Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 aug 2015, 08:38

Nesquick een weimaraner ging ook altijd in het mandje van fredje liggen . Er was geen speld meer tussen te krijgen hihih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

14 aug 2015, 08:14

Goedemorgen, rebelleke :wink:

De hondjes leren zwemmen gisteren ? LOL

Sorry hoor, maar je hebt me een zàlige lachbui bezorgd ! :-D

Fijn weekend !

Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 aug 2015, 10:24

Ja van die bootjes vond ik erover maar ....... Ik ben eens in een onweer van sint andries gekomen , het was daar een geweldig klank en lichtspel en er vielen van die grote dikke spetters . Toen ik langs de vesten reed in Brugge was het heel erg nat in de straten .
Toen waren er wel gedeeltes van de binnenstad onder water gelopen .
Dus ik dacht amai terug plaatselijk een wolkbreuk . Hihihiih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

25 aug 2015, 08:08

AfbeeldingAfbeelding

Bas op weekend en suzy was er voor één dag .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

25 aug 2015, 13:47

Afbeelding

Met 2 aan één kluifje , wat is er leuker ?
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

25 aug 2015, 23:30

rebelle schreef:Ja van die bootjes vond ik erover maar ....... Ik ben eens in een onweer van sint andries gekomen , het was daar een geweldig klank en lichtspel en er vielen van die grote dikke spetters . Toen ik langs de vesten reed in Brugge was het heel erg nat in de straten .
Toen waren er wel gedeeltes van de binnenstad onder water gelopen .
Dus ik dacht amai terug plaatselijk een wolkbreuk . Hihihiih
:wink: rebelle :)

Soms worden bepaalde straten aan de vesten idd "gespoeld" :wink: maar voorlopig zijn de weergoden ons toch goed gezind, nietwaar ! Weer een zomers weekend in 't vooruitzicht :) Voor de hondjes wordt het zeker weten weer dolle pret in je tuin !

Leuke foto's :)

Vanaf volgende week weer aan de slag, rebelle ? Toi, toi,toi !

Grtjs en slaap lekker :)

Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

02 mar 2017, 22:57

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 mar 2017, 17:55

Afbeelding

Na de wandeling wachten we flink tot het vrouwtje de poort heeft opengedaan .
Het zijn zo' n flinke jongens .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 mar 2017, 22:11

Afbeelding

Twee lhasa's en twee ruwharige teckels . Ze zijn beste maatjes .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

08 mar 2017, 11:49

Ja rebelle voor mij moeilijk om uw hondjes daar gezellig te zien koersen.Ik heb er wel deugd van om te zien. maar ik heb veel verschillende hondenrassen gehad. het moest onzer beiden keuze zijn.maar voor mij is de Tibetaan de beste hond die ik gehad heb?waar ik een speciale band mee had. Ik begreep ze wel allemaal en ik wandelde graag met allemaal ,maar toch een Tibetaan zou ik nog willen.
Hij was dan nog graag op de foto. Ik trok som sfoto's van de tuin die mooi stond en terwijl ik aan het zoeken was hoe i de foto best zou nemen stond hij rond mij te blaffen ,wat hij normaal niet deed en toen ik zei moet ge op het fotootje allee zet u daar maar schoon .hahaha en meneer poseerde als een filmster .

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

08 mar 2017, 12:05

De lhasa ' s hebben ook een speciaal plaatsje in mijn hart hoor . Mss ga ik er nog eentje adopteren . Maar ik kan zo genieten als er vriendjes komen spelen en ik dan zie hoe al die verschillende rassen , groot en klein , dik en dun met elkaar omgaan . Das echt genieten . Dan ga ik wandelen met vijf of zes van groot naar klein en we genieten allemaal evenveel .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

08 mar 2017, 13:40

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 mar 2017, 19:18

Afbeelding

Vriendschap is samen met marietje in de hangmat .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

10 mar 2017, 17:53

Rebelle het is een plezier om naar die foto's te kijken ,hoe gelukkig die hondjes allemaal zijn. Dit is toch plezant voor de mensen die hun hond aan u toe vertrouwen en die er geen last van hebben dat hun baasje daar niet is.

Dat is toch beter of dat ze soms ergens in een hok moeten zitten als de baasjes op reis zijn.

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

10 mar 2017, 18:12

Het is niet altijd evident . Maar we proberen allemaal samen zoveel mogelijk te genieten. Ik ga terug regelmatig van die mooie momenten met jullie delen .

Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?