TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 23:24

""oen werd er nog gewerkt.."


Ik wil niet weten wat er onder het bureau van Trump zit :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 jan 2018, 00:21

frits1955 schreef:""Het gaat om het gedrag van Obama in het Oval Office"

Hoe noemen we dat ook weer in het Williaanse universum?   Haja, een "drogredenering "- ik post iets over Trump en dan kom jij snel snel af met wat prentjes van Obama. "Het verleggen van het onderwerp dus. "  :lol: :lol:
Je kunt het nog net niet begrijpen, merk ik. Laat me je wat op weg helpen.

1. Jij post Trump met het petje en laat uitschijnen dat hij zeker niet werkt want zijn bureau is helemaal leeg.
2. Mijn reactie: ik post een even lege desk van Obama, terwijl die kerel de Oval Office gebruikt om een balletje te leren slaan.
Einde eerste argument want ik heb de 'leegheid' van Obama op hetzelfde niveau gesteld als de leegheid van Trump.

3. Vervolgens breng ik onmiddellijk een nieuw argument in het debat: Obama gedraagt zich als een boer in de plaats die voor Amerikanen het centrum van de wettelijke macht is. Een aantal Amerikanen ervaart dat óók als een groot gebrek aan respect.
4. Jouw reactie: geen want er is niets gelijkaardigs te vinden over Trump, maar ...

daarom verleg je het onderwerp naar de inhoud van de speeches. Hier bevindt zich jouw zuivere drogredenering. Daarop heb ik je gewezen en ik heb geantwoord dat géén van beide presidenten zijn speech eigenhandig schrijft.

Einde van de discussie. Je hervalt in het uitgangspunt: je noemt Trump 'die dommige Trump' wat net hetzelfde punt is dat je eerst wilde maken met je foto van Trump aan zijn bureau.

Zou het moeilijk zijn om een aantal foto's van Obama of Clinton te vinden met een gelijkaardig petje op? Denk je? Sorry, maar ik draai niet nog eens in dat molentje rond.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

23 jan 2018, 07:15

Graag help ik deze topic weer op de sporen... :)

Trump (Bron = "De Volkskrant" en "De Morgen")

Wereldleiders strijken neer in Davos:
staan zij open voor samenwerking met de aarts-solist Trump?

Gaat Donald Trump met zijn 'America First' de wereldeconomie naar zijn hand zetten? Nadat de Chinese president Xi Jinping zich vorig jaar op het World Economic Forum (WEF) in Davos tot ieders verbazing als voorvechter van de wereldvrijhandel opwierp, is de vraag welke rol de Amerikaanse president als belangrijkste gast dit jaar opeist.

EINDE CITAAT

sw
Gast

23 jan 2018, 09:53

Eigelijk is Trump een sukkel waar je kompassie mee zou moeten hebben .....  Werden er in het verleden nog mentaal gehandicapten president in de VS ?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

23 jan 2018, 10:02

The Spirit of Flanders schreef:Eigelijk is Trump een sukkel waar je kompassie mee zou moeten hebben .....
Ik vind hem ook niet sporen maar blijkbaar beginnen de Amerikanen wel in hem te geloven: 

 Investeringsoffensief: Apple wil Amerika weer fantastisch makenwww.onemorething.nl/2018/01/investering ... e-amerika/

En als Trump nog een paar beloften kan waarmaken dan is een tweede termijn zo goed als binnen!
Gast

23 jan 2018, 10:16

Amerikaanse bedrijven trekken zich eigelijk weinig aan van politiek of wie hun president is. Als ze de kans zien om te groeien , dan doen ze dat.  Amerikanen zelf luisteren meer naar zijn woorden dan wat hij verwezelijkt , tenzij hij de beloften niet nakomt. 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 20:19

Het Zelfverklaarde Genie heeft de oplossing voor de schietpartijen op Amerikaanse scholen gevonden:

"President Donald Trump heeft gisteren gezegd dat hij denkt dat het bewapenen van leraren ertoe kan bijdragen dat schietincidenten zoals die in een school in Florida voorkomen kunnen worden. Daar schoot een
oud-leerling vorige week zeventien mensen dood."

De vele miljoenen die de National Rifle Association in de verkiezing van Trump gestoken heeft blijken te renderen...

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 20:25

Verder heeft het Standvastige Genie een spiekbriefje nodig om te doen alsof hij medeleven toont met het verdriet van de overlevende leerlingen en  de ouders van de neergeschoten kinderen....een echt empathische man die Trump.


Afbeelding

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

22 feb 2018, 21:50

Och, er kan maar weinig goeds gezegd worden van Trump...het wordt  ons dagelijks, wat zeg ik, ieder uur ingeklopt...

En alweer zie je een eigenaardig wending, nu in verband nu met de wapenhandel , al decennia's lang worden er moorden gepleegd, ook op scholen, en dit ook uiteraard gedurende de acht jaren Obama...
Nu worden er grootse optochten gepland , wel  terecht volgens m'n bescheiden mening, maar nooit gedurende, of toch nooit zo in  'het zicht springend'  als gedurende  acht Obama jaren...raar heel raar... zijn de moorden nu erger... of heeft Trump daar iets mee te maken?...   het  komt wel zo over in de gegeven nieuwsberichten... 

We kunnen nu voor of tegen de Koerden zijn, wel hebben ze veel bijgedragen om i.s. te bestrijden, nu krijgen ze zoals altijd terug bommen op hun hoofd door Turkije, Rusland en Syrië.
Syrië uit schrik dit Koerdische deel van Syrië te verliezen, kan dit enigszins nog begrijpen, al is dat gebied vroeger altijd Koerdisch geweest.
De Turken(Erdogan) vrezen een aansluiting met het de Koerden in Turkije, waar de Koerden nog altijd worden vervolgd om niet te zeggen uitgeroeid...dit met de steun van Poetin.
De Koerden kregen veel steun van de Verenigde Staten in hun strijd tegen i.s., nu heeft Trump stellingen van de Syriërs gebombardeerd...ook als een soort verwittiging aan Turkije, nochtans een NAVO-lid...
Zou onze heilige  Obama dit gedurfd hebben.  :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

22 feb 2018, 22:08

The Spirit of Flanders schreef:Amerikaanse bedrijven trekken zich eigelijk weinig aan van politiek of wie hun president is. Als ze de kans zien om te groeien , dan doen ze dat.  Amerikanen zelf luisteren meer naar zijn woorden dan wat hij verwezelijkt , tenzij hij de beloften niet nakomt. 
Is dat dan ook niet zo in Europa  :roll:
Men slaat volkeren zoals Vlamingen toch zo graag om de oren met telkens  drogreden dat "bedrijven", zijn het nu Chinezen, Amerikanen  of zelfs Maltezen, zich zullen verwijderen indien Vlaanderen onafhankelijk zou worden...vergeet dit maar, waar er kan 'verdiend' worden of waar er nog  gewerkt wil worden of "gegroeid"  , zullen die bedrijven zeker de boeken niet toedoen...
Toch bedankt voor de voorzet Sof...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

22 feb 2018, 23:01

davang schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Amerikaanse bedrijven trekken zich eigelijk weinig aan van politiek of wie hun president is. Als ze de kans zien om te groeien , dan doen ze dat.  Amerikanen zelf luisteren meer naar zijn woorden dan wat hij verwezelijkt , tenzij hij de beloften niet nakomt. 
Is dat dan ook niet zo in Europa  :roll:
Men slaat volkeren zoals Vlamingen toch zo graag om de oren met telkens  drogreden dat "bedrijven", zijn het nu Chinezen, Amerikanen  of zelfs Maltezen, zich zullen verwijderen indien Vlaanderen onafhankelijk zou worden...vergeet dit maar, waar er kan 'verdiend' worden of waar er nog  gewerkt wil worden of "gegroeid"  , zullen die bedrijven zeker de boeken niet toedoen...
Toch bedankt voor de voorzet Sof...
Waar er nog gewerkt wil worden ? .... 8O Vertel dat eens aan de hardwerkende abtenaren en poltici.  Eventjes vanavond op TV gekeken naar "vlaamsparlement.tv".  Hoe "slaperig" en langdradig daar over het nieuwe erfenisdecreet werd geluld is typerend voor de "harde werkwilligheidsgraad" van diegenen die wij moeten voederen ....

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 feb 2018, 10:37

""of heeft Trump daar iets mee te maken"

Ja uiteraard - hoe kan je nog openlijker een marionet van de wapenlobby zijn dan het Zelfverklaarde Genie?

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

23 feb 2018, 14:59

frits1955 schreef:Het Zelfverklaarde Genie heeft de oplossing voor de schietpartijen op Amerikaanse scholen gevonden:

"President Donald Trump heeft gisteren gezegd dat hij denkt dat het bewapenen van leraren ertoe kan bijdragen dat schietincidenten zoals die in een school in Florida voorkomen kunnen worden. Daar schoot een
oud-leerling vorige week zeventien mensen dood."
Op zich is dat geen slecht idee, in iedere klas een John Wayne :Dals er dan zo een gefrustreerde binnenkomt krijgt die direct waar die om gevraagd heeft. :D
Trouwens met of zonder de aanbeveling van den Trump zijn er al leraars die gewapend zijn.

https://www.hln.be/video/deze-leraar-dr ... ool~p28406
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

24 feb 2018, 18:58

The Spirit of Flanders schreef:
davang schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Amerikaanse bedrijven trekken zich eigelijk weinig aan van politiek of wie hun president is. Als ze de kans zien om te groeien , dan doen ze dat.  Amerikanen zelf luisteren meer naar zijn woorden dan wat hij verwezelijkt , tenzij hij de beloften niet nakomt. 
Is dat dan ook niet zo in Europa  :roll:
Men slaat volkeren zoals Vlamingen toch zo graag om de oren met telkens  drogreden dat "bedrijven", zijn het nu Chinezen, Amerikanen  of zelfs Maltezen, zich zullen verwijderen indien Vlaanderen onafhankelijk zou worden...vergeet dit maar, waar er kan 'verdiend' worden of waar er nog  gewerkt wil worden of "gegroeid"  , zullen die bedrijven zeker de boeken niet toedoen...
Toch bedankt voor de voorzet Sof...
Waar er nog gewerkt wil worden ? .... 8O Vertel dat eens aan de hardwerkende abtenaren en poltici.  Eventjes vanavond op TV gekeken naar "vlaamsparlement.tv".  Hoe "slaperig" en langdradig daar over het nieuwe erfenisdecreet werd geluld is typerend voor de "harde werkwilligheidsgraad" van diegenen die wij moeten voederen ....
U drijft af hoor... :roll:  het Vlaams parlement vergelijking met een bedrijf... :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

04 mar 2018, 06:27

QUOTE:
De Amerikaanse president Donald Trump bedreigt de Europese Unie
met een belasting op de invoer van Europese auto's
als de EU de invoertaksen zou verhogen voor Amerikaanse bedrijven.
En dat dan weer als tegenmaatregel voor de aangekondigde hogere invoerheffingen
op staal en aluminium in de Verenigde Staten.
BRON =  vrt NWS

Goed bezig Donald :evil:

sw