Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

10 feb 2018, 17:31

Ik begrijp die moslim cultuur niet. :evil:
  https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-d ... d~a09a0227
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

10 feb 2018, 18:24

We zullen die verkrachtende losers eens afhelpen van hun drang naar seks met....2 bakstenen!!
en ook weer komt heel duidelijk het afschuiven van de verantwoordelijkheid voor hun beestachtige daden naar voren:  
 Ik stond onder grote druk. Ik móést het doen. Ook het doden. Als ik dat niet deed, zou mijn commandant me zelf ombrengen.

Laffe ratten, losers zonder geweten en vuile leugenaars want wedden dat ze opscheppen over hun misdaden tegenover ander ongedierte? Bah, misselijk wordt je toch van zulk soort onmensen.

En hun wijven zijn geen haar beter. "een Europese moslima die de islam op een Westerse manier belijdt" bestaat NIET en kan niet bestaan:
als ze integreert wordt ze een europese burger, geen europese moslima, dan zou ze fier zijn om europese te zijn en onze wetten te respecteren, vooral de grondwet van gelijkheid en dat de wet/burgerlijke identiteit bóven religie staat. Zich europese moslima noemen is een provocatie en sneer naar de grondwet, alsook discriminatie van alle europese vrouwen!
En ze stapt zelf gauw uit The Voice om het slachtoffer te kunnen spelen en voordat ze eruit gejaagd wordt voor haar sympathie aan terroristen. 
Kijk naar haar verschijning en - behalve een modieus hoofddoek - zie je niks dat erop wijst dat ze niet perfect geïntegreerd zou zijn. Ze is van Syrische afkomst.
Pardon, Will?!  Behálve??? Die kopvod is net het bewijs dat ze WEIGERT te integreren.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 feb 2018, 22:08

Pardon, Will?!  Behálve??? Die kopvod is net het bewijs dat ze WEIGERT te integreren.Afbeelding
Lees die zin eens anders en dan zie je wat ik bedoel:

'Je ziet niks dat erop wijst dat ze niet perfect geïntegreerd is, behalve haar hoofddoek'

Ik beschouw haar hoofddoek als een teken van niet-geïntegreerd zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

11 feb 2018, 12:48

Lees die zin eens anders? Schrijf die zin misschien eens anders?  :roll:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

11 feb 2018, 20:51

Helemaal zot zijn ze geworden in Frankrijk:

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ar-BBIZqsZ

Ze moeten niet komen uithuilen als er vroeg of laat in Parijs een aanslag plaatsvindt vergelijkbaar met 9/11!
Dan zullen ze wel weer een ander liedje piepen, maar te laat.
Ondank is 's werelds loon

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

12 feb 2018, 08:52

In Antwerpen mag een erkend vluchteling niet meer in de Joodse wijk rondlopen.
Dit na herhaaldelijk schrijven op joodse instellingen en fysiek geweld tegen joden.
Terug sturen ;onmiddellijk. :twisted:
MaLoReg

12 feb 2018, 09:29

en in de soap Familie gaan ze er nog een scheppeke bovenop doen: daar voeren ze een dakloze
asielzoeker op die dan ervoor moet zorgen dat iedereen compassie krijgt met die mensen..

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 feb 2018, 10:44

Ik vraag mij af of dat in geschiedenis ook zo was. Monniken die onderwijs kwamen geven aan analfabeten en die die niet beter wisten. 
Als ge nu naar 'evenaar' kijkt daar is mensensmokkel het dagelijkse leven, al wat geld opbrengt.
Ge moogt er hier nog veel verwachten ,en die sturen hun verdiende/gekregen/ge.... geld naar ginds op.  
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

12 feb 2018, 10:53

In Borgerhout zijn er weer spanningen. Een bestuurslid van de moskee wordt verdacht van grensoverschrijdend gedrag. Met een filmpje als bewijs. Dat vinden ze daar  normaal.
Vetspoken en huigelaars zijn dat.
Ice

12 feb 2018, 11:18

maior domus schreef:Helemaal zot zijn ze geworden in Frankrijk:

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ar-BBIZqsZ

Ze moeten niet komen uithuilen als er vroeg of laat in Parijs een aanslag plaatsvindt vergelijkbaar met 9/11!
Dan zullen ze wel weer een ander liedje piepen, maar te laat.
Er zei eens iemand: "ik ben élke dag toch zo verbaasd om in de krant te lezen wat ik nu weer wil."

Het is gemakkelijk voor de leugenmedia om voor te kauwen wat zogezegd de meerderheid fransen zeggen, een indruk wekken is genoeg om te manipuleren..zo doen ze dat toch ook bij verkiezingen....tenzij de meerderheid reeds moslim is?

Of macron steekt een tandje bij om sharia in te voeren in opdracht van merkel?

Die terrorist in antwerpen is een dankbare palestijn die erkend vluchteling is, die komt zijne oorlog tegen israël uitvechten in de Joodse wijk...werk voor Francken: erkenning intrekken en droppen in de gaza strook is de enige juiste beslissing.
@voorn: tiens, wordt daar dan over bericht? Gewoonlijk wordt dat met alle middelen doodgezwegen want het is tenslotte hun 'cultuur'

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

12 feb 2018, 11:27

Stond in de Gazet van Antwerpen over Borgerhout
In de joodse wijk was op TV.
MaLoReg

12 feb 2018, 15:29

Belgiê is echt een apenland geworden. Kijk maar naar al de vreemde namen op onze zenders (TV) naar
al diegenen die nu mee in 't bestuur zitten......daarstraks werd een pakje geleverd: die man sprak iets
van Zoeloe-'k verstond hem niet en 't briefje dat hij in de postbus achterliet was zga onleesbaar.
Soms ben ik het hier zo kotsbeu-woon maar eens in Antwerpen en dan begrijp je het wel.
Fazal

12 feb 2018, 20:39

https://www.youtube.com/watch?v=27kMq769hsU
De vertegenwoordigers van de vredelievende Islam dames en heren! 

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

13 feb 2018, 15:18

https://www.youtube.com/watch?v=27kMq769hsU
De vertegenwoordigers van de vredelievende Islam dames en heren!
En wat nu Macron......waarom stuurt men geen sas ploeg om die bende op te kuisen????
En als dat hier bekend wordt wat ......want als het is Parijs regent druppelt het in Brussel.
Het wordt steeds erger en erger,en steeds zwijgt men er over, steeds is het een fait divers in Frankrijk en heel Europa zal volgen.
Maar ze viseren steeds meer de Franse Joden, die moeten er eerst uit,dan de rest die geen moslim is, dat is een vuur dat met zachte hand niet meer te blussen is,en onze(klein) kinderen zullen in een islamstaat  leven.
https://ejbron.wordpress.com/2017/11/25 ... den-eruit/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
MaLoReg

13 feb 2018, 15:58

Wilt ge het geloven of niet maar het spookt al een tijd door mijn gedachten van het hier voor bekeken te houden. Jullie hebben geen idee hoe het er aan toe gaat in hartje Antwerpen, der is hier zo goed als génen echte Vlaming meer te bekennen en al wat in de bediening staat overal is ook al vreemd en spreekt nauwelijks ons taal en hun handelingen zijn ook helemaal niet zoals wij het gewend waren.
Sh*t Vlaanderen 'k ben het hier soms zo beu als kouwe pap.