Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 okt 2017, 22:48

De grote mediaspelers zoals Google en YouTube zijn absoluut niet politiek neutraal. Meer en meer laten ze hun ware kleuren kennen, en die zijn links-islamitisch.
Onlangs werd de Glasov-gang van YouTube gegooid. De Glasov-gang is een web-based tv-kanaal waar men geen doekjes windt rond de linkse trekken van de media en scherp aanwijst wat er aan de hand is met de islamideologie. YouTube loopt hiermee in de pas van de islamitische godslasteringwetten.

Anderzijds laat YouTube een gevaarlijke rakker als Anwar al-Awlaki rustig betijen. Vele tienduizenden filmpjes waarin wordt opgeroepen tot jihad blijven bereikbaar op YouTube. Lees hier http://bit.ly/2hOLn56
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

04 okt 2017, 23:07

Wil,

De CIA heeft deze tekst laten vertalen door een computer,
en die ligt nu op het bureel van Trump.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

05 okt 2017, 08:26

"diversity is our strength"
Ge moet toch maar durven he.
Nu we al jaren weten en vaststellen dat de multikul onze Westerse maatschappij zwaar beschadigd heeft.

Trudeau is ofwel een dommerik ofwel een gewiekste collaborateur.
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 okt 2017, 09:54

Trudeau is een linkse politicus. Dat slag van mensen zal met absolute zekerheid nóóit toegeven dat de kritiek op het immigrantenbeleid en de multiculturaliteit - die hoofdzakelijk vanuit rechtse hoek komt - vaak terecht en to the point is. Linkselende politici gaan uit van het adagio: de vijand van mijn vijand, is mijn vriend. En dus knuffelen ze, of beter: schurken ze aan tegen de islamitische immigratie.

Dat de islamideologie geen rekening houdt met links of rechts beseffen Trudeau en consoorten nog niet. Das haben wir nicht gewusst, zal het excuus zijn. Ze kunnen nochtans ook lezen, denk ik?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

05 okt 2017, 10:58

"Onlangs werd de Glasov-gang van YouTube gegooid."

Heb jij een particuliere YouTube dan? Ik kan al die reportages bekijken hoor.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 okt 2017, 11:51

Wellicht kun je de vroegere uitzendingen nog zien, maar de nieuwe niet meer.
http://jamieglazov.com/2017/10/03/youtu ... ization-2/
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

05 okt 2017, 23:50

YT zou enkel muziek mogen zijn .
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

06 okt 2017, 10:30

boeffer schreef:YT zou enkel muziek mogen zijn .
Wat is me dat nu voor onzin? Dankzij YT vind je gratis en voor niks ontelbare historische of actuele documentaires over politiek, cultuur, legendarische al dan niet controversiële films (o.a. D.W Griffits' Birth of a Nation, het hele Pathé-archief, van Leni Riefenstahl tot Claude Lanzmann's Shoah).
Als je alleen maar muziek wil kijk dan naar MTV of godbetert Ment.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

06 okt 2017, 11:11

Tot daar aan toe, maar van YT geen politieke spreekbuis maken. Ik woon in België, iedereen maakt filmpjes.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 okt 2017, 12:59

De Londense voetbalclub Millwall leeft onder het hoogste niveau van 'terror alert' . Hoezo? Een werknemer van de club heeft zich bekeerd tot de godsdienst van de vrede en heeft videofilmpjes van het stadion doorgestuurd naar een maat in Pakistan.
Deze werknemer frequenteerde ook de moskee in Finsbury Park; een moskee die bekend staat voor het radicale gedachtengoed dat er verspreid werd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 okt 2017, 19:04

Daar sé ! Dat moet ik nu in een buitenlandse gazet lezen: belgië zet de hulp aan de Palestijnse Autoriteit even op een waakvlam. De reden? De school die met de hulp van belgisch geld werd gebouwd - de Beit Awwa basisschool - werd hernoemd naar een Palestijnse terrorist die in 1978 een bus kaapte en 38 mensen vermoord heeft, waaronder 13 kinderen.

Nu heet de school Dalal Mughrabi Basisschool naar de naam van de 'martelaar', zeg maar moslimterrorist, die de aanslag pleegde.
Bron: https://www.algemeiner.com/2017/10/07/b ... terrorist/

Alles bij elkaar zal dit land 33 scholen betalen in Palestijns gebied. Die zullen tegen 2020 gebouwd zijn.

In Palestijns gebied zijn nu al 28 scholen genaamd naar moslimterroristen en 3 naar handlangers van het naziregime.
Bron: http://palwatch.org/main.aspx?fi=157&doc_id=23953

Nog iemand zin om een Palestijnse sjaal rond z'n hals te hangen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

09 okt 2017, 19:52

Wil. schreef:Nog iemand zin om een Palestijnse sjaal rond z'n hals te hangen?
Ja: Rudi Vranckx.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 okt 2017, 20:01

"De vijand van mijn vijand, is mijn vriend". Dat was mijn omschrijving over het gedrag en ideeëngoed van linkse Canadese politici.

We moeten niet zo ver gaan zoeken. In Frankrijk is een groep van "feministische" politici zo ver doorgeslagen dat ze eerder de kant kiezen van het tuig dat de straten onveilig maakt voor vrouwen, dan voor het gezond verstand dat in deze zaak vanuit rechtse hoek wordt aangedragen.

Deze 'feministen' komen in het geweer tegen plannen om het lastigvallen van mensen op straat illegaal te maken. De redenering? Zo'n wet zou wel eens mannen met een migratieachtergrond kunnen stigmatiseren. De Franse (vrouwelijke) minister voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen - Marlene Schiappa - moet dus nu het gezond verstand gaan verdedigen tegen 'feministen' die liever vrouwen op straat zien lastig gevallen worden, dan zich aan te sluiten bij een visie die veeleer door rechtse politici wordt verdedigd.

Het is duidelijk nog bijlange niet diep genoeg doorgedrongen wat Frankrijk in huis heeft gehaald. Karma!

Lees Libération: http://www.liberation.fr/debats/2017/09 ... ue_1599121
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 okt 2017, 12:48

Denemarken is blijkbaar van plan om de Deense identiteit wat hoger in het vaandel te dragen.
De eerste minister belooft dat hij over heel het land scherp zal toezien op het ontstaan van "parallelle gemeenschappen" die wel genieten van de sociale voorzieningen maar voor geen millimeter bereid zijn zich te integreren en Denen te worden.

Denemarken moet zijn grenzen openstellen voor mensen die kunnen en willen werken, maar moet ze hermetisch afsluiten voor degenen die dat niet willen, aldus Lars Løkke Rasmussen.
Bron (in het Deens): http://www.pt.se/nyheter/danmarks-stats ... 53477.aspx
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

10 okt 2017, 13:34

Wil. schreef:Denemarken is blijkbaar van plan om de Deense identiteit wat hoger in het vaandel te dragen.
De eerste minister belooft dat hij over heel het land scherp zal toezien op het ontstaan van "parallelle gemeenschappen" die wel genieten van de sociale voorzieningen maar voor geen millimeter bereid zijn zich te integreren en Denen te worden.

Denemarken moet zijn grenzen openstellen voor mensen die kunnen en willen werken, maar moet ze hermetisch afsluiten voor degenen die dat niet willen, aldus Lars Løkke Rasmussen.
Bron (in het Deens): http://www.pt.se/nyheter/danmarks-stats ... 53477.aspx
Hoeveel van uw voor het leven benoemde collega's waren moslim?
Heeft U al ooit een moslim in levende lijve ontmoet en er mee gesproken?