming zijn bench te kunnen

ja ja ik heb wel hartelijk gelachen hoor.

Het schijnt dat bij mijn zoon de shelty zich ook in alle bochten rolt om in het klein kussentje van de york te kunnen liggen.


groetjes gerarda
Gerarda , die zal zich zeker wel in allerlei bochten moeten wringen om in zo'n klein mandje te kunnen hihihh

Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?