DVD afspelen op DVD-speler lukt niet

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

17 sep 2015, 16:15

Als ik een project (reeks foto's met muziek) via Windows Movie Maker of Windows Live Movie Maker op een DVD heb "gepubliceerd", dan kan ik de DVD mooi afspelen op mijn PC, maar met mijn DVD-speler bij de TV lukt het niet.

Is hier een verklaring voor of , nog beter, een oplossing ?

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

18 sep 2015, 08:44

Is de DVD afgesloten ?
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

18 sep 2015, 09:04

Of heb je geschreven op een DVD-RW of DVD-R dat je DVD speler niet aankan???

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

18 sep 2015, 15:36

@ Junior: Als je bedoelt "finaliseren" dan is het antwoord nee omdat ik in WMM of in WLMM deze mogelijkheif niet zie. Er staat alleen "het branden is geslaagd" en dan moet ik gewoon "sluiten".

@ hviaene: Ik gebruik DVD+RW en volgens de handleiding bij m'n DVD- speler/recorder zou deze compatibel zijn.

Zoals al gezegd kan ik de DVD mooi afspelen op mijn PC maar niet via mijn DVD-speler/recorder op mijn TV.

:?:

Toch dank voor jullie reactie.
Lukas

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

19 sep 2015, 09:19

Lukas schreef:@ Junior: Als je bedoelt "finaliseren" dan is het antwoord nee omdat ik in WMM of in WLMM deze mogelijkheif niet zie. Er staat alleen "het branden is geslaagd" en dan moet ik gewoon "sluiten".

@ hviaene: Ik gebruik DVD+RW en volgens de handleiding bij m'n DVD- speler/recorder zou deze compatibel zijn.

Zoals al gezegd kan ik de DVD mooi afspelen op mijn PC maar niet via mijn DVD-speler/recorder op mijn TV.

:?:

Toch dank voor jullie reactie.
Lukas
Wel, het zou niet de eerste keer zijn dat RW 's problemen geven op een DVD-speler ondanks het handboekje. Suggestie: kopiëer de RW schijf eens gewoon op een DVD+R (als het je de moeite waard is).

Lukas
Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Locatie: Antwerpen

19 sep 2015, 17:37

Tot mijn eigen schande moet ik bekennen dat de fout helemaal bij mij lag: ik had namelijk verwaarloosd via de afstandsbediening de recorder om te schakelen van "opnemen" naar "afspelen". Bij latere pogingen na mijn eerste fout ben ik door mijn ergernis om het falen blijkbaar blind gebleven voor mijn eigen fout.

Sorry !!!

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

20 sep 2015, 09:32

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!!!!!
Toch bedankt om te melden dat het probleem van de baan is.