Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jul 2017, 10:41

jure schreef:Wat mij opvalt is dat ik niet kan opmaken of er onder de posters van dit item ook moslimsenioren meespreken? :)
Neen, die zijn hier niet aanwezig. En om verschillende redenen:
1. Allah heeft hen verboden te discussiëren over de teksten en het geloof
2. Voor een moslim is de koran alvast een perfect boek. Hij weet dat omdat de koran het van zichzelf zegt (is dat misschien een cirkelredenering?). Allah heeft in de koran ook beloofd dat hij zal waken over de perfecte vorm van zijn boek. Verandering is dus niet nodig en niet mogelijk.
3. Als een moslim hier toch al zou willen komen discussiëren en zijn 'geloof' zou willen verdedigen, dan heeft hij daar zijn handen mee vol. Begin er maar eens aan wanneer jouw boek zegt dat je ongelovigen moet doden of vernederen. Daar gaat iemand met véél fantasie moeten voor langskomen en voorlopig bestaat die nog niet.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 jul 2017, 12:41

Ja Wil, maar islamieten mogen ook takiyya plegen.
Ik ben er zeker van dat hier ook islamieten actief zijn op het forum.

En als ge ziet wat voor korte lontjes sommige forumgebruikers hebben,
en wat voor agressieve taal ze uitkramen ...
Ondank is 's werelds loon
Ice

12 jul 2017, 13:01

maior domus schreef:
frits1955 schreef: Voor de hele wereld is de islam een religie , behalve voor 2 individuen op dit forum. :lol:
Maak er dan maar alvast drie van.

Islam is een fascistische ideologie die zich vermomt als godsdienst en vele nuttige idioten onder ons, trappen daarin.
Het godsdienstige facet van islam is maar een klein onderdeel ervan.
En de islamieten, die lachen in hun baard om zoveel naïviteit.
Lachen in hun baard, MD? Die bescheuren zich dat de domme vlamingen zichzelf en hun cultuur zo haten dat ze niet enkel al op de knieën gaan liggen voor hun eisen maar zelfs hun koran en hun eigen vernietiging op termijn verdedigen.
En weet je wat? Al die geitenwollensokken die uit 'menselijkheid' dit wraakzuchtig soort verdedigen worden zelfs nog meer geminacht dan de doorsnee ongelovige voor hun verraad aan hun eigen volk/cultuur...die worden uitgespuwd en daar wordt schande over gesproken voor zoveel verraad..uiteraard niet openlijk want ongelovige idioten moeten in de waan gelaten worden, ze verdedigen tenslotte islam en gaan akkoord met hun onderwerping.
Moslims halen voordeel uit dit verraad, met de hoop op invoering van de sharia door de medewerking van deze domoren. Tenslotte hebben moslims al heel wat bereikt in termen van religieuze bemoeienis in burgerlijk bestuur: sharia per definitie en dat door de steun van zulke landverraders.

Bij elke eis kregen/krijgen ze de steun vanuit de domme ongelovigen zelf waardoor hun eisen werden ingewilligd, zelfs ten nadele en met discriminatie van de dhimmi's zelf tot gevolg.
1 voorbeeldje daarvan is: de wet (burgerlijk!) legt bedrijven bij aanwerving op eigen volk te discrimineren door voorrang te geven aan allochtonen/moslims (religieus!) Dit is een schending van de grondwet: gelijkheid, scheiding tussen kerk/staat en anti-discriminatiewet.

Discrimineren voor gelijkheid?! Autochtonen worden openlijk gediscrimineerd zodat allochtonen/moslims niet gediscrimineerd en 'gelijk' behandeld zouden worden?! WTF?
Wat voor waanzin is dát?

Dit bevestigt overigens de (gewaande) superioriteit van de moslim en dat is al een stapje in de richting van de sharia, nét door....de medewerking van de naïeve, autochtone ongelovige, die zichzelf verloochent ten voordele van de superieure islam dat overname beoogt. Want er zijn genoeg vlaamse geitenwollensokken en sossen die deze discriminatie van eigen werkvolk bij aanwerving toejuichen...onvoorstelbaar.

Waarom? Omdat er vanuit westers gedachtengoed wordt geredeneerd, vanuit democratie, vanuit menselijkheid, vredelievend zonder rekening te houden dat moslims/islam anders denken en andere doelen hebben dan een vredige sámenleving (bewijs nummer 1: weigering tot integratie)===> overname, invoering en opleggen van de sharia aan ongelovigen in de hele wereld en dat met alle mogelijke, zelfs gewelddadige middelen én met medewerking van domme ongelovigen die westerse idealen en democratische vrijheden eisen voor hun religieuze bezetters en daarmee hun eigen onderwerping/ondergang en mogelijk zelfs doodvonnis tekenen.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

12 jul 2017, 13:31

Ice schreef:
maior domus schreef:
frits1955 schreef: Voor de hele wereld is de islam een religie , behalve voor 2 individuen op dit forum. :lol:
Maak er dan maar alvast drie van.

Islam is een fascistische ideologie die zich vermomt als godsdienst en vele nuttige idioten onder ons, trappen daarin.
Het godsdienstige facet van islam is maar een klein onderdeel ervan.
En de islamieten, die lachen in hun baard om zoveel naïviteit.
Lachen in hun baard, MD? Die bescheuren zich dat de domme vlamingen zichzelf en hun cultuur zo haten dat ze niet enkel al op de knieën gaan liggen voor hun eisen maar zelfs hun koran en hun eigen vernietiging op termijn verdedigen.
En weet je wat? Al die geitenwollensokken die uit 'menselijkheid' dit wraakzuchtig soort verdedigen worden zelfs nog meer geminacht dan de doorsnee ongelovige voor hun verraad aan hun eigen volk/cultuur...die worden uitgespuwd en daar wordt schande over gesproken voor zoveel verraad..uiteraard niet openlijk want ongelovige idioten moeten in de waan gelaten worden, ze verdedigen tenslotte islam en gaan akkoord met hun onderwerping.
Moslims halen voordeel uit dit verraad, met de hoop op invoering van de sharia door de medewerking van deze domoren. Tenslotte hebben moslims al heel wat bereikt in termen van religieuze bemoeienis in burgerlijk bestuur: sharia per definitie en dat door de steun van zulke landverraders.

Bij elke eis kregen/krijgen ze de steun vanuit de domme ongelovigen zelf waardoor hun eisen werden ingewilligd, zelfs ten nadele en met discriminatie van de dhimmi's zelf tot gevolg.
1 voorbeeldje daarvan is: de wet (burgerlijk!) legt bedrijven bij aanwerving op eigen volk te discrimineren door voorrang te geven aan allochtonen/moslims (religieus!) Dit is een schending van de grondwet: gelijkheid, scheiding tussen kerk/staat en anti-discriminatiewet.

Discrimineren voor gelijkheid?! Autochtonen worden openlijk gediscrimineerd zodat allochtonen/moslims niet gediscrimineerd en 'gelijk' behandeld zouden worden?! WTF?
Wat voor waanzin is dát?

Dit bevestigt overigens de (gewaande) superioriteit van de moslim en dat is al een stapje in de richting van de sharia, nét door....de medewerking van de naïeve, autochtone ongelovige, die zichzelf verloochent ten voordele van de superieure islam dat overname beoogt. Want er zijn genoeg vlaamse geitenwollensokken en sossen die deze discriminatie van eigen werkvolk bij aanwerving toejuichen...onvoorstelbaar.

Waarom? Omdat er vanuit westers gedachtengoed wordt geredeneerd, vanuit democratie, vanuit menselijkheid, vredelievend zonder rekening te houden dat moslims/islam anders denken en andere doelen hebben dan een vredige sámenleving (bewijs nummer 1: weigering tot integratie)===> overname, invoering en opleggen van de sharia aan ongelovigen in de hele wereld en dat met alle mogelijke, zelfs gewelddadige middelen én met medewerking van domme ongelovigen die westerse idealen en democratische vrijheden eisen voor hun religieuze bezetters en daarmee hun eigen onderwerping/ondergang en mogelijk zelfs doodvonnis tekenen.

Lijkt wel op de aliëns uit de film Indenpendence day, die wilden ook de mensheid elimineren.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.
Gast

12 jul 2017, 13:38

Lijkt wel op de aliëns uit de film Indenpendence day, die wilden ook de mensheid elimineren.
Maar de goei in de film hebben die aliens wel op tijd buiten gebonjourd voor ze iedereen konden elimineren of hun wil opleggen !
Ice

12 jul 2017, 14:49

En, hadden die goei ook verraderlijke ratten uit eigen rangen die saboteerden? Want dan had het ook anders kunnen aflopen...
Gast

12 jul 2017, 14:53

En, hadden die goei ook verraderlijke ratten uit eigen rangen die saboteerden? Want dan had het ook anders kunnen aflopen...
Nee Ice, linkiewinkies en geitenwollensokkenacteurs werden uit de film geweerd om te beletten dat het buiten gooien van die aliens een flop zou worden. :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 jul 2017, 00:23

Een video van 3 minuten. Hier krijg je te zien wat de doorsnee moslim gelooft. De zaal zit vol met 'gewone' soenni moslims (85% van de moslims zijn soenni's) die zichzelf helemaal niet als extremisten zien.

Kijk en leer (in het Engels gesproken) https://www.youtube.com/watch?v=j4OCTslNeT8
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

13 jul 2017, 05:40

Zeg nu niet dat de Moslims niet eerlijk zijn :)

https://www.youtube.com/watch?v=urerCLmT1cc
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 jul 2017, 11:33

Volgens het recentste PEW rapport verwerpt 81% van de Amerikaanse moslims geweld in de naam van de islam .
Voor 81% - een grote meerderheid - zijn zelfmoordaanslagen en gelijkaardige aanvallen op burgers nooit gerechtvaardigd.
Dat laat nog steeds 19% (bijna 1 op 5) over die wél vindt dat zelfmoordaanslagen OK zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

13 jul 2017, 16:09

Ice schreef:
Discrimineren voor gelijkheid?! Autochtonen worden openlijk gediscrimineerd zodat allochtonen/moslims niet gediscrimineerd en 'gelijk' behandeld zouden worden?! WTF?
Wat voor waanzin is dát?

Dit bevestigt overigens de (gewaande) superioriteit van de moslim en dat is al een stapje in de richting van de sharia, nét door....de medewerking van de naïeve, autochtone ongelovige, die zichzelf verloochent ten voordele van de superieure islam dat overname beoogt. Want er zijn genoeg vlaamse geitenwollensokken en sossen die deze discriminatie van eigen werkvolk bij aanwerving toejuichen...onvoorstelbaar.

Waarom? Omdat er vanuit westers gedachtengoed wordt geredeneerd, vanuit democratie, vanuit menselijkheid, vredelievend zonder rekening te houden dat moslims/islam anders denken en andere doelen hebben dan een vredige sámenleving (bewijs nummer 1: weigering tot integratie)===> overname, invoering en opleggen van de sharia aan ongelovigen in de hele wereld en dat met alle mogelijke, zelfs gewelddadige middelen én met medewerking van domme ongelovigen die westerse idealen en democratische vrijheden eisen voor hun religieuze bezetters en daarmee hun eigen onderwerping/ondergang en mogelijk zelfs doodvonnis tekenen.
En daardoor zal ons toekomst beeld (toch voor onze kleinkinderen ) er ZO uitzien. :( :( :( :( :( :( :(

http://www.eddypyliser.be/heet-van-de-n ... -niet-meer
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 jul 2017, 14:59

Nogmaals een duidelijke reden waarom de islamideologie hier buiten moet gehouden worden:

Afbeelding

Ik Irak betekent cultuur 'Islam'.

Bron: http://tundratabloids.com/2017/07/finla ... l-reasons/
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 jul 2017, 20:56

De Australische imam in deze video (40 sec.) maant zijn moslima zusters aan om geen vriendschap te sluiten met degenen die niet-moslim zijn. Zo'n vriendschap zal enkel leiden naar het vuur van de hel, vermaant hij. Als je in zo'n vriendschapsrelatie zit met een ongelovige, breek die dan af. Er zijn geen excuses voor.

http://video.dailymail.co.uk/video/mol/ ... 655089.mp4
Afbeelding
Vraag: is deze man een extremist? Een haatzaaier?

Om daarop te kunnen antwoorden moeten we gaan kijken hoe de beste moslim die ooit geleefd heeft - Mohammed - daarop heeft geantwoord. Hij kreeg nl. het antwoord van Allah via de engel Gabriël, die hem altijd openbaringen bracht. Hier een beperkte greep (!) uit de verzen die daarover handelen:

Soera 11: 113 En neig u niet tot de onrechtvaardigen, anders zal het Vuur ook u aanraken en gij zult naast Allah geen vrienden hebben noch zult gij worden geholpen.

S 5: 51 O, gij die gelooft, neem de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

S 58: 22 Gij zult geen mensen vinden die in Allah en de Laatste Dag geloven, terwijl zij iemand liefhebben die Allah en Zijn boodschapper tegenwerkt, zelfs al waren dezen hun vader of hun kinderen, of hun broeders, of hun verwanten.

S 9: 23: O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden (vertrouwelingen/beschermers (awliyāa)) als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is, behoort tot de overtreders.


Het voorbeeld voor élke moslim, Mohammed, heeft de regels van Allah duidelijk overgebracht. Vriendschap met een niet-moslim is ontoelaatbaar.

De imam in de video legt slechts uit wat de standaard is die elke moslim hoort na te leven: zo zou Mohammed het doen. De standaard - de 'default' - is niet extreem.

Nu zijn er tal van moslims die zich niets aantrekken van die regels. Vraag: zijn zij echte moslims? Mohammed en Allah zeggen van niet. Gelukkig weten de meeste moslims niet dat dit in de koran staat.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 jul 2017, 11:23

Frankfurt Am Main is de Duitse stad met het hoogste aantal inwoners met een migratieachtergrond. Niet minder dan 51.2% van de inwoners behoort tot die groep.
Van die groep inwijkelingen bevindt de helft zich onder de armoedegrens.

Frankfurt is ook de stad met het hoogste misdaadcijfer van Duitsland. Per 100.000 inwoners werden er 16.292 misdrijven geregistreerd (cijfers 2013).

Bron: https://brutalist.press/posts/2998/futu ... rants-also
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 jul 2017, 11:42

Op deze blz. heb ik het bericht geplaatst dat een joodse vrouw vanuit het raam van de 3e verdieping naar beneden werd gegooid door een man die Allahu Akbar riep.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=195

De openbare aanklager weigert deze moord te catalogeren als een haatmisdrijf hoewel de dader duidelijk anti-semitische bedoelingen had en hoewel hij de vrouw, voorafgaand aan de moord, nog eerst gemarteld had.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.