kanker

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Gigi 1
Lid geworden op: 05 okt 2007, 15:54
Locatie: Vlaams Brabant Suikerstad

21 feb 2016, 08:08

bij mijn vriend is onlangs slokdarmkanker vastgesteld,en je mag me geloven dat kruipt in je kleren,we hebben al zoveel problemen sinds dat is begonnen en het is nog altijd niet in orde,met de bloedplaatjes en de bloedcellen,omdat ze hem te straffe chemo hebben gegeven,nu hebben ze hem naar Leuven gestuurd en die moeten het daar dan maar zien op te lossen ,dikwens van harte dat het goed komt :cry:

Xke
Lid geworden op: 17 aug 2008, 15:08
Locatie: berchem

21 feb 2016, 14:50

Veel sterkte gewenst
een vriendelijk woord kan wonderen verrichten

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

22 feb 2016, 15:48

Afbeelding
Heel veel sterkte gewenst...
ik ben 24 jaar geleden mijn man aan de vreselijke "K-ziekte" verloren...
ik begrijp wat jullie meemaken :roll:
Een sterkteknuffeltje...want het is zwaar...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Anjake
Lid geworden op: 17 feb 2007, 13:30
Locatie: vl.Brabant

28 feb 2016, 13:48

Iemand die daar mee te maken heeft gehad weet waarover je spreekt, ik weet er alles van dit kruipt serieus in je kleren en als ze je dit melden voel je de grond onder U voeten niet meer die verschrikkelijk ziekte. Kan je alleen maar heel veel sterkte toe wensen en de moed blijven in houden wat niet gemakkelijk is kan er van mee spreken. Hoop dat hij snel wat beter wordt veel moed en sterkte toe gewenst dit kun je wel gebruiken Soms stel je wel de vraag waarom moest dit ons overkomen zoals zovele mensen.

. Afbeelding

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

28 feb 2016, 16:34

Afbeelding


heel veel sterkte voor jullie ik heb hier 4 dierbare en 7 jaar geleden mijn man moeten af geven door die vreselijke ziekte Kanker
weet heel goed wat jij meemaak en nee het kruip niet in je kleren maar vreet aan je zelf is heel moeilijk maar je zult door moeten

ik wens je heel veel sterkte en zorg voor elkaar
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

Gigi 1
Lid geworden op: 05 okt 2007, 15:54
Locatie: Vlaams Brabant Suikerstad

29 feb 2016, 08:04

mijne vriend heeft de afgelopen week weer bloed gekregen,ze zegde dat het aan het beteren is en als hij volgende week geen bloed meer hoeft te krijgen dan gaan ze een afspraak maken met de chirurg,als het bloed en de bloedplaatjes in orde zijn.

Gigi 1
Lid geworden op: 05 okt 2007, 15:54
Locatie: Vlaams Brabant Suikerstad

29 feb 2016, 08:06

mijne vriend heeft de afgelopen weekweer bloed gekregen,ze zegde dat het aan het beteren is an als hij volgende week geen bloed meer hoeft te krijgen dan gaan ze een afspraak maken met de chirurg,als het bloed en de bloedplaatjes in orde zijn.IK wens uit de grond van mijn hart dat alles goed komt.

Gigi 1
Lid geworden op: 05 okt 2007, 15:54
Locatie: Vlaams Brabant Suikerstad

29 feb 2016, 08:16

Ik brand een kaarsje voor mijn vriend Afbeelding

Therie
Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
Locatie: (limburg)

29 feb 2016, 08:54

Afbeelding



heel veel moed en kracht
liefde haalt het beste uit de mens

groetjes therie

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 dec 2016, 10:59

Hallo ben weer is ff hier lezen
en dit gaat over kanker
en jullie weten mijn man is 4 jaar overleden aan deze vreselijke ziekte
long en hersenen

ik leer vriend kennen uit mallorca daar waas ie woonde
hij was oosterijker
en na 14 maanden ben ik hem weer kwijt dezelde ziekte uitgezaait naar de lever

ik wens jullie het allebeste toe
en zijn ook mensen wie genezen maar dat geluk was mij niet gegund
een heel verdrietige riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Gigi 1
Lid geworden op: 05 okt 2007, 15:54
Locatie: Vlaams Brabant Suikerstad

27 dec 2016, 07:41

Ondertussen is mijn vriend al terug geopereerd aan een tumor in zijn lever,moeten in maart terug op controle,ik wens dat alles goed is en dat het daarmee ophoudt