Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 sep 2016, 10:37

Een leraar aardrijkskunde in de Christian Brothers' High School in Lewisham, Australië vond het nodig om zijn les steeds te laten beginnen met een fragment uit de koran ...
Bron

Misschien was dat nodig om de leerlingen te leren zich aan te passen aan de nieuwe wereldorde die eraan zit te komen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

06 sep 2016, 14:52

Hersenspoeling in een katholieke school door een leraar aardijkskunde! opknopen dat ongedierte.

En de directeur probeert natuurlijk de geschokte ouders te sussen: voor de les aardijkskunde werd sinds juli al de halve koran opgedreund, nog wel gedwongen om te luisteren door dreigen met straf als de leerlingen niet luisterden...
De directeur beweert: 'het was een academische oefening' wie houdt die voor de gek? Alleszins de boze ouders niet en terecht!
"Dit is een katholieke school, en dat geloof is de kern van deze school. Bovendien gebeurt dit buiten de godsdienstles in de les aardrijkskunde en dat kan niet!"

Zo zien jullie maar: iedere volwassene moet op zn hoede zijn, zelfs voor 'christelijke' leerkrachten - deze is misschien bekeerd tot de islam en waande eens even zijn doctrine ongestraft te kunnen gaan opleggen aan 'zijn' katholieke leerlingen via het onderwijs?
Dat was dan buiten de ouders gerekend!

Australië mag dan de hordes islam-vluchtelingen tegenhouden door ze op eilanden te dumpen, je ziet wel dat het vergif toch doordringt en iedereen kan infecteren, domme idioten eerst.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

06 sep 2016, 16:45

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160906_02456359

stamp die onnozelaars toch buiten,
dat ze in hun zandbak gaan spelen,
en vooral, daar blijven, achterlijk gespuis.
Ice

06 sep 2016, 22:09

Jean-François Forget, secretaris-generaal van de belangrijkste cipiersvakbond, is volledig gedegouteerd door de laffe aanval, en de houding van de overheid. “Er zitten 300 gevangenen in de cel omdat ze terroristische feiten hebben gepleigd. Nog eens duizend gevangenen worden ervan verdacht geradicaliseerde moslims te zijn. Al van bij de start vraag het syndicaat dat deze gevangenen worden afgezonderd van de anderen. Dat ze elkaar niet kunnen ontmoeten, en dat ze minstens door drie cipiers per persoon worden bewaakt. Maar de overheid kiest ervoor om hen een speciaal regime aan te bieden waar je kop noch staart aan krijgt”, vertelt hij aan Le Figaro.

In Osny krijgen ze zelfs massages door privétherapeuten, en lessen schermen, beweert hij nog. “Soms worden er extra maatregelen genomen, of geldt er een verstrengd regime. Maar nooit voor lang”, klaagt hij aan.
Per terrorist 1 kogel is de goedkoopste en beste oplossing én ook voor elke politicus die daartegen durft te protesteren! Want het is de schuld van de politieke gangsters dat dit gebeurt! Pamper dat onkruid nog maar wat meer, slappe sukkelaars.

Massages?! Schermlessen?! Wtf? Hetzelfde hier in dit apenland, in de hotels die ze voor gevangenis nemen met hun zwembad, gym etc!
Dwangarbeid om hun slachtoffers te vergoeden, godverdomme!
En op water en droog brood! En 23,5 uur van de 24 uur eenzame opsluiting! spuit ze maar plat met haldol, levenslang want dat soort heeft niet enkel burger- en mensenrechten verspeeld maar ook het recht om te Leven wegens niet meer menselijk maar ongedierte en ongedierte moet verdelgd worden!
Laatst gewijzigd door Ice op 07 sep 2016, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 sep 2016, 00:46

In een basisschool in Canada weigeren een aantal moslims om hun kinderen in de school te laten aanwezig zijn tijdens de muziekles. Hun argumentatie? De profeet heeft gezegd dat muziekinstrumenten haram zijn.

De school van haar kant heeft niet de mogelijkheid om die moslimleerlingen helemaal vrij te stellen van de muziekles, want die is verplichte leerstof voor alle leerlingen. Maar de dhimmitude gaat toch al van start: de moslims mogen 'in de handen klappen' en hoeven niet te zingen of geen instrument aan te raken.

'Niks van', zeggen de moslimouders. Voor onze kinderen geen muziekles!
De zaak is nog niet beslecht.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

07 sep 2016, 20:14

Theor schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160906_02456359

stamp die onnozelaars toch buiten,
dat ze in hun zandbak gaan spelen,
en vooral, daar blijven, achterlijk gespuis.
Groot gelijk Theor.

In een asielcentrum (weet niet juist waar) hebben twee Afghanen zwerfkatjes mishandeld totdat ze dood waren.
Weg met dat tuig dat voor geen enkele vorm van leven respect kent, die hebben een andere (ziekelijke) mentaliteit en horen beslist niet thuis in een Europees land.
Hup, vliegtuig op en terug, voor altijd, smeerlappen!! :evil:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

07 sep 2016, 22:47

*leah* schreef:
Theor schreef:http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160906_02456359

stamp die onnozelaars toch buiten,
dat ze in hun zandbak gaan spelen,
en vooral, daar blijven, achterlijk gespuis.
Groot gelijk Theor.

In een asielcentrum (weet niet juist waar) hebben twee Afghanen zwerfkatjes mishandeld totdat ze dood waren.
Weg met dat tuig dat voor geen enkele vorm van leven respect kent, die hebben een andere (ziekelijke) mentaliteit en horen beslist niet thuis in een Europees land.
Hup, vliegtuig op en terug, voor altijd, smeerlappen!! :evil:
Indertijd was een slogan van het Vlaams belang:

AANPASSEN OF OPKRASSEN !

Maar ja dat mogen we niet meer zeggen, dat is tegen de mensenrechten. :roll:
Ondank is 's werelds loon
Ice

08 sep 2016, 01:20

Welke mensenrechten? Dezelfde mensenrechten die mohammedanen weigeren te erkennen maar wel beroep op doen om hun gelijk te kunnen halen? Die mensenrechten?
Mensenrechten zouden niet mogen gelden voor wie ze ontkent en zich gedraagt als een beest ipv als een mens.
Ice

09 sep 2016, 11:00

johan20 schreef:Dezelfde mensenrechten die jij denkt te hebben Ice.
Is het weer te moeilijk om een mening te geven over het onderwerp?
Provoceren of te onbekwaam om het onderwerp te kunnen onderscheiden van persoonlijke commentaar op posters? :roll:
Gast

09 sep 2016, 11:59

johan20 schreef:Dezelfde mensenrechten die jij denkt te hebben Ice.
Ice zorgt wel goed voor haar dieren, kannibalen kunnen wij hier niet gebruiken. Ik stort aan gaia, asielen, om hen te helpen, dat gespuis foltert de diertjes dood, weg ermee!
Ice

09 sep 2016, 19:53

En intussen doet de criminele eu er nog een schep bovenop door een miljoen betaalkaarten uit te delen aan vluchtelingen in turkije waarbij ELKE maand een "bepaald bedrag" (hoeveel zeggen ze niet!) wordt gestort, uiteraard van de belastingpot die de europeanen moeten ophoesten.

Wij betalen voor vluchtelingen overál lijkt het wel, niet enkel hier in asielcentra maar miljarden aan een smerige despoot die dan nog de overeenkomst schendt.
Dat asad zélf de opvang in andere landen van zn volk betaalt, waarom worden wij beroofd en gedwongen om anderen een 'beter leven' te geven terwijl wijzelf verarmd worden?
Voor ons is er geen sprake meer van een goed leven, vraag maar eens aan de oudjes die hun rusthuis niet meer kunnen betalen!

En turkije krijgt langs alle mogelijke kanten miljárden toegeschoven: voor de Ford, voor vluchtelingen, ter voorbereiding van het eu-lidmaatschap, zelfs betaalkaarten met europees/ONS geld enz...enz....
De verraders van de criminele eu helpen het ottomaanse rijk uit te bouwen op kap van de Europeanen!! :x
Ice

10 sep 2016, 14:17

Neen, Johan: iemand die een ander het mensenrecht ontzegd en vindt dat het exclusief van toepassing is op zichzelf heeft niet het recht misbruik te maken van datzelfde mensenrecht, enkel als het hem uitkomt en voordeel kan opleveren.
Of je kent elke méns dat recht toe of je weigert het voor anderen en dan heb je niet het recht daar zelf gebruik van te maken.

Zwijgen is toestemmen....als iedereen de islam laat begaan en zwijgt dan krijgen we vervanging van het juk van de kerk door het juk van de waanzin islam. Een openbaar forum dient om je mening kenbaar te maken en niet stilzwijgend toe te stemmen en aan de kant toe te kijken hoe een vreemde ideologie onze maatschappij langzaam vergiftigd.

Hopelijk leiden vele vrije meningen ooit naar iets positief maar zoals de situatie nu is, waarbij zelfs problemen geweigerd worden om met naam te benoemen is er ook niet veel positief te melden.
Als jij ergens iets positief ontwaart in de huidige toestand, dan zijn er velen die dat graag zouden vernemen. Verder mogen vooralsnog de mistoestanden besproken worden op fora zonder censuur.
Als het je stoort dat die wanpraktijken en maatschappelijke problemen worden aangekaart dan moet je misschien een ander forum opzoeken?

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

10 sep 2016, 20:50

Ik hoop dat er geen misbruik gemaakt wordt van de goedheid van ons. Vluchtelingen van DE OORLOG tot daar aan toe. Wij hebben al zoveel gesneuvelden voor wat beschaving,vergeet ze niet.
Maar een ganse massa die onze wetten doorpluizen om het hier beter te hebben dan ginds vind ik profiteren.
Of zijn sommigen al zo slim om voor huisvestiging te zorgen en zo het geld weg te sluizen. De overschot voor laagloners ,die wetten past men ook voortdurend aan.
Men draait een rad voor ons ogen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

10 sep 2016, 21:48

johan20 schreef:Jij gaat me niet vertellen op welke fora ik moet gaan posten of gaan kijken. Heb geen richtlijnen hierover te ontvangen van een vrouw die niets anders dan negatieve postings doet. Het staat je uiteraard vrij om je negativisme te verkondigen, evenals het mij vrij staat om daarop te reageren. En in tegendeel met de wereld waar jij inleeft ervaar ik dagelijks positieve dingen, je moet ze wel willen zien. Misschien eens buitenkomen in plaats van de godsganse dag achter dat scherm, anoniem, de wereld te verbazen met jou defaitisme. Heb het wel opgegeven om een poging te doen om geboren zwartkijkers van het tegendeel te overtuigen. Men noemt dat verloren Vlaams. I rest my case . Ga mijn tijd niet verprutsen met mensen die alléén maar het negatieve zien. 8)
Leer eerst maar eens het verschil maken tussen wanpraktijken (die nog nooit positief waren), aan de kaak stellen en een onbekend iemand veroordelen tot een negatieve inborst, enkel gebaseerd op haar meningen over wantoestanden, die niet positief kunnen zijn.

Neen, jij dient volgens de forumregels te reageren op het ONDERWERP, NIET op de persoon die haar mening geeft, dus hou je vooroordeel maar voor jezelf want het boeit geen mens wat een arrogante betweter meent te weten over iemand die hij niet kent.
Hopelijk leiden vele vrije meningen ooit naar iets positief maar zoals de situatie nu is, waarbij zelfs problemen geweigerd worden om met naam te benoemen is er ook niet veel positief te melden.
Als jij ergens iets positief ontwaart in de huidige toestand, dan zijn er velen die dat graag zouden vernemen. Verder mogen vooralsnog de mistoestanden besproken worden op fora zonder censuur.
Als het je stoort dat die wanpraktijken en maatschappelijke problemen worden aangekaart dan moet je misschien een ander forum opzoeken?
Het was overigens enkel een suggestie om een ander forum op te zoeken aangezien je duidelijk niet overweg kunt met toestanden en feiten die negatief zijn...begrijpend lezen is blijkbaar ook al te hoog gegrepen...

Verder is er geen zweem van je positiviteit te bespeuren in je hele post....:roll:

Ik daag je dan ook uit om in de huidige, politieke discussies jouw 'positieve' kijk op onderwerpen en meningen (niet de persoon die de mening geeft!) weer te geven, er zijn vast nog wel forumleden benieuwd naar dat 'positieve'.
Gast

11 sep 2016, 12:50

er zit ne rare kwibus in de zevende dag...
spreekt met moeite vlaams, en zit voortdurend te zeggen wat minister Weyts moet doen.

Wat zou er met mij gebeuren als ik in Saoudi Arabie ga wonen , en eis dat de wetten daar aangepast worden? Alcohol vrij verkrijgbaar?
vrouwen aan het stuur?
Ik denk aan 100 stokslagen of stenigen.
Als die mensen écht zo willen slachten, waarom gaan ze niet in saoudi arabie wonen? daar mag het wel!!!!
Blijkbaar willen ze ritueel slachten, ze zijn er héél erg voor maar net niet erg genoeg blijkbaar om te verhuizen......