kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 dec 2017, 20:48

Silver Wolf schreef:Peace is niet hetzelfde als... euh "pies".... :oops:

Zouden Hoshi & lea*** niet beter hun eventuele geschillen uiten via privé-berichten :oops:

Vooral nu de tijd van "een vreedzame kerst " nadert :idea:

sw :wink:
Och Silver Wolf, hoe op welke manier men "vrede" neerpent, roept schreeuwt of er nog maar aan denkt, het moet daarom :D geen Kersttijd zijn, zelf heb ik een 'grote mond' over eender wat maar in de 'politiek',  maar kan heel moeilijk tegen 'in ruzie zijn'... 
Heb al meermaals tot m'n eigen scha en schande ondervonden je er best  niet mee te moeien,  soms wel heel moeilijk, maar soms moet het maar, kan niet anders of het escaleert , loopt volledig uit de hand, jammer, heel jammer natuurlijk...
Heb zelf een heel grote familie, allen komen echt heel goed overeen, weet dat er ook eens een 'scheef woord' links of rechts teveel wordt gezegd, maar telkens kwam het weer goed te liggen...

Toch een mooi aangrijpende tekst in je aangeven... :D :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

04 dec 2017, 08:19

vrede op aarde aan alle mensen ..van goeie wil :wink
ik ben zo slecht nog nie zulle :D

medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

04 dec 2017, 10:50

Wie heeft er ooit gezegd dat jij slecht bent hosh?

Ik hou ook niet van ruzie davang. Maar mensen moeten niet
proberen mij onwaarheden te verkopen, ik kijk daar los doorheen.
Er zal niets escaleren, laat ik gewoon niet toe, is vergooide energie.

SW, jij bent een echte woordkunstenaar.

Fijne maandag nog gewenst aan iedereen, donker weer buiten,
normaal voor december zeker!

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

05 dec 2017, 17:12

davang schreef:
Silver Wolf schreef:Peace is niet hetzelfde als... euh "pies".... :oops:

Zouden Hoshi & lea*** niet beter hun eventuele geschillen uiten via privé-berichten :oops:
Vooral nu de tijd van "een vreedzame kerst " nadert :idea:
sw :wink:
Och Silver Wolf, hoe op welke manier men "vrede" neerpent, roept schreeuwt of er nog maar aan denkt, het moet daarom :D geen Kersttijd zijn, zelf heb ik een 'grote mond' over eender wat maar in de 'politiek',  maar kan heel moeilijk tegen 'in ruzie zijn'... 
Heb al meermaals tot m'n eigen scha en schande ondervonden je er best  niet mee te moeien,  soms wel heel moeilijk, maar soms moet het maar, kan niet anders of het escaleert , loopt volledig uit de hand, jammer, heel jammer natuurlijk...
Heb zelf een heel grote familie, allen komen echt heel goed overeen, weet dat er ook eens een 'scheef woord' links of rechts teveel wordt gezegd, maar telkens kwam het weer goed te liggen...

Toch een mooi aangrijpende tekst in je aangeven... :D :D
Beste Davang,

Dank voor uw reactie!
Even wil ik corrigeren, dat ik enkel het woord KERST gebruik(te),
omdat deze periode nu eenmaal onder die naam ingeburgerd is...
(in onze Westers cultuur).

Maar...ikzelf beleef de donkere dagen - wanneer het licht begint terug te keren -
(vanaf 21 december tot 6 januari)
als de (winter)-zonnewende.
Afbeelding
HOPELIJK keert lea*** ooit nog eens op haar stappen terug,
en kan ook HOSHI alles met zijn rijpe levenservaring
en een gevoel voor vriendschap tussen senioren,
tegemoet zien, want...
"it takes two to tango" :wink:

sw

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 dec 2017, 19:57

jammer  silver wolf....maar ik tref helemaal geen schuld.
ik word beschuldigd van iets dat goegenaamd niet waar is.
ik vind dit ten zeerste spijtig,dat zoiets moet gebeuren op bijna het einde van 2017!
ik wil daarvoor aan de leugendetector liggen ,want ik ben  zuiver op de graad.
zo ,dat is mijn laatste uitleg. en ik wil dat dit nu eens voorgoed stopt. dat is alles wat ik wil.  
     :wink: 
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

05 dec 2017, 20:47

"Beschuldigd"????

Een weduwnaar is iemand wiens echtgenote overleden is, waar kun je zo'n mens van beschuldigen?
Die heeft gewoon dikke pech gehad daar de partner veel te vroeg overleden is.

"Zuiver op de graad"????

"Leugendetector"???? 

Als je dan toch een echtgenote hebt, stel haar dan eens voor, laat haar ook eens iets vertellen....

Wat betreft de relatie met R, jij doet met jouw leven wat je wilt, ik heb jou nergens van "beschuldigd"!

sw, Je bedoelt het goed maar laat het maar rusten.
Ik heb vriendschappelijke contacten met senioren in de "real world", pc e.d. dat is toch maar de virtuele wereld. Wie zit aan de andere kant, x aantal kilometers van je vandaan, daar heb je toch het raden naar. Iedereen kan een fictief verhaal vertellen en waar verspillen we dan onze energie aan?

Geef hosh zijn zin maar,  dat het stopt want dat is wat hij wilt.

Fijne avond nog gewenst.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

06 dec 2017, 08:18

Beste mensen,

dit is geen "spelletje" meer en nog minder een kettinggesprek.Privé zaken horen niet thuis op het forum.Men kan dit ook onderling regelen via PB, mail....Meer en meer mensen gaan zich bemoeien met zaken die tot de privésfeer behoren.

Dit onderdeel van spelletjes zal ik dus afsluiten en nergens anders willen de moderators nog iets lezen over de onderlinge ruzie en die privé aangelegenheden.

Een nieuw kettinggesprek mag men altijd starten mits men er zijn/haar  privéproblemen kan buitenhouden.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet