Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 okt 2017, 23:33

Tariq Ramadan, de zoon van een oprichter van de Moslimbroederschap in Egypte, zit in een vervelend parket. De Zwitsers-Franse prof die in Engeland (Oxford) doceert wordt beschuldigd van verkrachting.

Een vrouw die ooit een sterke verdedigster van de islamideologie was, heeft zich afgekeerd en in de eerste periode had zij contact met Tariq R. Die zou haar tijdens een privé ontmoeting verkracht hebben. Dit is een geval dat bovengekomen is in de nasleep van de #metoo zaak die met H. Weinstein begonnen was.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

28 okt 2017, 00:30

Eergisteren nog gekeken naar Evenaar over Florida . Vele afgeschermde bewaakte woonzones ginds. Zoals de no go zones van de islam her en der aan het maken zijn of al is.
Crème de la Crème ipv gelijke kansen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 okt 2017, 14:29

In de stad Lincoln, aan de oostkant van Engeland, heeft de politie een video gemaakt die de bevolking moet inlichten (ik schreef bijna 'indoctrineren' ) over de ware islam. Het is nl. 'hate crime awareness week'. Die video lijkt ook bedoeld te zijn om in scholen te worden gebruikt.
In die film komen een aantal moslims aan het woord; allemaal met sprankelende Colgate-smile en zóóó vriendelijk en zachtaardig. Je zou er onmiddellijk een paar van willen adopteren.
Maar ook imam Al Imdaad treedt erin op en krijgt rijkelijk tijd toegemeten. In 2012-13 haalde zijn liefdadigheidsorganisatie 400.000 pond op voor IHH, een Turkse 'liefdadigheidsinstelling' die Hamas - terreurorganisatie - steunt. Hij gaf ook 50.000 pond aan de Zamzam foundation die bestuurd wordt door de Somalische Muslimbrotherhood, ook een terreurorganisatie. (Bron: https://www.gatestoneinstitute.org/4717 ... -charities )

Geen woord over de basisteksten van de islam die oproepen tot dood en geweld. Degenen die daaraan gevolg geven, hebben de 'religie' verkeerd begrepen.

De politie houdt zich dus tijdens de diensturen bezig met het goedpraten van de islamideologie en veel minder met het opsporen van terreurdaden die door islamaanhangers worden gepleegd. Sinds wanneer is het eigenlijk de taak van de politie om een zgn. 'religie' in de juiste (?) context te plaatsen? En moet dat dan niet voor elke minderheidsgroep of - religie gebeuren?
Bekijk de 13 minuten video hier: http://thelincolnite.co.uk/2017/10/linc ... n-britain/

De reacties op de website van de politie laten echter aan duidelijkheid niets te wensen over. De bevolking doorziet de whitewash die de politie hier op het getouw zet. Maar Deputy Chief Constable Craig Naylor laat het daar niet bij. Naast het negatief spreken of schrijven over de islam, is ook het negatief spreken over de politieactie van Lincoln nu een daad die sterk zal in het oog gehouden worden. ( zie posting van 26 oktober: http://www.breakingnewsblast.com/author/henry-wolff/ )
Als er ooit een geval van BigBrother is watching you kon worden aangewezen, dan is het dit wel. Dus: mond dicht, want je komt op onze lijst.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 nov 2017, 20:08

De New York City pick-up killer die minstens 8 mensen van het fiets- en wandelpad maaide met zijn voertuig, bleek geregeld rond te hangen in de moskee in Paterson, New Jersey.Die moskee werd in 2012 al in het oog gehouden door de NYPD, maar wat daar nu zo cynisch aan is, is het feit dat die observatie werd gehekeld en afgekeurd door de democratische (lees 'linkse') senator Robert Menendez. Ook de toenmalige burgemeester van Paterson, Jeffery Jones , was 'gravely concerned' dat de NYPD zulke observaties van de biddende moslims durfde te doen.
De NYPD gebruikte ook 'crawlers' om te gaan luisteren in de moskee zodat men wist wat er gezegd werd.
Bron: https://njersy.co/2huV0CW


Nu blijkt die Sayfullo Saipov, de islamterrorist van New York, precies dáár zijn schoenen in het kastje te hebben gezet telkens hij ging bidden in een moskee. Als dát geen toeval is, zeg!
Bron: https://njersy.co/2A5KoT5
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 nov 2017, 20:22

Chuck Shumer, democraat (lees: links), was zijn emoties niet meer meester toen hij besefte dat 10% van de moslims van deze aardbol niet meer in staat zouden zijn om naar de VS te komen ten gevolge van het inreisverbod van Donald Trump. Hij moest geregeld een traan wegpinken toen hij zijn speech deed in januari van dit jaar. Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=E-UzxqpPLc8 (vanaf 9'50'')

Net als velen ben ik nu ook benieuwd of Chuckie vandaag tranen zal plengen omwille van de minstens 8 doden die een moslimterrorist die er wél in mocht, op zijn teller heeft gezet in zijn staat.
Politieke correctheid ... :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

01 nov 2017, 20:37

Deze avond beelden gezien van die aanslag,

is m.i. onmogelijk te voorkomen, ondanks het hopen geld dat die zever met de moslims kost.

7 jaar geleden legaal de usa binnen
met taxi rijden
geen opvallend gedrag


de onschuldige slachtoffers en hun nabestaanden zullen wel geen troost
vinden in wat ik hier nu schrijf.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

01 nov 2017, 20:44

Wedden dat de moslims weeral van de daken gaan schreeuwen dat het geen "echte" moslim was omdat Islam vrede is???????????
Voor wanneer een uitreisverplichting voor onze moslims en een inreisverbod voor de buitenlandse, want dat gaat van kwaad naar erger. Ondertussen blijkt dat het weeral een 'geïntegreerde" was. Wie van onze buren moslim kunnen we nog vertrouwen?????????????? :twisted: :evil:
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

01 nov 2017, 21:01

Nóg een imam die de koran misbegrepen heeft: de Italiaanse justitie heeft een imam uit Kosova uit het land gezet op beschuldiging van terrorisme. Zie http://bit.ly/2ykEoIF

Toevallig nóg een imam, maar deze keer in Canada: The imam of a Vancouver mosque is under fire for calling on Muslims to send “money, weapons and expertise” to Palestinians to fight “Zionists” in Israel.
Lees het hier: http://bit.ly/2hvpgO5

"Maar er zijn zo veel goeie moslims, mijnheer!" : een argument dat je geregeld hoort gebruiken. Tot vorige week was die imam een goeie moslim. Net zoals de moslimterrorist uit New York, Sayfullo Saipov, die tot één dag geleden een goeie moslim was. Maar is hun ideologie ook goed? Wat als het antwoord negatief is?
Indien er geen duidelijke afspraken worden gemaakt met de moslimgemeenschap, dan stevenen we af op een burgeroorlog. Of is die misschien al bezig?
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 nov 2017, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

01 nov 2017, 23:32

Men zou een leugentest wellicht met extra onder hypnose verplicht moeten maken . Haat kan zich ophopen, nog wat gelijkgezinden en je hebt een clubje. Data blijft prive en is voor ocra of ons staatsgeheim.
Bij de post sorteercentrum moet je ook elke 3 mnd een attest van goed gedrag en zeden geven?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 nov 2017, 14:04

Een moslim die óók ging bidden in de moskee waar de truckjihadi van New York geregeld Allah om hulp smeekte, zegt dat hij helemaal begrijpt waarom Saipov met zijn pick-up de mannen, vrouwen en kinderen overhoop reed. Dat komt allemaal voort van wat de VS ginder in het Midden-Oosten uitsteken, zegt hij.

De man beschreef Saipov als 'iemand met een mooie glimlach, een vriendelijke kerel en iemand die nóóit vloekte. Hij noemde mij 'broeder' en ik deed hetzelfde met hem.'
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z4xL8KFtAe

Dat gelijkt toch wel erg op wat ik hier al een paar keer heb kunnen lezen van mensen die ook geregeld contact hebben met "toffe moslims" bij wie ze zelfs thuis komen of die bij hen thuis komen. Of ze hebben ze op het werk tegengekomen. Die persoonlijke, prettige ervaringen zeggen natuurlijk niets over de kwaadaardigheid van de ideologie.

Hier hadden we weer te maken met zo iemand 'waarvan je het nooit verwacht' maar die op een dag beslist dat hij zal doen wat Mohammed en Allah van hem vragen: jihad.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

04 nov 2017, 16:19

Wil. schreef: Hier hadden we weer te maken met zo iemand 'waarvan je het nooit verwacht' maar die op een dag beslist dat hij zal doen wat Mohammed en Allah van hem vragen: jihad.
Inderdaad, en een lone wolf, zoals de media en de linkiewinkies ons willen doen geloven.
Ondertussen zijn die lone wolves al aangezwollen tot een fameus regiment.
Ondank is 's werelds loon

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

04 nov 2017, 17:04

Wil. schreef:Een moslim die óók ging bidden in de moskee waar de truckjihadi van New York geregeld Allah om hulp smeekte, zegt dat hij helemaal begrijpt waarom Saipov met zijn pick-up de mannen, vrouwen en kinderen overhoop reed. Dat komt allemaal voort van wat de VS ginder in het Midden-Oosten uitsteken, zegt hij.

De man beschreef Saipov als 'iemand met een mooie glimlach, een vriendelijke kerel en iemand die nóóit vloekte. Hij noemde mij 'broeder' en ik deed hetzelfde met hem.'
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z4xL8KFtAe

Dat gelijkt toch wel erg op wat ik hier al een paar keer heb kunnen lezen van mensen die ook geregeld contact hebben met "toffe moslims" bij wie ze zelfs thuis komen of die bij hen thuis komen. Of ze hebben ze op het werk tegengekomen. Die persoonlijke, prettige ervaringen zeggen natuurlijk niets over de kwaadaardigheid van de ideologie.

Hier hadden we weer te maken met zo iemand 'waarvan je het nooit verwacht' maar die op een dag beslist dat hij zal doen wat Mohammed en Allah van hem vragen: jihad.
Tja. Stel u voor dat ene zekere Demir doet wat Allah van haar zou vragen.Of die burgemeester van Londerzeel of andere moslims(a) uit de grootste partij.Of zijn die misschien buiten categorie voor u?Of hebben die allemaal hun geloof in Allah dan afgezworen? Waar is in feite nu ergens dat hell hole?

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

04 nov 2017, 17:43

Die hell hole zit bij de moslims zelf, als 1% van de moslims haat dragend is, dan zijn er dat in ons land een paar duizend, en wereldwijd een paar 100 miljoen.
Der uit met die soort,de paar goei met de slechte,ze zijn met haat geboren, en eens maken ze de klik en roepen ze hun beroemde woorden van Allahoe akbar.
Wie die cultuur niet wilt verwerpen hoort niet in onze samenleving,als wij naar een islamietis land gaan moeten wij ons ,en zeker onze vrouwen ook aanpassen, wat zou er gebeuren moest men als jonge vrouw in minirok en topje gaat winkelen in Dubai of Teheran.........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 nov 2017, 20:00

plopperdeplop schreef:
Tja. Stel u voor dat ene zekere Demir doet wat Allah van haar zou vragen.Of die burgemeester van Londerzeel of andere moslims(a) uit de grootste partij.Of zijn die misschien buiten categorie voor u?Of hebben die allemaal hun geloof in Allah dan afgezworen? Waar is in feite nu ergens dat hell hole?
Plopper, herlees de laatste 20 reacties die ik aan jou heb gegeven. Ze gaan grotendeels over datzelfde gebrek aan inzicht dat uit je tussenkomsten blijkt. Ik heb dat hier al meerdere keren uiteengezet.

Misschien laat dit het lichtje op je donkere zolderkamer aangaan? http://bit.ly/2zkjBEz
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

05 nov 2017, 12:54

Misschien komt er licht in de ''hell hole'' van de moslims,in ieder geval is de kroonprins van Saoedi-Arabië goed bezig. :D

https://www.demorgen.be/buitenland/onge ... f1a8a20c2f
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.