TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

10 feb 2016, 12:49

Indertijd werd Ronald Reagan ook neergesabeld door de media.
Hij zou een cowboy zijn en een derderangsacteur.
Het draaide erop uit dat hij de belangrijkste na-oorlogse president werd, een aimabele man die het communisme in de Sowjet-Unie op de knieën kreeg, die Amerika en het Westen terug zelfvertrouwen gaf.
Met Trump zien we hetzelfde fenomeen: een populaire figuur die niet om een straffe uitspraak verlegen is, en die wordt neergesabeld door de poco media.
Hopelijk wordt Trump president.
Ik voorspel u: hij zal het Westen ons zelfvertrouwen terugschenken. Hij zal de scherpe kantjes van zijn uitspraken moeten inslikken en daarbij een president handelt niet alleen, hij laat zich adviseren door zijn entourage.
Obama de slapjanus, is het ergste wat ons overkomen is na de oorlog qua president.
Maar hij was natuurlijk wel de lieveling van de poco media, gezien zijn huidskleur.
Hopelijk komt die leugenachtige feeks van een Clinton niet aan de macht, dat zou een complete ramp zijn voor Amerika en het Westen.
Ondank is 's werelds loon

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

10 feb 2016, 14:02

Die TRUMP is een volslagen idioot ... veeel erger dan de Reagans

't is een hele rijke zakenman, die zijn dollars verkregen heeft (dus NIET verdiend) op de rug van zijn werknemers.

In heel Amerika en de westerse wereld zit echt niemand te wachten op de "jobkes" die de chineesjes hebben "ingepikt".

PS ontkennen dat die zwarte enkele goede dingen gedaan heeft voor de gewone amerikaan is ontkennend dat de zon (soms) schijnt :-)

wij weten nog half zo goed niet wat de ziekenkas voor ons betekend, zelfs doppers zijn hier beschermd en ook de "vluchtelingen" (bij deze laatste stel ik mij wel de vraag wanneer te veel te veel is)[/u][/b]

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

10 feb 2016, 14:42

De kans is reëel dat die verkozen wordt. Of het goed zou zijn voor de wereldvrede, daar heb ik mijn twijfels over. Die man heeft weinig of geen diplomatische eigenschappen .Die zijn nodig, om de rol van machtigste man van de wereld te spelen. In feite zijn er deze keer geen echt goede presidentskandidaten . Te vrezen valt, dat het er niet goed uitziet voor de USA...en onrechtstreeks voor ons.

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

10 feb 2016, 14:57

De soep wordt nooit zo heet gegeten dan als ze wordt opgediend.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.
Gast

10 feb 2016, 17:11

maior domus schreef:Indertijd werd Ronald Reagan ook neergesabeld door de media.
Moest Trump nu toevallig een democraat geweest zijn , ging je hem ook neersabelen :)
Gast

10 feb 2016, 18:08

Clinton, als ze verkozen wordt, gaat odrama geven waar hij niet in gelukt is en das zijne oorlog met de Russen.
Trump gaat het niet halen, daar wordt desnoods wel een loden stok voor gestoken.
Democraat wil niet perse zeggen democratie en Idem dito voor de republikeinen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

10 feb 2016, 18:32

Uit doorgaans slechtingelichte bron heb ik vernomen dat heel Amerika dagelijks naar de VRT luistert en kijkt en NAdenkt. Daarom ben ik er zeker van dat Trump en de Republikeinen geen schijn van kans hebben. Het wordt dus beslist mevrouw Clinton die het zal halen, met de ellebogen in haar neusgaten en haar vingers op de plaats waar de zon nooit schijnt! 8O
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Fazal

10 feb 2016, 18:34

Ik ben het in ieder geval eens met zijn uitspraken!
Wat er echt van komt, zal later wel blijken.
Met loze beloftes komt hij er niet!
En jawel, waterboarding mag er voor mijn part komen.
En idd, nòg véél meer dan dat! :evil:

Clinton daarentegen, is een maatje voor niets!
Het is een feeks, en zal altijd een feeks blijven! :twisted:
E.T. schreef:Die TRUMP is een volslagen idioot ... veeel erger dan de Reagans

't is een hele rijke zakenman, die zijn dollars verkregen heeft (dus NIET verdiend) op de rug van zijn werknemers.
Zijn er soms anderen? Niet dat zoiets goed te praten is natuurlijk.
Maar in ieder geval, zó idioot kan hij dus niet zijn.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

10 feb 2016, 20:51

Fokke schreef:Uit doorgaans slechtingelichte bron heb ik vernomen dat heel Amerika dagelijks naar de VRT luistert en kijkt en NAdenkt. Daarom ben ik er zeker van dat Trump en de Republikeinen geen schijn van kans hebben. Het wordt dus beslist mevrouw Clinton die het zal halen, met de ellebogen in haar neusgaten en haar vingers op de plaats waar de zon nooit schijnt! 8O
:-) :-) :-) Fokke wil je daar een tekeningske bij maken aub?
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

10 feb 2016, 22:00

Jockey schreef:
Fokke schreef:Uit doorgaans slechtingelichte bron heb ik vernomen dat heel Amerika dagelijks naar de VRT luistert en kijkt en NAdenkt. Daarom ben ik er zeker van dat Trump en de Republikeinen geen schijn van kans hebben. Het wordt dus beslist mevrouw Clinton die het zal halen, met de ellebogen in haar neusgaten en haar vingers op de plaats waar de zon nooit schijnt! 8O
:-) :-) :-) Fokke wil je daar een tekeningske bij maken aub?
Je weet toch dat een iet of wa politieker zich in alle bochten kan wringen? :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 feb 2016, 22:31

President wordt degene die de sterkste lobby achter zich krijgt. In deze periode van de 21ste eeuw is dat hoogstwaarschijnlijk de wapenlobby en die kiezen dan allicht voor een Republikein maar niet voor een Trump. Die miljardair heeft hun financiële steun niet echt nodig en zou wel eens gekke dingen kunnen doen, waar de wapenhandel uiteindelijk zou onder lijden.
De vakbonden zouden hoogstwaarschijnlijk voor een democraat kiezen, maar die hebben te weinig geld om een president te kunnen kopen.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour
Ice

11 feb 2016, 04:16

Speculeren heeft helemaal geen zin, er werd immers al heel lang bedisseld wie de volgende president(e) wordt: degene die het best te sturen is, die bereid is om puppet on a string te spelen, om blindelings te gehoorzamen wat de bende monsters achter de schermen al lang gepland hebben....(vanwaar kwam obama opeens?)

Heel dat circus dat miljárden dollars kost aan de bevolking is puur bedrog, de rockefellers en co, bilderberg heeft immers al lang de volgende president gekozen en die zal het worden, ondanks de 'verkiezingen' die enkel de indruk moeten wekken van inspraak van de bevolking en democratie....nét zoals dat beslist werd voor al die landen waar ze de dictators hebben 'vervangen' door hun lakeien, uiteraard voor het 'goed' van het volk...irak, libië etc....

Het geslijm, de hypocrisie en leugenachtige kruiperigheid van de presidentskandidaten zijn op het belachelijke af want, net als hier, zien ze het volk niet meer staan als ze hun slag hebben thuisgehaald, de postjes en poen verdeeld is en ze verder kunnen gaan het belastinggeld van de burgers onder elkaar te verdelen/verspillen en overal oorlogje te gaan spelen om de macht over de wereld.

De grofgebekte trump spreekt de boze burger aan, degenen die nergens met hun ongenoegen en frustratie terecht kunnen en dat buit die sluwe vos uit: hij vertelt net wat de bevolking wil horen maar is zeker niet van plan ook maar iets van zijn beloften na te komen, dat zie je zo al aankomen.
Trouwens: als snotaap was het een pester, later onbekwaam in zaken maar 'too big to fail', net als de banken en hij komt vol uit voor zijn hebzucht: wat kunnen ze met zulk ne (gevaarlijke) clown?

Weinig kans dus......
Tenzij hij clinton verslaat als 'blindelings gehoorzame', zweert om in het gareel te lopen en in ruil voor de schijn van machtigste man ook de zondebok wil spelen voor de 'echte machthebbers'....
Gast

11 feb 2016, 08:44

maior domus schreef:Indertijd werd Ronald Reagan ook neergesabeld door de media.
Hij zou een cowboy zijn en een derderangsacteur.
Het draaide erop uit dat hij de belangrijkste na-oorlogse president werd, een aimabele man die het communisme in de Sowjet-Unie op de knieën kreeg, die Amerika en het Westen terug zelfvertrouwen gaf.
Met Trump zien we hetzelfde fenomeen: een populaire figuur die niet om een straffe uitspraak verlegen is, en die wordt neergesabeld door de poco media.
Hopelijk wordt Trump president.
Ik voorspel u: hij zal het Westen ons zelfvertrouwen terugschenken. Hij zal de scherpe kantjes van zijn uitspraken moeten inslikken en daarbij een president handelt niet alleen, hij laat zich adviseren door zijn entourage.
Obama de slapjanus, is het ergste wat ons overkomen is na de oorlog qua president.
Maar hij was natuurlijk wel de lieveling van de poco media, gezien zijn huidskleur.
Hopelijk komt die leugenachtige feeks van een Clinton niet aan de macht, dat zou een complete ramp zijn voor Amerika en het Westen.
je moet eens goed die zinnetjes lezen van die toespraken van die onnozele toespraken.... mooie maar totaal nutteloze woordjes. ze zeggen zo'n kinderachtig zinnetje en de lemmingen springen in de lucht met hun vlaggetjes!!
dââr heeft ons weverke zijn inspiratie dus gehaald! wij hebben geen sterke staatsmannen meer nodig, maar goeie one line schrijvers!!
"God bless america" en de volgelingen schreeuwen zich hees!
hier was de leukste:"stop de geldstromen naar wallonie" en heel die zwarte hordes worden gek!
Gast

11 feb 2016, 11:05

Fazal schreef:
E.T. schreef:Die TRUMP is een volslagen idioot ... veeel erger dan de Reagans

't is een hele rijke zakenman, die zijn dollars verkregen heeft (dus NIET verdiend) op de rug van zijn werknemers.
Zijn er soms anderen? Niet dat zoiets goed te praten is natuurlijk.
Maar in ieder geval, zó idioot kan hij dus niet zijn.
Iemand die miljarden kan verzamelen beschikt inderdaad ergens over een gave. ( die ik niet heb :) )
Gast

11 feb 2016, 11:09

The Spirit of Flanders schreef:
Fazal schreef:
E.T. schreef:Die TRUMP is een volslagen idioot ... veeel erger dan de Reagans

't is een hele rijke zakenman, die zijn dollars verkregen heeft (dus NIET verdiend) op de rug van zijn werknemers.
Zijn er soms anderen? Niet dat zoiets goed te praten is natuurlijk.
Maar in ieder geval, zó idioot kan hij dus niet zijn.
Iemand die miljarden kan verzamelen beschikt inderdaad ergens over een gave. ( die ik niet heb :) )
de superrijken die ik hier ken in de streek hebben meestal geluk gehad.. een rijke papa, een papa die tijdig zijn vlasschuur in brand liet steken...
of in de politiek ging... dat zijn de nieuwe rijken denk ik.
nietwaar verhofstadt? de gucht? de croo?