weeral vluchtmisdrijf

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 okt 2015, 04:26

maior domus schreef: Volgens mij is de dader al lang naar Marokko gevlucht.
In één trek naar het zuiden doorgereden met z'n beschadigde BMW, de boot op en naar mama thuis.
correctie, het blijkt om een Turk te gaan.
Niet dat het zoveel verschil maakt.
Want ook weer één van die mannen van de vredelievende en superieure godsdienst.
Die mogen Christenhonden overrijden en dan laf wegvluchten.
Op zo'n moment zetten ze hun ziekelijke eergevoel even aan de kant.

Toch één puntje voor het parket: dat ze deze keer relatief snel met foto's in de media kwamen, met naam en al erbij.
Heeft men uiteindelijk de roep van het volk gehoord?
Want normaal wacht men tot enkele maanden na de feiten met het tonen van foto's.
Vooral als men al weet dat de daders in het vreemdelingenmilieu te zoeken zijn.
Kwestie van censuur.
Ondank is 's werelds loon

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

30 okt 2015, 08:06

Gelukkig zijn hun vieze smoelen gepubliceerd , er zal wel 1 of andere " brave " Turkse ziel zijn die deze gore lafaards of tenminste de ware dader , aan de galg praat . Zet een prijs op de vuilniszakken hun hoofd met de tekst dood of levend . Het is tenslotte jachtseizoen .
Waar is die mooie middeleeuwse tijd , toen men zulke schurk nog dagen lang kon martelen en hem vooral niet laten sterven , zijn geschreeuw verstomde ieder ander geluid ...zalige tijden waren het ! :)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 okt 2015, 08:47

michiel1954 schreef:Gelukkig zijn hun vieze smoelen gepubliceerd , er zal wel 1 of andere " brave " Turkse ziel zijn die deze gore lafaards of tenminste de ware dader , aan de galg praat .
Het verbaast me dat er geen balkjes voor hun ogen staan.
Hun privacy weet je wel ...
Ondank is 's werelds loon

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

30 okt 2015, 09:04

Bwa, laat ons wel wezen, het zijn niet altijd marokanen of Turken die zo iets lappen, onze eigen burgermensen doen het ook hé. Ik denk dat je dit niet aan één of ander ras kan toeschrijven. Iedereen die niet rechtgeaard is, lapt zo iets.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 okt 2015, 09:17

Dat klopt Prima Vera.
Ook bij ons zit er van dat tuig tussen.

Maar het zijn toch vooral Marokkanen in hun BMW die zich bij uitstek agressief gedragen in het verkeer. Wie in een grote stad woont en rond rijdt, weet dat.

En een probleem in die woestijngemeenschappen, is dat ze de daders meestal beschermen.
Bij ons worden die uitgespuwd.
Ondank is 's werelds loon

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

30 okt 2015, 09:38

Vazal, we leven in een rechtsstaat.
Natuurlijk moet bewezen worden wie in fout was.
Toch weet ik dat er een kind werd doodgereden en we weten allemaal dat een bestuurder van een auto verantwoordelijk is voor hetgeen hij/zij aanricht.
Zelfs wanneer je stilstaat en er rijdt een fietser tegen uw auto, draai je op voor de kosten.
Ik vind het immoreel van u om de eventuele schuld in de schoenen van het kind te leggen. Ben je misschien de advocaat van de aanrijder?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

30 okt 2015, 09:58

miel schreef: Ben je misschien de advocaat van de aanrijder?
Advocaat van de duivel misschien, de énige die geen religie nodig heeft ! :lol:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

30 okt 2015, 10:15

maior domus schreef:Dat klopt Prima Vera.
Ook bij ons zit er van dat tuig tussen.

Maar het zijn toch vooral Marokkanen in hun BMW die zich bij uitstek agressief gedragen in het verkeer. Wie in een grote stad woont en rond rijdt, weet dat.

En een probleem in die woestijngemeenschappen, is dat ze de daders meestal beschermen.
Bij ons worden die uitgespuwd.
Daar heb je ook weer gelijk in.
Ice

30 okt 2015, 10:23

Prima Vera schreef:Bwa, laat ons wel wezen, het zijn niet altijd marokanen of Turken die zo iets lappen, onze eigen burgermensen doen het ook hé. Ik denk dat je dit niet aan één of ander ras kan toeschrijven. Iedereen die niet rechtgeaard is, lapt zo iets.
Dàt zijn dan uitzonderingen, marginale gevallen die zuipen en dan achter het stuur kruipen, en die worden bij ons uitgespuwd in tegenstelling tot andere 'culturen' (lees: moslims want je màg een kat een kat noemen!) waar kinderen en het menselijk leven nauwelijks iets waard zijn, zéker als het ongelovige, minderwaardigen van het vrouwelijk geslacht betreft!

Iedere vrouwelijke chauffeur kent de minachtende blikken en de onbeschofte manoevers die zulke superieur gewaande kl**tzakken uithalen!
Bijvoorbeeld: versnellen als je inhaalt, je bijna van de weg rijden, vol door het rood vlammen om je te doen wachten etc....gelukkig ben ik alert en heb over het algemeen wat meer paardenkracht onder de motorkap zodat ze keer op keer klop krijgen....zeer moeilijk te verteren voor superieur gewaanden, er was er zelfs ene die zn motor opblies... :twisted:
Dat geeft weer maar eens de mentaliteit weer waardoor zelfs onze kinderen niet veilig zijn!
Hoe kom je erbij dat die man er vanaf komt zonder straf?? De man werd vrijgelaten onder voorwaarden, dat kan van alles zijn, in dit geval onder andere het volgen van een vorming Als hij zich niet aan de voorwaarden houdt kan hij in de cel belanden. Nu gaat het gerecht verder onderzoek uitvoeren naar het ongeval en dan de man voor de rechtbank brengen. Daar zal hij wél zijn straf krijgen. Waarschijnlijk niet zo veel als we allemaal voor zulke misdaad zouden willen, maar de straf komt er wel degelijk.
Inderdaad, onder voorwaarden vrijgelaten kan vanalles zijn en dan komt het verschil/voorkeuren voor migranten weer om de hoek loeren.
Als het een Belg betreft wordt ie zeer zwaar gestraft, metéén - bij allochtonen komt steevast de 'werkstraf' naar voren, soms zelfs voorgesteld door OM. Maw: straffeloosheid op basis van afkomst...hee, is dàt dan geen discriminatie?

Dààr heb ik een probleem mee: iedereen hoort GELIJK te zijn en GELIJK behandeld te worden, zeker als het om een vergelijkbaar geval gaat! En dàt gebeurt NIET!

Wat deze laffe rat betreft: loof maar eens wat geld uit, zijn eigen landgenoten verraden hem dan wel, zelfs als ie al in turkije zit!

Als chauffeur let je extra op als er kinderen op de fiets naar school rijden, dàt weet en doet elk normaal mens!! behalve dat soort inteelt die menen dat de wet voor hen niet geldt! En die kunnen niet zwaar genoeg gestraft worden.

De media schijnt eindelijk de discriminatie die ze plegen te beseffen (of onder toenemende druk vd publieke opinie?) en schermen vreemde criminelen nu hopelijk nooit meer af door de leugen privacy.
Als een crimineel, élke crimineel ongeacht de afkomst, een misdrijf pleegt, verspeelt ie het recht op privacy, punt!
Maar het zijn toch vooral Marokkanen in hun BMW die zich bij uitstek agressief gedragen in het verkeer. Wie in een grote stad woont en rond rijdt, weet dat.
Niet enkel in een grote stad! Rij maar eens rond in buurten waar migrantenwijken zijn (zowat overàl tegenwoordig) daar moet je bedacht zijn op de meest krankzinnige toeren die worden uitgehaald en natuurlijk is dàn geen enkele flik te bespeuren..
Ice

30 okt 2015, 10:57

Het is bovendien onzeker of het om de Turkse verdachte Muhammed A. uit Schaarbeek gaat, of om zijn vader Fahrettin. Sowieso zou de bestuurder wél al contact hebben opgenomen met vertrouwelingen en advocaten.
Dankzij de nummerplaat wisten de agenten al snel dat de wagen aan een firma uit Schaarbeek was gelinkt.
Woensdag ondervroeg de politie al een vrouw, die de vriendin zou zijn van één van de verdachten, maar intussen is ook zij verdwenen. Vermoedelijk verschuilt ze zich ergens samen met de bestuurder.
Is het verbergen van een crimineel ook niet strafbaar? En het belemmeren van de rechtsgang? Dat wijf weet ook waar hij zit, dus klaag die trut ook maar aan!

De laffe rat zit ondergronds en gaat nu eerst uitzoeken hoe hij juridisch zijn verantwoordelijkheid kan ontlopen, welk verhaaltje hij de domme justitie op de mouw kan spelden om ongestraft weg te komen met moord.
Mogelijk de tactiek om de schuld op het meisje te schuiven, zij kan zich toch niet meer verdedigen of hij zal het slachtoffer uithangen, ze moeten dan wel beslissen met wie van de 2, vader of zoon men meer medelijden zal hebben, misschien dat den ouwe gezondheidsproblemen kan inroepen? Of de gaspedaal bleef hangen?
Nog een mogelijkheid die dikwijls wordt toegepast door dat soort: staalhard liegen en de schuld op elkaar steken, dat wil ook nogal eens werken in dit apenland, als ze niet weten wie de bestuurder was kan die ook niet gestraft worden - zo heeft de justitie er al tig criminelen laten lopen die in groep telkens elkaar als schuldige aanwezen!

Eens kijken op welke manier en met welke leugens deze duivel in het wijwatervat gaat spartelen en of de domme belgische rechters erin gaan trappen...
Mijn vermoeden zal helaas weer wel bevestigd worden..

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

30 okt 2015, 11:42

Voor hetzelfde geld zit die in een ambasade(1) of in moskee. (2)vreemde bodem of kerkasiel.! Die onderhandelingen zullen wel gebeuren door een advocaat. Die heeft, als vertrouwenspersoon geen meldingsplicht en kan zich, eens hij aangesteld is, waarschijnlijk zijn beroepsgeheim inroepen. . Wel raar: op een of andere manier heb ik die tronies al eens gezien in de pers.

Iedereen kan een ongeluk voorhebben. Maar "verstoken" onderhandelen omtrent de dood van een mens, en dan nog eens een lafhartig vluchtmisdrijf? Dit geval staat moreel gezien gelijk aan moord. Juridisch gezien zullen ze er wel iets op vinden . Eens nieuwsgierig wie die advocaat zal zijn.
Laatst gewijzigd door ED. op 30 okt 2015, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

30 okt 2015, 11:49

Iedere vrouwelijke chauffeur kent de minachtende blikken en de onbeschofte manoevers die zulke superieur gewaande kl**tzakken uithalen!
Bijvoorbeeld: versnellen als je inhaalt, je bijna van de weg rijden, vol door het rood vlammen om je te doen wachten etc....gelukkig ben ik alert en heb over het algemeen wat meer paardenkracht onder de motorkap zodat ze keer op keer klop krijgen....zeer moeilijk te verteren voor superieur gewaanden, er was er zelfs ene die zn motor opblies... Twisted Evil
Dat geeft weer maar eens de mentaliteit weer waardoor zelfs onze kinderen niet veilig zijn!
Lees eens goed wat je schrijft en denk dan eens na.

Marieke
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 okt 2015, 13:36

Is er door hun gemeenschap nog geen Facebook-groep opgericht om de doodrijder te verheerlijken? ...
Wat zulke fratsen zijn in het verleden ook al gebeurd.
Ondank is 's werelds loon
Ice

30 okt 2015, 13:39

marieke72 schreef:
Iedere vrouwelijke chauffeur kent de minachtende blikken en de onbeschofte manoevers die zulke superieur gewaande kl**tzakken uithalen!
Bijvoorbeeld: versnellen als je inhaalt, je bijna van de weg rijden, vol door het rood vlammen om je te doen wachten etc....gelukkig ben ik alert en heb over het algemeen wat meer paardenkracht onder de motorkap zodat ze keer op keer klop krijgen....zeer moeilijk te verteren voor superieur gewaanden, er was er zelfs ene die zn motor opblies... Twisted Evil
Dat geeft weer maar eens de mentaliteit weer waardoor zelfs onze kinderen niet veilig zijn!
Lees eens goed wat je schrijft en denk dan eens na.

Marieke
Waar slaat dit op?
Of begrijp je het niet?
Behalve de verkeersregels/wet aan hun laars lappen, ook nog duidelijk respectloosheid en minachting tonen tov vrouwen die van hun recht op gelijkheid gebruik maken door met de wagen te rijden; mede hierdoor komt de verkeersveiligheid in het gedrang, vooral voor zwakkere weggebruikers zoals fietsers en voetgangers.
Die mentaliteit klaag ik aan en op de baan laat ik mij niet intimideren door dat soort. Daarover ging mijn post.