TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

25 feb 2016, 18:58

Albert229 schreef: ..ik ken er eigenlijk maar 2 die zo hun rechterarm opsteken ..

Maar twee 8O

Hier dan een derde:

Afbeelding

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

25 feb 2016, 19:09

En nog twee voor Albert229 ... doorgegeven van grootvader op kleinzoon Afbeelding


Of nog eentje uit de oude doos:

Afbeelding

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

25 feb 2016, 19:26

een leerling van de vorige:

Afbeelding


En nog eentje:

Afbeelding

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

26 feb 2016, 18:12

Trump is Obongo niet! Zelf ben ik er van overtuigd dat de show van de kandidaatsverkiezingen in de US niets meer is als dat ... een show.

Ooit al eens gekeken naar de ware gelaatsuitdrukkingen van "Hildebeast", de interessante worden ietwat zeldzamer nu? Ge wilt dat wijf in uw keuken niet! Allez, ik toch niet.
Wat trachten aan te pappen met de "black population" is een farce die ze zelf niet gelooft maar de komedie moet doorgaan.
Gast

26 feb 2016, 18:20

Paca schreef:Trump is Obongo niet! Zelf ben ik er van overtuigd dat de show van de kandidaatsverkiezingen in de US niets meer is als dat ... een show.

Ooit al eens gekeken naar de ware gelaatsuitdrukkingen van "Hildebeast", de interessante worden ietwat zeldzamer nu? Ge wilt dat wijf in uw keuken niet! Allez, ik toch niet.
Wat trachten aan te pappen met de "black population" is een farce die ze zelf niet gelooft maar de komedie moet doorgaan.
bij ons durven ze niet liegen.
Als ze zeggen dat ze de geldstromen naar wallonie gaan stoppen, doen ze dat ook onmiddellijk als ze verkozen zijn! Hier is het nog helemaal geen show!

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

26 feb 2016, 18:33

albert229 schreef:
bij ons durven ze niet liegen.
Als ze zeggen dat ze de geldstromen naar wallonie gaan stoppen, doen ze dat ook onmiddellijk als ze verkozen zijn! Hier is het nog helemaal geen show!
Ik versta geen ballen van wat je bedoelt "albert" ... ik ben simpel in mijn uitdrukkingen en verwacht van een ander hetzelfde. We kunnen natuurlijk ook op een academisch niveau gaan.
Gast

26 feb 2016, 18:38

Paca schreef:
albert229 schreef:
bij ons durven ze niet liegen.
Als ze zeggen dat ze de geldstromen naar wallonie gaan stoppen, doen ze dat ook onmiddellijk als ze verkozen zijn! Hier is het nog helemaal geen show!
Ik versta geen ballen van wat je bedoelt "albert" ... ik ben simpel in mijn uitdrukkingen en verwacht van een ander hetzelfde. We kunnen natuurlijk ook op een academisch niveau gaan.
ga maar alleen op academisch nivau. ik hou de voetjes op de grond.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

26 feb 2016, 18:56

albert229 schreef: ga maar alleen op academisch nivau. ik hou de voetjes op de grond.
Dat, beste albert, is wat wij noemden: "het arbeiderssyndroom".
Gast

26 feb 2016, 19:24

Paca schreef:
albert229 schreef: ga maar alleen op academisch nivau. ik hou de voetjes op de grond.
Dat, beste albert, is wat wij noemden: "het arbeiderssyndroom".
wat zou er gebeuren moest er in het parlement een paar mensen zitten met geoznd boerenverstand. of hier op dit forum?

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

26 feb 2016, 20:06

albert229 schreef: wat zou er gebeuren moest er in het parlement een paar mensen zitten met geoznd boerenverstand. of hier op dit forum?
Sterke mannen met gezond boerenverstand, dat hebben we nodig.
Zoals Trump.
Om de politieke elite een ferme stamp onder de kont te geven.
Mannen die hun oor te luisteren leggen bij het volk.
Ondank is 's werelds loon
Gast

26 feb 2016, 20:27

maior domus schreef:
albert229 schreef: wat zou er gebeuren moest er in het parlement een paar mensen zitten met geoznd boerenverstand. of hier op dit forum?
Sterke mannen met gezond boerenverstand, dat hebben we nodig.
Zoals Trump.
Om de politieke elite een ferme stamp onder de kont te geven.
Mannen die hun oor te luisteren leggen bij het volk.
ok, als je aandringt.
ik stel me kandidaat.
:twisted:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

04 mar 2016, 07:07

Het tij lijkt te keren voor Donald Trump, nu ook het establishment van de Republikeinse Partij zich openlijk tegen hem keert.
Ook in de V.S. Kennen ze dus het cordon.
Maar dan ziet het er slecht uit.
Met Trump wordt Amerika onveiliger beweren de tegenstanders.
Ten eerste geloof ik daar geen fluit van, een Trump zoals elke andere president, heeft af te rekenen met het congres, en hij laat zich omringen door raadgevers.
Ten tweede zal wanneer linkse liegebeest Clinton aan de macht komt, zij volop het appeasement uitspelen tegenover zwarten, islamieten en andere minderheidsgroepen. Consessies en pacificatie.
Het is te verwachten dat liegebeest Clinton de V.S. in minder oorlogen zal storten dan Trump.
Maar het is ook te verwachten dat zij Amerika zal verzwakken en te grabbel zal gooien aan vreemde minderheidstroepen op eigen grondgebied.
Diefstal, inbraak, (groeps)verkrachting in de straten zullen daardoor eerder regel dan uitzondering worden. De burger zal het moeten uitzweten, net zoals de Fransozen die slapjanus Hollande aan de macht hebben gestemd.
De wereld zal tijdelijk (want zachte heelmeesters maken stinkende wonden) minder oorlog kennen dan onder Trump, maar het Westen, en Amerika voorop, zal als een rijpe vrucht in de schoot van de islamieten en andere kwaadwilligen vallen.
De waarden van de blanke man en vrouw zullen worden uitverkocht door de eerste vrouwelijke president van de V.S.
Na slapjanus Obama wordt dat een ramp zonder weerga.
Een neger, een vrouw, wat wordt het volgende? Een Arabische transgender als president, want blijkbaar moet alles kunnen.
De Amerikanen zijn hun trots en hun gezond verstand kwijt en de wereld zal het geweten hebben.
Ondank is 's werelds loon
Gast

04 mar 2016, 07:55

Na slapjanus Obama wordt dat een ramp zonder weerga.
Een neger, een vrouw, wat wordt het volgende? Een Arabische transgender als president, want blijkbaar moet alles kunnen.
Clinton vertrouw ik voor geen haar en is zelfs een groter gevaar voor Amerika dan Trump. Als men weet dat er nu al één is die zich kandidaat gesteld heeft voor het presidentschap in 2020 zegt het genoeg over Amerika. ( zijn foto zie je hieronder )

Afbeelding
Gast

04 mar 2016, 08:18

maior domus schreef:Het tij lijkt te keren voor Donald Trump, nu ook het establishment van de Republikeinse Partij zich openlijk tegen hem keert.
Ook in de V.S. Kennen ze dus het cordon.
Maar dan ziet het er slecht uit.
Met Trump wordt Amerika onveiliger beweren de tegenstanders.
Ten eerste geloof ik daar geen fluit van, een Trump zoals elke andere president, heeft af te rekenen met het congres, en hij laat zich omringen door raadgevers.
Ten tweede zal wanneer linkse liegebeest Clinton aan de macht komt, zij volop het appeasement uitspelen tegenover zwarten, islamieten en andere minderheidsgroepen. Consessies en pacificatie.
Het is te verwachten dat liegebeest Clinton de V.S. in minder oorlogen zal storten dan Trump.
Maar het is ook te verwachten dat zij Amerika zal verzwakken en te grabbel zal gooien aan vreemde minderheidstroepen op eigen grondgebied.
Diefstal, inbraak, (groeps)verkrachting in de straten zullen daardoor eerder regel dan uitzondering worden. De burger zal het moeten uitzweten, net zoals de Fransozen die slapjanus Hollande aan de macht hebben gestemd.
De wereld zal tijdelijk (want zachte heelmeesters maken stinkende wonden) minder oorlog kennen dan onder Trump, maar het Westen, en Amerika voorop, zal als een rijpe vrucht in de schoot van de islamieten en andere kwaadwilligen vallen.
De waarden van de blanke man en vrouw zullen worden uitverkocht door de eerste vrouwelijke president van de V.S.
Na slapjanus Obama wordt dat een ramp zonder weerga.
Een neger, een vrouw, wat wordt het volgende? Een Arabische transgender als president, want blijkbaar moet alles kunnen.
De Amerikanen zijn hun trots en hun gezond verstand kwijt en de wereld zal het geweten hebben.
is dit gemeend of is dit een grap?
en ik maar denken dat senioren meer gezond verstand hadden dan jonge mensen.
Gast

04 mar 2016, 08:21

Dicksy schreef:
Na slapjanus Obama wordt dat een ramp zonder weerga.
Een neger, een vrouw, wat wordt het volgende? Een Arabische transgender als president, want blijkbaar moet alles kunnen.
Clinton vertrouw ik voor geen haar en is zelfs een groter gevaar voor Amerika dan Trump. Als men weet dat er nu al één is die zich kandidaat gesteld heeft voor het presidentschap in 2020 zegt het genoeg over Amerika. ( zijn foto zie je hieronder )

Afbeelding
De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump heeft woensdag een zevenpuntenplan voorgesteld waarmee hij ‘Obamacare’ wil afschaffen. De meest opvallende maatregel is dat hij alle Amerikanen een gratis vuurwapen wil geven.
“We kunnen liet langer toestaan dat elk jaar duizenden Amerikanen in het ziekenhuis belanden of zelfs sterven omdat ze neergeschoten worden door criminelen en illegalen”, aldus Trump. “Stay healthy, shoot the shooters! Alleen door de bad guys dood te schieten voor die zelf het vuur openen kunnen mensen zichzelf verdedigen. Ik wil dus dat de regering elke Amerikaan een gratis vuurwapen geeft.”
Het is echter niet zo dat elke Amerikaan zomaar hetzelfde vuurwapen zou krijgen. “Als je rijker bent, dan ben je ook meer waard voor Amerika en loop je meer risico”, volgens Trump. “Je hebt dus meer bescherming nodig.” Lage en gemiddelde inkomens zullen daarom enkel kunnen opteren voor handwapens met een laag kaliber, terwijl rijke Amerikanen de keuze krijgen uit een breed gamma aan aanvalswapens, machinegeweren, vlammenwerpers en antipersoonsmijnen. “Zo kunnen ze hun huizen beschermen tegen ghetto-tuig, illegale Mexicanen en moslims.”
Het geld voor deze overheidsmaatregel wil Trump bij elkaar krijgen door Obamacare af te schaffen: “Forget social security. This is REAL security!” Bovendien rekent hij op een aantal terugverdieneffecten. “Vroeg of laat zullen de good citizens van deze great nation alle criminelen, illegalen en terroristen overhoop geschoten hebben”, calculeert Trump. “En als ze dood zijn hoeft de politie zich over hen geen zorgen meer te maken. Ze kan zich dan focussen op haar belangrijkste taak: zorgen dat er geen nieuwe bad guys de grens over komen.”