Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

17 sep 2016, 17:58

ik ken iemand, via de media, en die zou zeggen het is maar een fait divers,

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... gers.dhtml
Ice

18 sep 2016, 00:03

Theor schreef:ik ken iemand, via de media, en die zou zeggen het is maar een fait divers,

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... gers.dhtml
Relletjes betoging Voorpost in Gent: waterkanon ingezet tegen Turkse tegenbetogers
Moet zijn:
Bestorming van bus en rellen door turkse amokmakers tegen toegestane betoging Voorpost.
Smerige leugenmedia, toch weer pogen te misleiden in de titel en de indruk wekken dat Voorpost verantwoordelijk zou zijn voor de 'relletjes' én dat het om 'tegenbetogers' ging, wat niet het geval was want ze hadden geen aanvraag ingediend!
Voorpost had de toelating gekregen om vanaf 14 uur te betogen aan het Edmond Van Beverenplein. De betogers verzetten zich tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie en beschouwen de Turkse president Erdogan als een dictator.
De tegenbetogers hadden geen aanvraag gedaan, maar ze werden gedoogd zolang het rustig bleef.
Dáár loopt het al mis en worden de turken, die vinden dat ze geen aanvraag moeten doen, de wet niet hoeven te volgen, 'gedoogd'. Bovendien waren het dan GEEN tegenbetogers maar straatcrapuul dat de wet overtreedt.

Als er geen aanvraag werd gedaan, had de politie AL de turkse 'betogers' horen op te pakken wegens overtreding van de wet, de 'tegenbetoging' moeten verhinderen en niet 'gedogen'!
Waarom werd dat niet gedaan?? Waarom wachten ze tot het uit de hand loopt en dat turks crapuul de bus van de Voorpost bestormt? Opzet??
De politie onderhandelde daarna met de tegenbetogers. "We moesten ingrijpen om te verhinderen dat er ruiten van de bus werden ingeslagen en dat de situatie uit de hand liep", zegt de politiewoordvoerder. "Bij de ontbinding van de betoging is er nog even een confrontatie geweest tussen de Turkse tegenbetogers en de politie. Er werden projectielen naar de politie gegooid en het waterkanon werd opnieuw ingezet. Voorpost en de tegenbetogers werden op veilige afstand van elkaar gehouden."
...de tegenbetogers zagen de actie als een provocatie.
En dan gaan ze ook nog onderhandelen, de dhimmi's!
En hoe de turken de actie 'zagen' is van belang?
Weegt dat op tegen hun overtreding dat ze 'hun actie' niet hadden aangevraagd en daar helemaal niet HOORDEN te zijn?!

EEN persoon van de 100 amokmakers werd 'bestuurlijk aangehouden' - ze moesten állemaal opgepakt en gestraft geweest worden.

Hieraan zien we maar weer duidelijk dat het turks/vreemd gespuis beschermd wordt, dat ze door intimidatie en geweld blijven proberen een betoging/VRIJE meningsuiting van autochtonen over de turkse dictator en toetreding van kutland turkije tot eu de mond te snoeren....en dat de politie erbij staat en ernaar kijkt én laat begaan terwijl de wet overtreden wordt!

Als VB een betoging houdt die niet aangevraagd is, dan wordt de betoging wel verhinderd! Waarom niet als het turken zijn?! :evil:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

18 sep 2016, 17:50

Als VB een betoging houdt die niet aangevraagd is, dan wordt de betoging wel verhinderd! Waarom niet als het turken zijn?! Evil or Very Mad
Omdat het geen marokanen of turken zijn. :D :D :D

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... beek.dhtml

Maar hier heeft er niemand bezwaar tegen gehad, wat als het De Winter was,die de microfoon kreeg en die zijn mening zegde over de turken,en de allochtonen in het algemeen?????

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... iken.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

19 sep 2016, 09:08

Politici kunnen, durven, of mogen geen kleur bekennen over de Moslim-problematiek.
Waarom? Precies weet ik het ook niet, maar ik weet zeker dat het kapitaal wil profiteren van deze situatie.
Als een modehuis al inspeelt op de "nieuwe Westerlingen"
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160106_02052125
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.
Ice

19 sep 2016, 14:29

Bontinck krijgt zesduizend euro voor gedane kosten om zijn zoon terug te halen uit syrië - hij had beter zijn zoon een opvoeding gegeven dan was hij niet vertrokken.

Jejoen bontinck gaat vrijwillig meevechten met terroristen tegen het westen, wordt zelf opgesloten door zn mede jihadi/terroristen waarbij hij zich aansloot en krijgt dan HIER van de belgische staat/justitie een schadevergoeding van belastingsgeld van de belgische burgers omdat hij GINDER werd opgesloten? (Het bedrag wordt niet eens genoemd)
Wat voor waanzin is dát?!

Zelfs al werd hij 'misleidt', dan nog was het een individuele keuze en eigen verantwoordelijkheid om te vertrekken en is dat geen rechtvaardiging om hem nu te belonen voor zijn domheid op de kap van de bevolking waartegen dat uitschot vecht.
Is dit nog normaal te noemen? Of is het misdadig, dat blijven pamperen van teruggekeerde terroristen?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 sep 2016, 15:42

Als er nu één regeringsleider rondloopt in het Westen die Merkel nog op één been verslaat wanneer het om vluchtelingenpampering gaat, dan is het toch wel de Canadees Trudeau. Wat die jongen allemaal gedronken of gerookt heeft, dat wil je niet weten.
Zijn laatste stunt heeft hij uitgehaald in de UNO. Daar kwam hij zijn laatste opstel voorlezen. Wat hebben we geleerd? In de Syrische vluchtelingenkampen daar krioelt het van artsen, leraars, ingenieurs, bankiers, advocaten, ondernemers. Allemaal mensen die Canada een beter, sterker, gediversifieerder land kunnen maken. Zet de deur dus niet open, haal ze eruit!

De geschiedenis zal ooit een lijst opmaken van degenen die bijgedragen hebben tot het om zeep helpen van het Westen. Hij staat mee bovenaan.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 sep 2016, 12:12

In het Britse Sunderland is een 26-jarige moeder van drie kinderen het slachtoffer geworden van een gang rape.
6 verdachten werden opgepakt. Zijn het nu toevallig toch geen migranten, zeker! De 6 zijn tussen 20 en 30 jaar oud en afkomstig uit Irak, Bahrein en Syrië.
Bron : Mail Online
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

29 sep 2016, 14:23

Ban de islam staat er bovenaan deze topik,terwijl het OCAD ze wil binnen halen, want ze hebben geen slechte bedoelingen, ze zijn misschien ziek,of ongelukkig....
kan het verdomme nog zotter,ze gaan ze hier nog een leefloon geven en be-pamperen,terwijl ze de eigen bevolking vergeten,die moeten maar met de angst en de overlast leren leven,.....want ze zijn zo braaf mijnheer. :evil:

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terreurd ... lgie.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

16 okt 2016, 18:40

“Goedmenschen” wilden Merkel helpen bij de islamisering, nu moeten ze op de blaren zitten
In het jaar 2013, twee jaar voor Angela Merkel sowieso alle sluizen openzette om zoveel mogelijk Oriëntalen ongecontroleerd het land binnen te laten, maakten alle Duitse deelstaten behalve Beieren het al mogelijk dat Syrische “asielzoekers” hun familieleden legaal naar Duitsland konden halen.
Op voorwaarde dat ze alle kosten voor binnenkomst en onderhoud van hun familieleden op zich namen.
....
Maar gelukkig zijn er in Duitsland genoeg “goedmenschen” wier hartenwens het is om zoveel mogelijk mensen uit de Oriënt naar Duitsland te halen en zich de multiculturele bevruchting zelfs iets te laten kosten.

Daarom namen ze een borgsom voor de familieleden van de “asielzoekers” over.
Maar dat hen dit ooit duur te staan zou kunnen komen, hadden ze niet bedacht.
Het was de bedoeling om voor de duur van de asielprocedure, dus hoogstens een jaar, voor je beschermelingen garant te staan, daarna moest het publiek voor hun onderhoud betalen.
Immigratie-instanties en deelstaatpolitici van naam zouden steeds opnieuw hebben beloofd dat de borgsom-verplichting zou stoppen met de erkenning van de asielprocedure.
Want men merkte te laat dat deze beloftes niets waard waren, omdat dit onder de verantwoordelijkheid van de staat valt, niet van de deelstaten, en daar zegt men niets van zulke beloftes te weten.
Men is net zo lang aansprakelijk voor de borgsommen totdat de beschermelingen officieel werk hebben, respectievelijk voor een periode van maximaal drie jaar.
In Duitsland hebben de naïeve, linkse geitenwollensokken zich ferm in het zak laten zetten....achterlijke sossen die op voorhand al jizya betalen voor moslims, zoals die verwachten van dhimmi's!

De initiator van dit burgerinitiatief, Christian Osterhaus, klaagt nu steen en been tegen de 'Welt':
Aldus wordt Osterhaus geconfronteerd met tienduizenden euro´s nabetalingen.
In totaal zou Osterhaus dit onder deze voorwaarden een bedrag van € 32.000,- gaan kosten, rekent hij de krant voor.
Als de staat het serieus meent met zijn eisen, dan zouden enkele van zijn vrienden, die voor tot zes personen zouden hebben ondertekend, voor een bankroet staan.
Wie zn gat verbrandt moet op de blaren zitten.... :twisted:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 okt 2016, 17:27

Wie zn gat verbrandt moet op de blaren zitten.... Twisted Evil

En of ze op de blaren gaan zitten......ze hebben het beging gezien,maar op het einde zal het horror zijn.

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... vergenomen
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Jefke Bollenwreter
Lid geworden op: 05 mar 2010, 21:26
Locatie: Allochtonië

17 okt 2016, 17:40

Er zullen nog meer gekke dingen moeten geslikt worden in dit apenland, onderdeel van een apencontinent dat Europa noemt! ... :P

Wij verdienen onze politiek correct denkende "bestuurders", die wij hebben gekozen ...
en een ezel stoot zich toch maar één keer aan dezelfde steen ... :roll:

... en toch blijft hetzelfde liedje gespeeld na elke verkiezing, zolang ik al op deze aardkloot verblijf ... :oops:

De vragen, die ik me de laatste tien jaren maar blijf stellen, is nog altijd dezelfde en blijft maar onbeantwoord ...:

WAAROM STEMMEN WIJ ALLEMAAL NIET MASSAAL voor het VLAAMS BELANG?

HOE KOMT DAT TOCH?

IS DAT ZO MOEILIJK?
De grootste vergissingen aller tijden: toekenning van facilliteiten in gemeenten, het verdrag van Schengen en de wet op het racisme !

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

17 okt 2016, 17:55

Omdat ze die in de "welopgevoede democratische regering" in een cordon sanitaire hebben gestoken,want ze denken nog altijd dat die 70 jaar terug met de nazie meegedaan hebben.
En zelfs als heel Vlaanderen er op stemt ze toch zullen zeggen dat ze niet mogen meedoen :evil: :evil: :evil: :evil:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

18 okt 2016, 09:08

tokkio schreef:Omdat ze die in de "welopgevoede democratische regering" in een cordon sanitaire hebben gestoken,want ze denken nog altijd dat die 70 jaar terug met de nazie meegedaan hebben.
En zelfs als heel Vlaanderen er op stemt ze toch zullen zeggen dat ze niet mogen meedoen :evil: :evil: :evil: :evil:
Nee hoor, ze hebben VB in een cordon gestoken omdat die als enige partij voorstander zijn om de macht van dat politiek gespuis over te dragen aan de bevolking door middel van bindende referenda.en het draait allemaal enkel om behoud van de macht, de controle en het bijbehorende gegraai.

Het zou bovendien ook maar de vraag zijn of VB haar belofte zou nakomen als ze eenmaal zelf aan de vetpotten zouden zitten....

Als het volk zou beseffen dat dát de kern is van alles: echte democratie en massaal zouden stemmen op VB én eisen dat ze hun belofte van bindende referenda moeten nakomen, dan zouden we pas op de goede weg zijn, dan zou het pas afgelopen zijn met de beroving/verarming van de eigen bevolking.

Zolang het volk niet beseft dat wij de macht hebben en kunnen opeisen, die ons rechtmatig toekomt in een democratie zal er enkel iets veranderen door een volksopstand en ook maar pas als er genoeg mensen honger gaan lijden want de huidige, politieke criminelen zullen ons blijven pluimen tot de bom barst.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

18 okt 2016, 10:03

'de bom barst' heb ik gezien in de UK, de brexiitters. Mensen gaan plunderen,slaan ruiten in, rijden mensen omver/dood.Een soort massahysterie.
Nu met al die asielzoekers staat dat ballonnetje (ik heb grote goesting,dit & dat) nog harder gespannen. Nog wat meer die via de smartphone mekaar peptalk verkopen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

18 okt 2016, 10:19

Jefke Bollenwreter schreef:Er zullen nog meer gekke dingen moeten geslikt worden in dit apenland, onderdeel van een apencontinent dat Europa noemt! ... :P

Wij verdienen onze politiek correct denkende "bestuurders", die wij hebben gekozen ...
en een ezel stoot zich toch maar één keer aan dezelfde steen ... :roll:

... en toch blijft hetzelfde liedje gespeeld na elke verkiezing, zolang ik al op deze aardkloot verblijf ... :oops:

De vragen, die ik me de laatste tien jaren maar blijf stellen, is nog altijd dezelfde en blijft maar onbeantwoord ...:

WAAROM STEMMEN WIJ ALLEMAAL NIET MASSAAL voor het VLAAMS BELANG?

HOE KOMT DAT TOCH?

IS DAT ZO MOEILIJK?
Waarschijnlijk omdat de VB kiezer de slimste zijn en alle anderen te dom!
:lol: :lol: :lol: