email form

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

30 jun 2016, 21:50

Jaren geleden had ik een zeer goed werkend email form, maar dit werkt nu niet meer.
Dit werkte met MailForm.pl, maar mijn server ondersteunt dit niet meer, waar zou ik een goed werkende contact form vinden ??
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

30 jun 2016, 23:05

Beste denlowie.

Als je webprovider PHP en de mail() functie ondersteunt en jij PHP kent, dan zou je een script kunnen schrijven in PHP of anders een PHP script online via je favoriete bowser zoeken (-> PHP email from).

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

01 jul 2016, 06:37

vandaag proberen ergens af te halen, ken geen php enkel html.

Weet wel hoe het eruit ziet.

Als ik dan deze script heb dan bestaat dit meestal uit twee delen eerste deel php en vervolg html moet ik deze script opslaan als een html file ???? en aanroepen bv contact?

Ik laat je wel weten hoe en wat !
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

01 jul 2016, 14:21

Beste denlowie,

Neen een pagina geschreven in PHP bewaar je steeds als .php achteraan.
Je linked dan deze pagina aan de knop contact net zoals je een html pagina linked.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

01 jul 2016, 20:21

Ik heb contact genomen met one com en zij weten van dit probleem ,maar het zal met enkele weken opgelost zijn, en daar na kan men terug MailForm .pl kunnen gebruiken.

Heb een adres gekregen voor een PHP af te halen en dit werkt prima, nu nog integreren in de bestaande website.

maar bedankt voor het nadenken.
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

01 jul 2016, 20:27

Beste denlowie,

Ik ben blij dat je vraag opgelost werd door een probleem met MailForm.pl bij one.com zelf.
Bedankt voor de update.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.