TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

11 feb 2016, 13:32

Je vergeet de vette loodgieter nog, die liet naar 't schijnt zomaar even 8 miljard na toen ie zn schup afkuiste, geroofd van de bevolking... :x
Gast

11 feb 2016, 13:45

Ice schreef:Je vergeet de vette loodgieter nog, die liet naar 't schijnt zomaar even 8 miljard na toen ie zn schup afkuiste, geroofd van de bevolking... :x
Het is dan al meteen duidelijk waarom hun zoontjes en dochterjes er niets van bakken in de politiek , die hoeven maar te rentenieren ... ( alleen het zooneke van De Croo komt nu een dan eens op TV )
Gast

11 feb 2016, 16:21

Ice schreef:Je vergeet de vette loodgieter nog, die liet naar 't schijnt zomaar even 8 miljard na toen ie zn schup afkuiste, geroofd van de bevolking... :x
das nog een van de ergste,he?
begonnen bij het acw en geëindigd als miljardair...als je een bedrijf als inbev geen belastingen laat betalen scheelt dat 1 miljard per jaar... 1% daarvan...

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 feb 2016, 17:45

Als je door politicus te spelen miljardair kan worden dan heb ik toch pijnlijk mijn roeping gemist, ik was er nochtans dom genoeg voor. Welke eigenschappen had ik dan te kort ?
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour
Gast

11 feb 2016, 18:10

Welke eigenschappen had ik dan te kort ?

Kleren gedragen met te kleine zakken 8O
Gast

11 feb 2016, 18:13

socrates schreef:Als je door politicus te spelen miljardair kan worden dan heb ik toch pijnlijk mijn roeping gemist, ik was er nochtans dom genoeg voor. Welke eigenschappen had ik dan te kort ?
Ik dacht dat ik dat al eens geschreven heb :) : veel eelt op de ellebogen , en een "grote muile" . Een olifanten geheugen is wenselijk , maar niet noodzakelijk. Tegenwoordig moet ge ook minstens 1m80 zijn een schoon smoelke hebben. :)

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 feb 2016, 18:29

Te kleine muilezel
The Spirit of Flanders schreef:
socrates schreef:Als je door politicus te spelen miljardair kan worden dan heb ik toch pijnlijk mijn roeping gemist, ik was er nochtans dom genoeg voor. Welke eigenschappen had ik dan te kort ?
Ik dacht dat ik dat al eens geschreven heb :) : veel eelt op de ellebogen , en een "grote muile" . Een olifanten geheugen is wenselijk , maar niet noodzakelijk. Tegenwoordig moet ge ook minstens 1m80 zijn een schoon smoelke hebben. :)
Bedankt, ik was duidelijk ongeschikt, te klein, te kleine muil, en geen jurist of loodgieter. Al zou een loodgieter tegenwoordig ook wel miljardair kunnen worden, zelfs als hij nog nooit lood van dichtbij heeft gezien. 8)
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

21 feb 2016, 08:23

De krantenkoppen:

"Trump grote winnaar in South-Carolina".
Met 32,5% van de stemmen.

Hoera, hoera!
Ondank is 's werelds loon
Gast

21 feb 2016, 08:55

maior domus schreef:De krantenkoppen:

"Trump grote winnaar in South-Carolina".
Met 32,5% van de stemmen.

Hoera, hoera!
ik neem aan dat de meeste armerikanen dus akkoord gaan dat de oorlog in Irak een fout was? trump is er tegen en wint overal; bij de democraten krijgt een oude gek de helft van de stemmen.
er is dus nog hoop voor de wereldvrede? Ok, de leiders zijn door en door corrupt door de wapenlobby,maar de gewone amerikaan lijkt toch nog normaal?

popov1
Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16

24 feb 2016, 16:59

Trump president = Boots on the grond.
Gast

24 feb 2016, 17:09

popov1 schreef:Trump president = Boots on the grond.
het is toch de eerste keer dat een kandidaat durft zeggen dat er fouten gemaakt werden...
over het uitmoorden van de indianen zal je nooit ene kandidaat horen...
over de massamoorden op arme vietnamezen, hoor je niets meer.
al die invallen in de moslimlanden hebben Al Quaida en IS gemaakt maar niemand durft dat zeggen; trump wel....
dat vind ik toch ongewoon.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

24 feb 2016, 18:34

Die vingertjes staan mij niets aan!

AfbeeldingAfbeelding

popov1
Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16

24 feb 2016, 19:08

Dee macht wellust druipt uit zijn mond. :evil:

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

24 feb 2016, 19:10

Albert229 schreef: toch beter dan die hele rechterhand vooruit,he!

Gelijk de dezen wil je bedoelen?

AfbeeldingAfbeelding

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

24 feb 2016, 20:23

Trump ligt ver voor! En dan heeft hij niet eens zoals zijn tegenstrevers zijn broers, zijn zussen, zijne papa, zijn vrouw, zijn grootje, de laatste honderdjarigen, zijn hond en zijn kat mee laten doen in zijn propagandamachine! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!