Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

17 jun 2015, 08:43

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

En de vakantie moet nog beginnen !!!!!!!
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

17 jun 2015, 16:14

dag Rebelle,

Ik zit ook weer in de hondjes niet van mij maar ik zal hier wel vaak onthaal moeder zijn. Van een yorkhire terriër en een Amerikaanse spaniel.
Binnenkort komt de spaniel voor een tiental dagen. Het zal weer elke dag wandelen zijn, maar ook een beetje opvoeden. ze gaan naar de hondenschool maar we zullen zorgen dat hij het niet vergeet.


Groetjes gerarda
Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

17 jun 2015, 17:42

Super Gerarda , het is altijd leuk hondjes om je heen te hebben .
Volgende week heb ik er hier zes rondhuppelen .
Sinds deze middag is het hier rustig onze grote meid is naar huis .
Ik geniet zo als ik groot en klein samen zie ravotten op verkenning gaan .
Ik ga regelmatig foto's plaatsen van het vrolijke onderonsje hihihh .

Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 jun 2015, 19:15

Afbeelding

Brick is er , eenjarige jack die heel zware heupoperaties achter de rug heeft , chapeau voor zijn baasjes , ze hebben brick geadopteerd , en brick had heel slechte heupen , waarvan er een zelfs verbrijzeld was . Brick is aan beide heupen geopereerd en kan weer zonder pijn door het leven . Hij staat hier goed zijn manneke .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

26 jun 2015, 09:22

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 jul 2015, 19:50

Afbeelding

Wat is het leven lastig pfffffff.

oeps op de ipad staat de foto recht en hier op zijn kop hihih
Laatst gewijzigd door rebelle op 14 jul 2015, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

baron
Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:32
Locatie: West Vlaanderen

13 jul 2015, 20:49

dag Rebelle,

deze foto doet me terug denken (zoals alle dagen) aan een goed jaar geleden....


groetjes, baron
Geniet van de kleine dingen des levens....

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 jul 2015, 23:44

Ik voel met je mee Baron .
Deze avond heb ik nog geweend omdat ik aan mijn fredje ( hondje) en mijn bobby dacht die ik dus drie jaar terug heb moeten afstaan .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 jul 2015, 12:18

AfbeeldingAfbeelding

Het feest gaat door .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

14 jul 2015, 15:42

ja Rebelle, plezant als ge het probleem van je hond nog kunt oplossen. Ik had een bobtail die rond de leeftijd van 5 jaar de schildklier niet meer werkte. Kon wel geholpen worden met pillen maar niet genezen ,zodat ze niet oud geworden is.
Volgend weekend heb ik de twee van de kinderen. het was voor ons ook een leuke tijd als we jonger waren en er vrienden met hun hond bij ons kwamen.
maar dat zou nu niet meer gaan. Ik sta er alleen voor en toch niet veilig moest ik vallen of ongemakkelijk worden ge weet nooit.

Ik zie wel graag eens uw foto's hoor.


Groetjes gerarda

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

14 jul 2015, 15:45

baron schreef:dag Rebelle,

deze foto doet me terug denken (zoals alle dagen) aan een goed jaar geleden....


groetjes, baron

ja baron ge zult het wel nog vaak lastig hebben en een andere hond kan deze niet vervangen.Ik heb er verscheidene gehad en ze waren allemaal lief op een andere manier.

groetjes gerarda

baron
Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:32
Locatie: West Vlaanderen

14 jul 2015, 16:25

Dag Gerarda,

Ik weet en besef het ook, het was onze eerste hond en hij zit nog altijd heel diep in ons.
Maar ben heel blij dat er hier mensen zijn die met ons en anderen meeleven en ons begrijpen.

Ge zijt brave meiskes :wink: :wink: :wink:

groetjes,
baron
Geniet van de kleine dingen des levens....

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

14 jul 2015, 16:55

gerarda schreef:ja Rebelle, plezant als ge het probleem van je hond nog kunt oplossen. Ik had een bobtail die rond de leeftijd van 5 jaar de schildklier niet meer werkte. Kon wel geholpen worden met pillen maar niet genezen ,zodat ze niet oud geworden is.
Volgend weekend heb ik de twee van de kinderen. het was voor ons ook een leuke tijd als we jonger waren en er vrienden met hun hond bij ons kwamen.
maar dat zou nu niet meer gaan. Ik sta er alleen voor en toch niet veilig moest ik vallen of ongemakkelijk worden ge weet nooit.

Ik zie wel graag eens uw foto's hoor.


Groetjes gerarda
Ik had het beloofd he van af en toe foto's te plaatsen .
Max en Bas zijn allebei zes maanden . Ik kan je vertellen na het spelen zijn ze als een blok in slaap gevallen .

Groetjes
Rebelle en de sloebers
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

16 jul 2015, 10:24

Hoho, rebelle ! Hier had ik nog niet gelezen (sorry) . Dat moet zàlig zijn ! Zo'n schatten van honden die zich voor 100 % kunnen uitleven ! Die hebben toch wel de hemel op aarde hoor ! Nu weet ik dat jaloersheid een slechte deugd is , maar .... inderdaad :oops: .
Het doet me zoveel deugd , te zien hoe jullie met hart en ziel van die schatten houden ! Je moet een heel goed mens zijn !

Ja, baron, jullie weten het en ik weet het : het doet goed om die leuke foto's te zien , maar tegelijk doet het zoveel pijn ... Misschien vinden sommigen dit stom, maar soms zie ik een artikel over dierenmishandeling (dat artikel lees ik nooit volledig !!! ) en dan kijk ik naar Kiaraatjes foto en zeg : " Dàt heb je toch nooit moeten meemaken ! " Als ik met die dierenbeulen zou te maken krijgen, vlieg IK zeker in de gevangenis !!!

Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 jul 2015, 17:09

Afbeelding

Na spel en sport tijd om te rusten.

AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding

Bas op under divan hihih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?