Jobs - Jobs - Jobs

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

08 jun 2018, 12:02

voorn schreef:En wij eisen de 32 uren week; zodat we op die vrije dag kunnen bijklussen. :lol:
In de leegloperij bestaat dat reeds nl 20u / week werken (1u = 50 min) , 50 u betaald krijgen, woensdag namiddag vrij en nog eens 4 maanden verlof gekruid met dubbel pensioen. Zelfs op gemeentes en provincies werken ze maar 28u in de zomer om naar de Ronde van Frankrijk te kijken. 

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

08 jun 2018, 12:03

dejules schreef:
MichelN schreef:En nu uit mijn ogen, stuk chagrijn.
Het gaat blijkbaar niet goed met U, toch?
Heel goed, nooit beter geweest.
Ben je nu al van de straat geraakt?
Gast

08 jun 2018, 12:04

MichelN schreef:
dejules schreef:
MichelN schreef: Hebt gij ooit een hybride wagen van dichtbij gezien?
Ja.
Heeft U ooit de batterij van een hybride wagen gezien?
Gij bij Ford al zeker niet, daar zijn ze er nog over aan het nadenken.
FYI mijn jongste dochter rijdt al vijf jaar met een hybride en sinds twee weken met een splinternieuwe.
Geef toe Michelleke , de batterij in een hybride is niet zomaar een 12 Volt startbatterijke. Ze is weliswaar kleiner dan deze van full EV auto's maar ook niet bepaald klein te noemen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 jun 2018, 12:58

De hybride Prius heeft 54 kg batterijen aan boord.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

08 jun 2018, 16:01

The Spirit of Flanders schreef:
MichelN schreef: FYI mijn jongste dochter rijdt al vijf jaar met een hybride en sinds twee weken met een splinternieuwe.
Geef toe Michelleke , de batterij in een hybride is niet zomaar een 12 Volt startbatterijke. Ze is weliswaar kleiner dan deze van full EV auto's maar ook niet bepaald klein te noemen.
54 kg op een totaal gewicht van 1370 kg en toch nog een kofferruimte van 500 liter lijkt mij op zijn minst zeer aanvaardbaar, plus het is een echte auto waarmee je bij een verbruik van een liter of vier een eind verder komt dan zo'n elektrisch naaimachientje. Met een verkoop van meer dan 3,5 miljoen exemplaren sinds de lancering zit je op een aantal waarvan ze bij jouw Tesla de eerste tien jaar hooguit kunnen dromen.
dejules

08 jun 2018, 17:09

MichelN schreef: 54 kg op een totaal gewicht van 1370 kg
Die 54 kg slaat op een Toyota Prius.
Wij zijn toch over de Volvo XC 40 aan het praten, toch?
U bent echt geen statutair?
Laatst gewijzigd door dejules op 08 jun 2018, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
dejules

08 jun 2018, 17:11

MichelN schreef: Met een verkoop van meer dan 3,5 miljoen exemplaren sinds de lancering zit je op een aantal waarvan ze bij jouw Tesla de eerste tien jaar hooguit kunnen dromen.
Hoeveel hybride XC 40 heeft Volvo geproduceert?
Kent U het verschil tussen een hybride en een electrische wagen?
Bent U echt geen statutair?

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

08 jun 2018, 17:37

Stop toch eens met je gemekker vent. Negatieve narcist ! Zoek maar één op wat de betekenis daarvan is.
Gast

08 jun 2018, 17:45

MichelN schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
MichelN schreef: FYI mijn jongste dochter rijdt al vijf jaar met een hybride en sinds twee weken met een splinternieuwe.
Geef toe Michelleke , de batterij in een hybride is niet zomaar een 12 Volt startbatterijke. Ze is weliswaar kleiner dan deze van full EV auto's maar ook niet bepaald klein te noemen.
54 kg op een totaal gewicht van 1370 kg en toch nog een kofferruimte van 500 liter lijkt mij op zijn minst zeer aanvaardbaar, plus het is een echte auto waarmee je bij een verbruik van een liter of vier een eind verder komt dan zo'n elektrisch naaimachientje. Met een verkoop van meer dan 3,5 miljoen exemplaren sinds de lancering zit je op een aantal waarvan ze bij jouw Tesla de eerste tien jaar hooguit kunnen dromen.
Maar die stinkt ook nog altijd. :) Al eens de kofferruimtes van een Tesla bekeken ? Die heeft zelfs 2 koffers. Trouwens , waarom zou jij nog ver rijden , en zelfs ueberhaupt rijden als je 3 seconden nodig hebt om te merken dat de slagbomen van de spoorweg naar beneden gaan ....

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

08 jun 2018, 17:56

dejules schreef:
MichelN schreef: Met een verkoop van meer dan 3,5 miljoen exemplaren sinds de lancering zit je op een aantal waarvan ze bij jouw Tesla de eerste tien jaar hooguit kunnen dromen.
Hoeveel hybride XC 40 heeft Volvo geproduceert?
Kent U het verschil tussen een hybride en een electrische wagen?
Bent U echt geen statutair?
Wat heb jij zoal geproduceerd in je armzalige leventje, behalve je dagelijkse diarree op sennet?
Ben je nu al van de straat geraakt of niet?

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

08 jun 2018, 18:05

The Spirit of Flanders schreef:Maar die stinkt ook nog altijd. :) Al eens de kofferruimtes van een Tesla bekeken ? Die heeft zelfs 2 koffers.
Enneuh, hoeveel kofferruimtes zijn er daarvan al verkocht?

 
Trouwens , waarom zou jij nog ver rijden , en zelfs ueberhaupt rijden als je 3 seconden nodig hebt om te merken dat de slagbomen van de spoorweg naar beneden gaan ....
Hoeveel uren heb jij nog nodig om te weten dat je je hopeloos belachelijk zit te maken?
dejules

08 jun 2018, 18:37

MichelN schreef:
Hoeveel uren heb jij nog nodig
De helft van een statutair leegloper.
En jij het dubbele?

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

08 jun 2018, 19:10

En toch zal het een ambtenaar zijn die je het laatst zal helpen, of je dat nu al dan niet wilt. Denk daar maar eens heel lang over na en laat ons maar het resultaat van je denkwerk weten juleke. :D
Gast

08 jun 2018, 20:22

Horus1 schreef:En toch zal het een ambtenaar zijn die je het laatst zal helpen, of je dat nu al dan niet wilt. Denk daar maar eens heel lang over na en laat ons maar het resultaat van je denkwerk weten juleke. :D
Mijnheer pastoor met zijn heilig oliesel ? Forget it. :)

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

09 jun 2018, 09:46

Verkeerd, denkwerk blijkt ook niet een van je specialiteiten te zijn.