Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

20 jul 2017, 20:35

Wat wil je nu feitelijk bewijzen om keer op keer dergelijke zaken hier te komen posten? Tenware je er van uit gaat dat zulle dingen alleen maar voorkomen bij anders gekleurden of moslims.De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren. Een boodschap die uiteraard de goedkeuring wegdraagt van de regering.En wie daar momenteel de scepter zwaait hoef ik u niet te zeggen zekers.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

21 jul 2017, 06:34

Well by Jove :


http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Pa ... slim.dhtml

Wat een gekke wereld toch...
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 jul 2017, 10:12

plopperdeplop schreef:Wat wil je nu feitelijk bewijzen om keer op keer dergelijke zaken hier te komen posten? Tenware je er van uit gaat dat zulle dingen alleen maar voorkomen bij anders gekleurden of moslims.
• Anders gekleurden?? Wat sleur jij hier plots de kleur bij, terwijl ik nog nergens de link heb gelegd tussen de islamideologie en de kleur van een mens?

• Wat ik wil bewijzen zou al stilaan duidelijk mogen zijn. Opnieuw hadden we hier te maken met een man die de islamideologie aanhangt. In die ideologie staat duidelijk neergeschreven dat een niet-moslim moet onderworpen of gedood worden. Nu zullen wij dat misschien verkeerd interpreteren of ' uit de context trekken ' - wat veronderstelt dat iemand anders die context wél kent - maar degene die de islamideologie met absolute zekerheid het allerbest kende, is Mohammed en hij heeft het voorbeeld gegeven: "mij is opgedragen om te vechten tegen de mensen tot zij zeggen dat er geen God is buiten Allah en dat ik zijn boodschapper ben".

Wat zou ik daar nu kunnen tegen inbrengen?
De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren. Een boodschap die uiteraard de goedkeuring wegdraagt van de regering.En wie daar momenteel de scepter zwaait hoef ik u niet te zeggen zekers.
De koning probeert vanzelfsprekend zoete koekjes te bakken, maar hij is onwetend over de islamideologie. Daar weet hij niks, nul, nada, rien van. Dat de regering zijn uitspraken dekt, dat weet ik ook. Voor alle partijen zijn die uitspraken aanvaardbaar: 'Leer uw buren kennen'. Dat is wat ook ik jou probeer duidelijk te maken door je bij te brengen hoe de ideeënwereld van die buren eruit ziet, want daar weet ook jij - zoals onze sire - weinig van.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 jul 2017, 10:16

jure schreef:Well by Jove :


http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Pa ... slim.dhtml

Wat een gekke wereld toch...
Mag je wel zeggen. Dat soort zaken gebeurt in India, in de Arabische wereld, bij sommigen in Israël, in Afrika en waarschijnlijk nog in andere gebieden zoals Zuid-Amerika.

Wanneer iemand met de verkeerde partij, of met de tegenstrever samen wil leven, dan komen de haatgevoelens boven. Zou dat hier ook niet gebeurd zijn met degenen die onder de oorlog een Duits lief hadden?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 jul 2017, 11:03

Afbeelding

Meisjes (tussen 10 en 14 j.) op sportkamp worden aangemaand om geen korte broeken te dragen tijdens het sporten. Lange broeken kunnen wel. De reden? In de buurt vindt een conventie van moslims plaats en die zouden wel eens kunnen verleid, beledigd of uitgedaagd zijn door het zien van meisjes in shorts.

De leiding van die meisjes nam bijgevolg het initiatief om aan deze Zweedse meisjes, daar ter plaatse in hun eigen Zweden, uit te leggen hoe de gedachten van sommige moslims over meisjes in shorts zijn. De leiding spoorde hen dan ook aan om NIET in shorts te sporten, maar zich daar in Zweden aan te passen aan de wereldvisie van die moslims.

Tussen haken: de conventie van de moslims ging over da'wa, het verspreiden van het geloof en het maken van bekeerlingen.

Ondertussen gedragen sommige Zweden zich in hun eigen land reeds als perfecte dhimmi's: ze onderwerpen zich alvast aan de eisen van sommige ingeweken moslims.

http://www.savemysweden.com/sweden-girl ... -nykoping/
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

21 jul 2017, 13:01

plopperdeplop schreef:De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren.
De Fluppe heeft makkelijk praten, die heeft geen last van zijn buren.
Heel die luxefamilie leeft op een andere planeet, daar hebben wij geen lesjes van te krijgen!
Ondank is 's werelds loon

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

21 jul 2017, 20:03

maior domus schreef:
plopperdeplop schreef:De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren.
De Fluppe heeft makkelijk praten, die heeft geen last van zijn buren.
Heel die luxefamilie leeft op een andere planeet, daar hebben wij geen lesjes van te krijgen!
U bent daar het dus niet mee eens? Er mag niet met u buren gepraat worden? En zekers niet van mekaar proberen te leren.M.a.w iedereen trekt zich beter terug op zijn eigen ik? Dat zijn voorwaar nu eens een voorbeeld van de "waarden"die zo gezegd moeten gevrijwaard worden van buitelandse invloeden. Man...man.. wat men hier toch allemaal leest.En dat neergepend door mensen die in de herfst van hun leven zijn. :roll: :roll:

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

22 jul 2017, 08:30

Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jul 2017, 10:12

jure schreef:Ook eens interessant, misschien ?

https://www.youtube.com/watch?v=C2zkoq7rk3g
Hoogst interessant, vooral de link hierboven.

Het probleem is dat die ideeën frontaal in botsing komen met de leer van Mohammed en de woorden van Allah. Wat die democratisch ingestelde mens vertelt, zou tot de vernietiging van de islamideologie leiden. Dat gaat dus de eerste decennia niet gebeuren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jul 2017, 10:18

plopperdeplop schreef:
maior domus schreef:
plopperdeplop schreef:De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren.
De Fluppe heeft makkelijk praten, die heeft geen last van zijn buren.
Heel die luxefamilie leeft op een andere planeet, daar hebben wij geen lesjes van te krijgen!
U bent daar het dus niet mee eens? Er mag niet met u buren gepraat worden? En zekers niet van mekaar proberen te leren.M.a.w iedereen trekt zich beter terug op zijn eigen ik? Dat zijn voorwaar nu eens een voorbeeld van de "waarden"die zo gezegd moeten gevrijwaard worden van buitelandse invloeden. Man...man.. wat men hier toch allemaal leest.En dat neergepend door mensen die in de herfst van hun leven zijn. :roll: :roll:
Plopper, je maakt nog altijd te weinig onderscheid tussen de mensen die een religie volgen en de ideologie die in de basisteksten te lezen staat.

Onze Filip durft daar ook niet aan beginnen. Hij houdt het op theekransjes. Denk je nu echt dat hij daar op dat avondmaal met moslims de vraag heeft gesteld: 'Zeg, jongens, wat betekent dat eigenlijk 'Vecht tegen de joden en christenen omdat zij weigeren te geloven in wat wij, moslims, geloven totdat zij de extra belasting betalen terwijl zij zich vernederd voelen'?

Onze Filip weet niet eens dat dit een stukje uit de koran is. Zou hij weten dat de mensen met wie hij aan tafel zat, de koran als een perfect boek beschouwen en dat in dat perfect boek de joden worden uitgemaakt voor het laagste van het laagste? Wat denk je?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

22 jul 2017, 10:19

Wil. schreef:
jure schreef:Ook eens interessant, misschien ?

https://www.youtube.com/watch?v=C2zkoq7rk3g
Hoogst interessant, vooral de link hierboven.

Het probleem is dat die ideeën frontaal in botsing komen met de leer van Mohammed en de woorden van Allah. Wat die democratisch ingestelde mens vertelt, zou tot de vernietiging van de islamideologie leiden. Dat gaat dus de eerste decennia niet gebeuren.
Weeral een bevestiging van het beroemde spreekwoord: "De uitzondering bevestigen de regel"

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

22 jul 2017, 11:59

Wil. schreef:
plopperdeplop schreef:
maior domus schreef:
plopperdeplop schreef:De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren.
De Fluppe heeft makkelijk praten, die heeft geen last van zijn buren.
Heel die luxefamilie leeft op een andere planeet, daar hebben wij geen lesjes van te krijgen!
U bent daar het dus niet mee eens? Er mag niet met u buren gepraat worden? En zekers niet van mekaar proberen te leren.M.a.w iedereen trekt zich beter terug op zijn eigen ik? Dat zijn voorwaar nu eens een voorbeeld van de "waarden"die zo gezegd moeten gevrijwaard worden van buitelandse invloeden. Man...man.. wat men hier toch allemaal leest.En dat neergepend door mensen die in de herfst van hun leven zijn. :roll: :roll:
Plopper, je maakt nog altijd te weinig onderscheid tussen de mensen die een religie volgen en de ideologie die in de basisteksten te lezen staat.

Onze Filip durft daar ook niet aan beginnen. Hij houdt het op theekransjes. Denk je nu echt dat hij daar op dat avondmaal met moslims de vraag heeft gesteld: 'Zeg, jongens, wat betekent dat eigenlijk 'Vecht tegen de joden en christenen omdat zij weigeren te geloven in wat wij, moslims, geloven totdat zij de extra belasting betalen terwijl zij zich vernederd voelen'?

Onze Filip weet niet eens dat dit een stukje uit de koran is. Zou hij weten dat de mensen met wie hij aan tafel zat, de koran als een perfect boek beschouwen en dat in dat perfect boek de joden worden uitgemaakt voor het laagste van het laagste? Wat denk je?
Man..man.. nog zo iets dat kant noch wal raakt.Eerst hier komen roepen dat "ze" zich moeten onthouden van aan politiek te doen en zekers geen uitspraken er over te doen.Nu zou "hij" dus volgens u zich moeten verleiden om een hele gemeenschap te gaan schofferen door zulke delicaten onderwerpen te gaan aansnijden en dat in het bijzijn van alle media's.En dat hij niet weet wat er in de koran staat is mogelijk.Er zijn bij je partij toch genoeg moslims om hem daar wat info over te geven.Wat houd hun tegen? Misschien dat jij als koranexpert daarvoor de geknipte man zijt

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jul 2017, 12:20

plopperdeplop schreef:
Wil. schreef: Plopper, je maakt nog altijd te weinig onderscheid tussen de mensen die een religie volgen en de ideologie die in de basisteksten te lezen staat.

Onze Filip durft daar ook niet aan beginnen. Hij houdt het op theekransjes. Denk je nu echt dat hij daar op dat avondmaal met moslims de vraag heeft gesteld: 'Zeg, jongens, wat betekent dat eigenlijk 'Vecht tegen de joden en christenen omdat zij weigeren te geloven in wat wij, moslims, geloven totdat zij de extra belasting betalen terwijl zij zich vernederd voelen'?

Onze Filip weet niet eens dat dit een stukje uit de koran is. Zou hij weten dat de mensen met wie hij aan tafel zat, de koran als een perfect boek beschouwen en dat in dat perfect boek de joden worden uitgemaakt voor het laagste van het laagste? Wat denk je?
Man..man.. nog zo iets dat kant noch wal raakt.Eerst hier komen roepen dat "ze" zich moeten onthouden van aan politiek te doen en zekers geen uitspraken er over te doen.
Met die 'ze' bedoel je het koningshuis, neem ik aan? Dat is toch het normale standpunt dat men in élke democratie zou moeten innemen, is het niet? Een koning moeit zich niet met politiek. Dat is het werk van degenen die verkozen zijn, niet van degenen die per toeval in dat bedje geboren zijn.
Nu zou "hij" dus volgens u zich moeten verleiden om een hele gemeenschap te gaan schofferen door zulke delicaten onderwerpen te gaan aansnijden en dat in het bijzijn van alle media's.
Ten eerste: hij hoort dat niet in het zicht van alle camera's en journalisten te vragen. Hij kan dat toch aan zijn disgenoten vragen, niet?

Ten tweede: als het voor de koning niet is toegelaten om een delicaat onderwerp aan te snijden, dan heeft de koning en zijn voorgangers al heel frequent die regel overtreden.

Als het niet is toegelaten om over die zaken te spreken, die zoals ik heb uitgelegd in hun heiligste boek staan, waarover mogen wij dan wél praten met onze buren om hen beter te leren kennen? Of ze voor den Antwerp of den Beerschot zijn, misschien? Bij moslims is de godsdienst heel dikwijls de kern van hun identiteit. Mogen wij hen dan leren kennen door ook 'ongemakkelijke' vragen te stellen?
Mag je aan neo-nazi's vragen stellen over hun politieke visie, of staat dat gelijk met 'het schofferen' van die groep mensen? Zeg het maar, Plopper. Volgens jou mag het niet aan moslims die toch ook een ideologie volgen?
En dat hij niet weet wat er in de koran staat is mogelijk.Er zijn bij je partij toch genoeg moslims om hem daar wat info over te geven.Wat houd hun tegen? Misschien dat jij als koranexpert daarvoor de geknipte man zijt
Sinds wanneer zouden moslims in de N-VA de geprefereerde gesprekspartner van onze sire zijn?? :roll:

Ik zou hem wel eens wat basisbegrippen willen bijbrengen, maar ik vrees dat hij te erg doordrenkt is van zijn visie die hij ingelepeld krijgt door politiek correcte adviseurs.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

22 jul 2017, 12:30

plopperdeplop schreef:
Wil. schreef:
plopperdeplop schreef:
maior domus schreef:
plopperdeplop schreef:De 21 juli boodschap van koning Filip moet voorwaar pijn gedaan hebben aan u horen waarin hij oproept om met u buren te spreken en van mekaar te leren.
De Fluppe heeft makkelijk praten, die heeft geen last van zijn buren.
Heel die luxefamilie leeft op een andere planeet, daar hebben wij geen lesjes van te krijgen!
U bent daar het dus niet mee eens? Er mag niet met u buren gepraat worden? En zekers niet van mekaar proberen te leren.M.a.w iedereen trekt zich beter terug op zijn eigen ik? Dat zijn voorwaar nu eens een voorbeeld van de "waarden"die zo gezegd moeten gevrijwaard worden van buitelandse invloeden. Man...man.. wat men hier toch allemaal leest.En dat neergepend door mensen die in de herfst van hun leven zijn. :roll: :roll:
Plopper, je maakt nog altijd te weinig onderscheid tussen de mensen die een religie volgen en de ideologie die in de basisteksten te lezen staat.
Onze Filip durft daar ook niet aan beginnen. Hij houdt het op theekransjes. Denk je nu echt dat hij daar op dat avondmaal met moslims de vraag heeft gesteld: 'Zeg, jongens, wat betekent dat eigenlijk 'Vecht tegen de joden en christenen omdat zij weigeren te geloven in wat wij, moslims, geloven totdat zij de extra belasting betalen terwijl zij zich vernederd voelen'?

Onze Filip weet niet eens dat dit een stukje uit de koran is. Zou hij weten dat de mensen met wie hij aan tafel zat, de koran als een perfect boek beschouwen en dat in dat perfect boek de joden worden uitgemaakt voor het laagste van het laagste? Wat denk je?
Man..man.. nog zo iets dat kant noch wal raakt.Eerst hier komen roepen dat "ze" zich moeten onthouden van aan politiek te doen en zekers geen uitspraken er over te doen.Nu zou "hij" dus volgens u zich moeten verleiden om een hele gemeenschap te gaan schofferen door zulke delicaten onderwerpen te gaan aansnijden en dat in het bijzijn van alle media's.En dat hij niet weet wat er in de koran staat is mogelijk.Er zijn bij je partij toch genoeg moslims om hem daar wat info over te geven.Wat houd hun tegen? Misschien dat jij als koranexpert daarvoor de geknipte man zijt
Voor het tweede deel van zijn spietch had hij geen tijd meer want hij moest dringend op tijd in "Toemorrolend" zijn om de sympathiekeling uit te hangen!
Hij wou nog zeggen dat de "opgevangenen, moslims en anderen" ook veel konden leren van de autochtone bevolking: Hoe die een heel actief leven moesten werken en bijdragen voor hun soms schamel pensioentje en geneeskundige verzorging en er bovenop de kost van de opgevangenen moesten ophoesten, hoe vrouwen hier niet als fokvee werden beschouwd om kindergeld te trekken, hoe er hier tolerantie t.o.v. "andersgeaarden" is, hoe in Vlaanderen het Nederlands de taal is en in Wallonië Frans, hoe het toevallig in de christelijke landen is dat de "moslimsµkkelaars" uit Afrika en Azië royaal worden opgevangen en niet in de stinkendrijke Arabische broederlanden als Saoedi-Arabië, hoe de burger hier niet van zijnen tak moet maken als iets niet naar zijn goesting is en als ze het hier niet goed vinden dat ze dan maar terugkeren...
Maar zoals vermeld, den tijd ontbrak zijne koninklijke hoogheid en trouwens, onze ministers en staatssecretarissen zouden dat niet graag gehoord hebben... :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

22 jul 2017, 18:24

Wil. schreef:
plopperdeplop schreef:
Wil. schreef: Plopper, je maakt nog altijd te weinig onderscheid tussen de mensen die een religie volgen en de ideologie die in de basisteksten te lezen staat.

Onze Filip durft daar ook niet aan beginnen. Hij houdt het op theekransjes. Denk je nu echt dat hij daar op dat avondmaal met moslims de vraag heeft gesteld: 'Zeg, jongens, wat betekent dat eigenlijk 'Vecht tegen de joden en christenen omdat zij weigeren te geloven in wat wij, moslims, geloven totdat zij de extra belasting betalen terwijl zij zich vernederd voelen'?

Onze Filip weet niet eens dat dit een stukje uit de koran is. Zou hij weten dat de mensen met wie hij aan tafel zat, de koran als een perfect boek beschouwen en dat in dat perfect boek de joden worden uitgemaakt voor het laagste van het laagste? Wat denk je?
Man..man.. nog zo iets dat kant noch wal raakt.Eerst hier komen roepen dat "ze" zich moeten onthouden van aan politiek te doen en zekers geen uitspraken er over te doen.
Met die 'ze' bedoel je het koningshuis, neem ik aan? Dat is toch het normale standpunt dat men in élke democratie zou moeten innemen, is het niet? Een koning moeit zich niet met politiek. Dat is het werk van degenen die verkozen zijn, niet van degenen die per toeval in dat bedje geboren zijn.
Nu zou "hij" dus volgens u zich moeten verleiden om een hele gemeenschap te gaan schofferen door zulke delicaten onderwerpen te gaan aansnijden en dat in het bijzijn van alle media's.
Ten eerste: hij hoort dat niet in het zicht van alle camera's en journalisten te vragen. Hij kan dat toch aan zijn disgenoten vragen, niet?

Ten tweede: als het voor de koning niet is toegelaten om een delicaat onderwerp aan te snijden, dan heeft de koning en zijn voorgangers al heel frequent die regel overtreden.

Als het niet is toegelaten om over die zaken te spreken, die zoals ik heb uitgelegd in hun heiligste boek staan, waarover mogen wij dan wél praten met onze buren om hen beter te leren kennen? Of ze voor den Antwerp of den Beerschot zijn, misschien? Bij moslims is de godsdienst heel dikwijls de kern van hun identiteit. Mogen wij hen dan leren kennen door ook 'ongemakkelijke' vragen te stellen?
Mag je aan neo-nazi's vragen stellen over hun politieke visie, of staat dat gelijk met 'het schofferen' van die groep mensen? Zeg het maar, Plopper. Volgens jou mag het niet aan moslims die toch ook een ideologie volgen?
En dat hij niet weet wat er in de koran staat is mogelijk.Er zijn bij je partij toch genoeg moslims om hem daar wat info over te geven.Wat houd hun tegen? Misschien dat jij als koranexpert daarvoor de geknipte man zijt
Sinds wanneer zouden moslims in de N-VA de geprefereerde gesprekspartner van onze sire zijn?? :roll:

Ik zou hem wel eens wat basisbegrippen willen bijbrengen, maar ik vrees dat hij te erg doordrenkt is van zijn visie die hij ingelepeld krijgt door politiek correcte adviseurs.
Waar jarenlang al topdiplomaten én presidenten van wereldmachten zich de tanden op stuk bijten om toch maar die broodnodige vrede tussen palestijnen en joden te kunnen bewerkstelligen en dat nog steeds zonder resultaat.Dat het voor alle topdiplomaten dansen is op een slappe koord wanneer ze deze materie aansnijden of er uitspraken gaan overdoen is u blijkbaar totaal vreemd.Dat de koning zich dan ver .. heel ver zal houden om deze dilicate kwestie ten berge te brengen in een moslimfamilie waar hij de gast is zal zelfs het kleinste kind begrijpen.Tenware je er van overtuigd zijt dat zelfs de simpelste vraag van Filipken aan die familie steeds aanzien zal worden als een groot staatsgeheim(top secret) maar dan kan men ook nooit weten welke vragen hij stelde..Laat "hem" samen met zijn lief vrouwken en kroost maar verder festivals... tentoonstellingen.... attrakties...festiviteiten........boeren en boerinnen...en nog zoveel meer van niks zeggende zaken vereren met zijn of hun bezoek maar dat hij zich onthoud van elke politieke uitspraak die toch alleen maar zouden bijdragen om de gemoederen tussen de gemeenschappen nog wat verder te verzuren.Tenware je liever zou hebben dat Filipken den zelfden toer zou opgaan zoals zijn vader die een politieke uitspraak niet schuwde.
Ps.meer zal ik er niet meer over zeggen!