Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 12:15

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:Jij ziet dat zo, Sof, maar het  is geen inbreuk op één of andere wet.
De volgers van de man met het snorreke maakten zelfs wetten van dergelijke "inbreuken" , so what met wetten ?  Wat crapuul aan wetten maakt of toelaat of promoot is ondergeschikt aan de wet van fatsoen en gezonde verstandhouding.  Een vrije en tolerante maatschappij betekent ook dat men zich tolerant gedraagt tegenover iemand met een ander uiterlijk of religie - en hem/haar geen kansen ontzegt.  
Ben jij tolerant tegenover een neo-nazi?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 12:21

Wat doen we hiermee?
Jeroen_3 schreef:Unia is wel een wetgevend orgaan 
Welke wet heeft Unia al uitgevaardigd? Wijs eens even naar het staatsblad zodat ik dat kan nalezen. Een link op het internet mag ook.

Unia is helemaal niet wetgevend. Het stelt zich soms partij als het een geval van discriminatie  of ook wel eens racisme vaststelt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

19 feb 2018, 12:25

Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:Jij ziet dat zo, Sof, maar het  is geen inbreuk op één of andere wet.
De volgers van de man met het snorreke maakten zelfs wetten van dergelijke "inbreuken" , so what met wetten ?  Wat crapuul aan wetten maakt of toelaat of promoot is ondergeschikt aan de wet van fatsoen en gezonde verstandhouding.  Een vrije en tolerante maatschappij betekent ook dat men zich tolerant gedraagt tegenover iemand met een ander uiterlijk of religie - en hem/haar geen kansen ontzegt.  
Ben jij tolerant tegenover een neo-nazi?
Nee , omdat die  discriminatie , deportatie en vernieting van mensen tolereert en propageert.  Vertaal je vraag gewoon in : "ben je tolerant voor intolerantie van individuen" en mijn antwoord is : neen.  Ik ben dus even intolerant tegenover de intolerantie van een bepaald soort moslims , wie niet trouwens ..... Waarom iets eenvoudigs allemaal zo ingewikkeld in bochten en kronkels verwoorden ..... 

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 12:31

The Spirit of Flanders schreef:  Ik ben dus even intolerant tegenover de intolerantie van een bepaald soort moslims
Hoe kan ik dat 'bepaald soort moslims' herkennen? Zie je dat aan de buitenkant? Hierboven schreef je nog:
 Een vrije en tolerante maatschappij betekent ook dat men zich tolerant gedraagt tegenover iemand met een ander uiterlijk of religie
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

19 feb 2018, 12:41

Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:  Ik ben dus even intolerant tegenover de intolerantie van een bepaald soort moslims
Hoe kan ik dat 'bepaald soort moslims' herkennen? Zie je dat aan de buitenkant?
Herken je een moordenaar aan zijn buitenkant ? Kijk naar zijn daden en luister naar zijn woorden , en dan kom je wellicht iets te weten. :)  Toch simpel of niet soms ?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 12:51

Als je naar de daden van de moordenaar moet luisteren of zien, dan kom je al veel te laat.
En zijn woorden ... ? Kondigt hij dat op voorhand aan?

Nu weet ik nog altijd niet hoe jij 'het soort moslims'  herkent voor wie je geen respect hebt. Op gelijkaardige wijze kun je toch niets zeggen over iemand die neo-nazi-gedachtegoed heeft? Of is het hebben van gedachten al voldoende voor jou?
Niet gemakkelijk, he, Sof.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

19 feb 2018, 12:55

Wil. schreef:Als je naar de daden van de moordenaar moet luisteren of zien, dan kom je al veel te laat.
En zijn woorden ... ? Kondigt hij dat op voorhand aan?
Misschien wel , al was het als een ondertoon.  Fundamentalistische moslims en neo-nazis doen dat ook op die manier nietwaar ?
 
Nu weet ik nog altijd niet hoe jij 'het soort moslims'  herkent voor wie je geen respect hebt. Op gelijkaardige wijze kun je toch niets zeggen over iemand die neo-nazi-gedachtegoed heeft? Of is het hebben van gedachten al voldoende voor jou?
Niet gemakkelijk, he, Sof.
Mijn antwoord staat net hierboven.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 13:12

Jij bent de geknipte man voor de staatsveiligheid, Sof
:lol:  :lol:  :lol: 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

19 feb 2018, 14:28

Wil. schreef:Jij bent de geknipte man voor de staatsveiligheid, Sof
:lol:  :lol:  :lol: 
Jaja , pas maar op !  :lol: Als lid van Pegida en/of AfD hebt ge beslist al een dossier in hun database.  :twisted:

En als "lonely wolf" wordt ge extra in het oog gehouden.  :lol:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

19 feb 2018, 14:52

Ik haat leugenaars.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

19 feb 2018, 15:18

@Jeroen_3
Alléz, we hebben weer een verdediger van ongelijkheid erbij.
Denk jij nu wérkelijk dat, door te wijzen naar misdrijven van autochtonen (laten we aub duidelijk het verschil duiden waar het om gaat!) jij misdaden van moslims kunt rechtbreien? Dat is de gang van zaken tegenwoordig.
Elk rechtgeaard mens veroordeelt élke misdaad, ongeacht wie het begaat!

Autochtonen veroordelen élke misdaad, moslims veroordelen énkel autochtone misdadigers en verdedigen hun moslim misdadigers, ze rellen ervoor en steken auto's en steden ervoor in brand!

De vláámse/belgische publieke opinie veroordeelt misdadigers, OOK autochtone misdadigers, die worden unaniem uitgespuwd maaaar als het moslims betreft staan ook naïeve idioten op hun achterste poten en wordt het veroordelen van moslim misdadigers door zowel naïeve autochtonen als moslims in het hoekje van racisme geduwd en worden ze als slachtoffers voorgesteld, bij voorkeur dan nog door de schuld van de autochtonen en maatschappij die niet genoeg hun best hebben gedaan om moslims te integreren!
Dat moslims zichzélf uitsluiten door te weigeren om te integreren omdat ze zich ver verheven vinden boven andersgelovigen, is maar bijkomstig.....gelijkheid, hé?

NIEMAND keurt kindermisbruik door priesters goed, integendeel vanwaar komt de leegloop van kerken, het afkeren van de kerk, denk je?
Maar voor moslims is kindermisbruik normaal, kindbruidjes en de minderwaardigheid van de vrouw, in verplichte navolging van hun pedofiele profeet.

Wat de holocaust betreft: onwetend dat islam meeheulde met hitler? Dat antisemitisme ingebakken zit in islam?
Waarom wordt naar Joden verwezen in de koran als 'apen' ipv ménsen denk je? Waarom weigert de islamitische wereld het BESTAANSRECHT aan Joden en een eigen staat en is daardoor reeds 60 jaar OORLOG?
Dat de grootmoefti eigenlijk de bedenker was van de vernietigingskampen voor Joden die hitler uitvoerde?! Dát wist je vast ook niet?
Leer eerst de geschiedenis voor je afkomt met geleuter aub!
Crimineel gedrag is dus niet cultureel of religieus gerelateerd maar persoonsgebonden. Het is onjuist een hele gemeenschap/cultuur/religie hiervoor verantwoordelijk te stellen!
Crimineel gedrag is wél te verbinden aan een hele gemeenschap als het gedachtengoed en BIJgeloof van die gemeenschap gewaande superioriteit inhoudt, waarbij diegenen die niet tot die gemeenschap behoren, zelfs niet beschouwd worden als méns en daardoor minderwaardigen zijn die mogen bestolen, belogen, bedrogen en zelfs vermoord worden! 
Dát betekent dat crimineel gedrag wordt toegestaan zolang het maar minderwaardige andersgelovigen betreft, correct?
Elke (bij)gelovige is verplicht deze regels te volgen, ze worden erin gepompt vanaf de wieg evenals het gebrek om persoonlijke verantwoordelijkheid te nemen voor hun daden maar telkens het slachtoffer te spelen, blijven liegen en hun verantwoordelijkheid van misdrijven af te wentelen op de maatschappij (en zelfs 'allah' wordt ervoor misbruikt) en natuurlijk op de 'andersgelovige racisten' die durven hun (voorgeschreven) misdrijven te veroordelen.
Van gelijkheid gesproken, nietwaar??
Het is tijd dat we stoppen om mensen met een andere mening in een hoek te duwen. In een echt verlichte samenleving is plaats voor alle meningen en overtuigingen. Atheisten moeten zichzelf kunnen zijn maar ook gelovigen. Dit allemaal in een sfeer van wederzijds respect.
Iedereen mag een andere mening hebben maar het verfoeilijke is om door geveinsde beledigingen anderen de mond pogen te snoeren met 'racisme' omdat kritiek op hun bijgeloof niet toegestaan is door islam. 
Dat verbod van kritiek op islam geldt overigens NIET voor andersgelovigen!

Nog weer ene die het verschil niet kan maken tussen een mening geven en een onterecht verwijt van racisme dat gebruikt wordt om anderen hun vrije meningsuiting te ONTNEMEN!
Als vrije mens hébben wij de vrijheid om het verbod van kritiek op islam te negeren, mogen wij wél kritiek leveren, hébben wij wél de vrijheid om hun profeet af te beelden, dat is NIET van toepassing op ons want wij zijn géén moslims en hoeven ons NIET te onderwerpen aan hún regels! Gesnápt?!
Wederzijds respect?
Dat moslims dan maar eerst eens beginnen met respect te tonen voor onze wétten, onze cultuur WAARIN en WAARVAN ze leven in plaats van met hun politieke ideologie onder het mom van religie/hun bijgeloof op te dringen via maatschappelijke inmenging van bestuur door religie en ons hun religieuze, achterlijke regels willen opdringen in ónze maatschappij. 
Hoe noem je dát: als katholieke vlaming islam regels moeten gaan volgen, tégen je wil en tégen onze grondwet in?!
GRONDWET: scheiding tussen kerk en staat!

Jouw betoog bepleit ónze discriminatie, ónze overheersing onder het mom van gelijkheid, vrije meningsuiting en wederzijds respect...wésterse vrijheden die tegen ons gebruikt worden. 
Hoog tijd om je kop uit het zand te halen.  :roll:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

19 feb 2018, 16:09

Hup, Jeroen nummer 3, meteen weet je wat voor extremistisch vlees je hier in de kuip hebt - als je dat nog niet mocht gemerkt hebben :wink:
Zeer opmerkelijk is overigens de totale stilte hier over de moordende schietpartijen in de VS , aangericht door blanke mannen-17 doden in de Parkland School in Florida enkele dagen geleden,59 doden bij een popconcert in Las vegas in oktober ll. , 26 doden in november ll. in een kerk...Maar o wee, als een geschifte moslim in Achter Oelan Bator wat begint te knallen zal je het hier wel in geuren en kleuren kunnen lezen.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 19 feb 2018, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ice

19 feb 2018, 16:52

Tja, oikofoben vinden élke vrije meningsuiting en realiteit altijd extremistisch als het niet in hun straatje past.  :roll:
Misschien eens een poging wagen om met árgumenten de inhoud van mijn post te weerleggen in plaats van weer de afgezaagde, achterhaalde (bedrog) kaart van extremisme op de boodschapper te trekken?
Haal er anders racisme en discriminatie ook nog bij? :twisted:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

19 feb 2018, 16:55

""at de grootmoefti eigenlijk de bedenker was van de vernietigingskampen voor Joden die hitler uitvoerde?!"

Beste Ice, het is de moeite niet om aandacht te besteden aan dit soort achterlijke gewauwel, laat staan te gaan argumenteren. Ga nog maar wat in Uw "protocollen van de wijzen van Sion" lezen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 16:58

frits1955 schreef:Hup, Jeroen nummer 3, meteen weet je wat voor extremistisch vlees je hier in de kuip hebt - als je dat nog niet mocht gemerkt hebben :wink:
Zeer opmerkelijk is overigens de totale stilte hier over de moordende schietpartijen in de VS , aangericht door blanke mannen-17 doden in de Parkland School in Florida enkele dagen geleden,59 doden bij een popconcert in Las vegas in oktober ll. , 26 doden in november ll. in een kerk...Maar o wee, als een geschifte moslim in Achter Oelan Bator wat begint te knallen zal je het hier wel in geuren en kleuren kunnen lezen.
Ik wil even ingaan op één voorbeeld: de Las Vegas shooter: 59 doden. Waarom zouden wij in een topic "Ban de islam uit het Westen"  ons moeten laten afleiden door een brutaal voorval zoals dat in L.V. ? Ik kan het ook wel gaan hebben over de vliegtuigramp in Iran of de gasramp van Gellingen in 2004.  Wat heeft het één met het ander te maken?
Laatst gewijzigd door Wil. op 19 feb 2018, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.