Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 mei 2017, 09:46

Afbeelding

Deze morgen in de friste gaan wandelen met deze nieuw combinatie . Het was zalig .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

28 mei 2017, 10:04

Goede morgen rebelle,

ja nu is het wel goed zo s'morgens vroeg gaan wandelen.

Ja op uw pagina komen is altijd wel om met iets te lachen.
Voor u zal het ook wel eens anders zijn zeker als ze deugnieterij uitsteken.

Ik weet feitelijk niet meer welke die van u zijn hoor hahaha

Groetjes Gerarda
Gast

28 mei 2017, 10:08

Zijn ondertussen de leibanden al ontward?Want met zo een bende wandelen is niet altijd simpel,men zou vier handen moeten hebben,en dan nog.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 mei 2017, 10:53

gerarda schreef:Goede morgen rebelle,

ja nu is het wel goed zo s'morgens vroeg gaan wandelen.

Ja op uw pagina komen is altijd wel om met iets te lachen.
Voor u zal het ook wel eens anders zijn zeker als ze deugnieterij uitsteken.

Ik weet feitelijk niet meer welke die van u zijn hoor hahaha

Groetjes Gerarda
Goed dat het zo overkomt . Alle honden zijn voor mij gelijk . Ze worden berispt als het nodig is en worden allemaal evenveel gekept als ze het willen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 mei 2017, 10:55

Afbeelding

Mijn twee sloebers
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 mei 2017, 11:14

pollemans schreef:Zijn ondertussen de leibanden al ontward?Want met zo een bende wandelen is niet altijd simpel,men zou vier handen moeten hebben,en dan nog.
Ik had ze eventjes samengeknoopt voor de foto te nemen hihih .
Dat valt goed mee bij de start geef je ze allemaal een plaats en meestal lukt dat wel . De eerste meters zijn de moeilijkste daarna is het genieten .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

30 mei 2017, 10:13

Afbeelding
Chooky op inspectie.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

30 mei 2017, 14:42

Ik denk dat ge cesar millan handen hebt.Bij mij lukt het niet.De twee borders waren weer op verlof,en ik kan ze onmogelijk samen mee wandelen nemen,ook nog samen met mieke.Het wordt een hele job telkens in schijfjes gaan wandelen.Komt daar nog bij het gebruik van de poepzakjes.Ik ben ook bang dat ze me onverhoeds zouden omtrekken.Ik moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat de borders gewend zijn zonder leiband te lopen,wel getraind aan de voet.Maar ik laat uit principe nooit een hond loslopen.
Wanneer ik met mieke alleen ben en ik zie een grote hond niet aangelijnd voel ik me niet safe,en durf ik ze wel eens oppakken.Maar dat gij geen problemen hebt om te wandelen met honden die elkaar soms niet eens kennen,wekt mijn verwondering.Zoals ik al begon misschien hebt ge toch wel een beetje millan in je bloed.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

30 mei 2017, 20:37

Ik heb er hier ook verscheidene die gewoon zijn van los te lopen . Waarvan 1 aan de voet . De andere de bree veetien , aan het strand . Met de kleintjes is dat geen probleem ,de grote test ik eerst mt mijn Ming . En als ik weet hoe en wat dan gaan we allen samen op stap . Zefs met aanvankelijk heel moeilijke . Ik moet wel attend blijven natuurlijk maar na een tijdje voel ik dat ze iets in de gaten hebben en dat ik hen even aanspreek hihi. Dus er komen vertellementen aan te pas 😂. Soms word ik wel aangesproken met bewondering , en dat zeker van hondeneigenaars en dat geeft mij dan zoveel voldoening en ben ik dan zo trots op mijn honden . En dat voelen ze dan en ze kijken me dan aan en dan ben ik zo fier lijk een gieter . 🤣🤣😂😂

(Zwarte max die daar zo mooi ligt heeft al zijn baasje omver getrokken , want die loopt normaal los op het strand , dus niet aan de voet . Nu begint hij al met losse leiband naast me te lopen)
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 mei 2017, 16:06

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

31 mei 2017, 20:03

Die kortharige teckel,met zijn baard,ziet er een leuk baasje uit.De andere natuurlijk ook. :lol:

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jun 2017, 08:05

pollemans schreef:Die kortharige teckel,met zijn baard,ziet er een leuk baasje uit.De andere natuurlijk ook. :lol:
Het is Nestor , een ruw harige teckel , net als marietje . Maar hij is net getrimd . Het is inderdaad een hele leuke . Hij komt hier regelmatig spelen en als hij komt is heel de straat van hem , denkt hij 😂😂😂😂
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

01 jun 2017, 11:25

NESTOR,Men kan zich geen betere naam bedenken voor dit toffe kereltje.
Die naam is hem op het lijf geschreven,met zijn baardje.Mijn broer had er ook één en ze liggen normaal goed in de groep,op hun eigen manier.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jun 2017, 15:01

Afbeelding

Nestor doet keppe keppe .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

01 jun 2017, 17:13

Zal een hele domme vraag zijn, maar wat is keppe keppe doen ??