Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

01 jul 2017, 20:41

Mooie foto Gerarda , als we maar genieten he . En iedereen slaapt terug , en tis terug muisstil ........

Groetjes van ikke en de beestenboel
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 jul 2017, 09:05

Het is heerlijk wandelen met zijn allen , alleen Katie heeft het nog moeilijk , haar conditie laat haar in de steek . ik dacht ik ga dus opsplitsen en eerst met vier en dan Katie en Twinny nemen en die een kleine wandeling , maar dan kijkt ze me zo in de ogen dat ik het niet over mijn hart krijg . maar toch zal het nog eventjes moeten .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 jul 2017, 10:06

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 jul 2017, 12:45

AfbeeldingAfbeelding

Wat is het leven lastig , nu eerst een middagdutje doen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

04 jul 2017, 09:35

Gegroet rebelle
Ik zie daar in de zetel een wit hondje liggen.Ik denk een terrierke (norfolk)?
Is dat ons katie die het wat moeilijker heeft.
Uitlaten in schiften,het is me wat.Maar het houd een mens jong,wel rustig aan.Geen tijd voor muizenissen in het hoofd,en weten dat al die beestjes op u rekenen.Dit moet een enorme voldoening geven.
Gtjs

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jul 2017, 11:01

Het is de gorgi die het lastig heeft . Er wordt aan de conditie gewerkt . Gisterenavond ben ik dan eerst met alle zes gaan wandelen . Dan heb ik Katie en Twinny thuis afgezet en heb nog de grote toer gedaan . Je kon me bijna wegvegen toen ik thuis kwam , maar de hôjes waren tevreden .
Vanmorgen middentoer met alle zes, deze middag middentoer en kleine toer met alle zes, voor de conditie wat op te bouwen . Vanavond middentoer met zes en dan grote toer met vier en ik dan met de pootjes in de lucht .
Dat witje is pastis , het is een ????? Beetje van alles ..... maar superlief . Die slaapt bpven bij mij en mijn hondjes anders blaft hij de ganse nacht . Hij slaapt in Ming zijn mandje en kauwt aan mijn hondjes hun botten en de mijne kijken dan gewoon toe . Er liggen genoeg kauwsnacks hoor maar ...... voor hen is dat gewoon . Ik durf die kauwsnacks niet beneden laten want ander honden durven daarvoor vechten .
Dan ben ik toch wel trots op mijn hondjes , maar ik ben altijd trots op hen . I love them .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

04 jul 2017, 11:17

Bedankt voor uw woordje uitleg.Als we nu fotos zien kunnen we ons een beetje inleven in de situatie.
Ik denk dat als ge een stappenmeter moest gebruiken ge 'savonds nog al zou verschieten,en dat allemaal om die sloebers hun leven wat aangenamer te maken nu ze hun baasjes missen.
Alhoewel ik denk dat dat ze daar bij u weinig last van zullen hebben.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 jul 2017, 12:37

AfbeeldingAfbeelding

Katie werkt aan haar conditie .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jul 2017, 14:21

Drie op een rij .
Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 jul 2017, 11:36

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

07 jul 2017, 15:44

Rebelle de hondjes hebben het ook lastig zeker. Ze houden zich wel binnen
zeker ?. Zouden wel genieten om er eens de waterspuit op te zetten ,maar ja daarna uw proper huisje och arme mag het niet aan denken wat dat zou zijn als ze dan binnen komen . :roll: :roll:

Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 jul 2017, 15:55

gerarda schreef:Rebelle de hondjes hebben het ook lastig zeker. Ze houden zich wel binnen
zeker ?. Zouden wel genieten om er eens de waterspuit op te zetten ,maar ja daarna uw proper huisje och arme mag het niet aan denken wat dat zou zijn als ze dan binnen komen . :roll: :roll:

Groetjes Gerarda
Gerarda , ik zie dat ook niet zitten . Maar er is hier een briesje ent valt allemaal nog mee . De deuren kunnen openstaan vandaag en de hondjes gaan toch af en toe naar buiten in de schaduw .
Maar de wandelingen staan op een laag pitje, ' s morgens en dan nog eens 's avonds laat .

Groetjes van ons allemaal
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 jul 2017, 20:43

AfbeeldingAfbeelding

Maritje is back , nog eventjes genieten van het avondzonnetje . Het is nu zalig ......
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 jul 2017, 18:31

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

12 jul 2017, 15:53

Afbeelding

Het herstel van katies baasje verloopt goed maar zal iets langer duren . Wordt hier toch wel even spannend .want ze is niet altijd even gemakkelijk als het lijkt . Haar jaloezie speelt haar soms parten .
Ik moet dus wel allert blijven .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?