Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

29 okt 2017, 09:44

Dag Rebelle,

Er komt zeker een rustiger tijd aan voor u. De vakantiegangers zullen nu hun winterslaap doen .En de baasjes sparen om volgend jaar weer op reis te gaan :D :D :D

Ik moet ook nog wat rustig aan doen ,wel vervelend maar gelukkig naar de winterkant op die manier.
begin wel goesting te krijgen om met de hondjes te wandelen maar niet gemakkelijk.. Ik moet ze met de wagen meenemen omdat het te druk is rond hun woonst en daarvoor moet ik de sheltie in de auto zetten . Ja ze heeft er een gewoonte van gemaakt van kleins af springt ze niet in de auto.Maar toen woog ze niet veel ,Maar nu een dikke oud oud madammetje is wat zwaar voor mij om haar in de auto te zetten .Ik zal er iets moeten op vinden om te wandelen zonder auto;

groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

02 nov 2017, 08:48

Inderdaad de eerste dagen wat rustiger . Het was te gek om waar te zijn . Ik zat er even door .
Dinsdag ben ik even naar de pups geweest , hoe zalig om ze te zien stoeien en te zien slapen . En ik heb ze één voor één geknuffeld . En de mama was zo blij , ik heb me even op de grond gezet en ze was heerlijk aan het genieten van de aandacht .
Ja zeg Gerarda ik zou me nu ook zo niet direct een sheltie in de auto zien te zetten zulle . Dat zijn toch al werieuze kadetten .

Ik ga straks nog een paar fotootjes zetten . Ik heb jullie in de drukte verwwarloosd .

Nog een fijne dag allemaal .
Laatst gewijzigd door rebelle op 06 nov 2017, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

02 nov 2017, 08:53

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 nov 2017, 19:54

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Samen genieten van het mooie weer .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

18 nov 2017, 21:54

Dag Rebelle,
Kom u even goede dag zeggen .Ik leid voor het ogenblik een heel rustig leven .S Mijn vrienden wonen allemaal ver dus is het contact nu per telefoon .Alleen buiten voor de boodschappen en tussendoor moeten thuis zijn voor de kinesist. Ik zal volgende zomer wel mijn schade inhalen denk ik .Als er zich niets anders voordoet.

Ook redelijk rustig bij u ?


Groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

19 nov 2017, 08:21

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

We hebben allemaal nood aan rust .pas eind deze week is het helemaal aan ons en we verdienen het allemaal.

Gerarda , vervelend voor jou dat hetallemaal toch wat traag evolueert . Maar het kan alleen maar beter worden he . En ja tegen het voorjaar huppel je weer helemaal rond 👍👍👍👍.

Grpetjes van ons allemaal .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

22 dec 2017, 10:41

Afbeelding
Afbeelding
Qasper doet het supergoed in de roedel ❤❤❤
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

16 jan 2018, 16:50

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

16 jan 2018, 17:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vandaag eindelijk terug droog leuk om te spelen 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

16 jan 2018, 19:36

Natuurlijk is het leuk als het droog is en de sloebers zich buiten kunnen uitleven.
Maar als ik ze daar alle drie zo aandoenlijk zie liggen in de fauteuil,groot en klein samen genietend
van het stille moment,het lijkt wel een idyllisch plaatje.
Wat kunnen ze ons toch vreugde schenken! :) :)

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 feb 2018, 12:37

Een weekend onder onsje .

Afbeelding

Ming vond het een beetje te krap 😂😂😂
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 feb 2018, 13:31

Afbeelding
Afbeelding

Gezellig even uitwaaien 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

16 feb 2018, 08:23

Afbeelding

Samen delen 👍👍👍
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

17 feb 2018, 18:40

Afbeelding

Liefde is ..... samen in de hangmat
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

17 feb 2018, 21:56

Van zo'n foto wordt een mens toch helemaal blij ? Ik tenminste wel :D !