Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

09 apr 2018, 17:59

Ach , hadden wij het hier niet over de PVDA  .?
Ja natuurlijk ,  vlug uitgepraat hierover  hé ...dus uitwijken naar een zijspoor.

Maar misschien krijg je wel gelijk ,  en wordt er verticaal geklasseerd. Dat wordt afwachten dan, van het andere kunnen we al vrij zeker zijn  , toch ?

Nog iets , toch geen draaiingen daar zeker op die grote hoogte waar jij altijd naartoe kruipt ?
En nu , beste intellectueel , gooi jij je parels maar aan Wil, Voorn en MichelN  die schrijven ook wartaal en slaan er ook altijd naast . Ik ga naar het nieuws kijken . Misschien hoor ik wel  een verlichte PVDA opmerking ..om het te leren hé  .. :roll:
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
Gast

09 apr 2018, 18:05

Of slik jij alles van hen? 
:lol: :lol: pcekspeer slik jij ook alles wat ze u op de mouw spellen?  :roll: Blijkbaar wel want uw herhalingen van pvda zijn niet van de poes, misschien eens andere lectuur lezen voor je afgeeft op een ander.

https://pvda.be/taxonomy/term/240 http://pvda.be/artikels/peter-mertens-o ... ger-en-vol http://pvda.be/artikels/bericht-aan-all ... ven-graven https://pvda.be/artikels/de-slimme-poli ... sloon-doen https://pvda.be/artikels/het-geld-van-d ... gspolitiek Ik voor de pvda, en al langer. http://pvda.be/programma https://pvda.be/artikels/de-grote-zonne ... or-betaalt 
Laatst gewijzigd door Gast op 09 apr 2018, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 apr 2018, 18:07

Phoebe schreef:.dus uitwijken naar een zijspoor.
Afbeelding
Hoeveel zijsporen denkt de NV-A nodig te hebben om zich hieruit te lullen?
't Zal ons echt benieuwen, denk je?
Dat hun laatste aanhangers zelfs daarvoor blind blijven, benieuwd ons evenmin, zijn niet meer te redden.

Om er alvast aan te gewennen:

Afbeelding
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Fazal

09 apr 2018, 18:11

Waarom niet àlles verticaal klasseren?  8)
Er zal evengoed toch niets veranderen!
En bij nader inzien zal het dan nog waar zijn ook!  8O

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 apr 2018, 18:18

Dicksy schreef:
Of slik jij alles van hen? 
 
Blijkbaar krijg je maar niet genoeg van dat cosmetisch en inhoudsloos  gezwam?
Luister niet naar hun woorden, maar zie naar hun daden, ook niks voor jou blijkbaar?
Alles wat ze uitspoken slik jij als waren het de smakelijkste taartjes?

Wedden dat je hun verkiezingsprogramma nog niet eens gelezen hebt?
Toch wel? Begreep je er ook iets van?
Nu niet gauw lezen hé, dat hoor je iedere avond te doen, alvorens in bed te kruipen, volgens de grote NV-A-magister.
Echt, doen!
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Gast

09 apr 2018, 18:20

Phoebe schreef:
Ach , hadden wij het hier niet over de PVDA  .? 
Ja natuurlijk ,  vlug uitgepraat hierover  hé ...dus uitwijken naar een zijspoor. 
Het utopia van pcekspeer en zijn pvda ligt ergens in holland in een loods en daar zal het ook blijven liggen tot in den treurnis of tot wanneer paasmaandag op een dinsdag valt.  :lol:

Afbeelding
Gast

09 apr 2018, 18:28

Luister niet naar hun woorden, maar zie naar hun daden, ook niks voor jou blijkbaar? 
:lol: Goe gezien pcekspeer. Hoelang luistert gij al naar dat cosmetisch en inhoudsloos gezwam van pvda? Het blijven maar woorden, veel bla, bla, bla, bla......waar blijven hun daden.  :roll: :roll: :roll: :roll: O ja, heb het al geschreven. Als paasmaandag op een dinsdag valt zeker. Maar vooral goe blijven luisteren  (met de nadruk op luisteren)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 apr 2018, 18:36

Als koppel doen jullie het nog niet eens zo slecht.
De partaai kan er maar gelukkig mee zijn.
Ze moet wel, want de afvalligen zijn op de vlucht geslagen.
Op zoek naar zekerheid en ver weg van al dat gekonkelfoes.
Of zoals enkele gekende NV-A'ers hier in de metropool Genk, uiteindelijk niets anders konden dan te verzuchten:
waarom nog zo lang wachten voordat we kunnen stemmen, en de rekening eens aanbieden?
Gekende mensen hé, wat nog niet wil zeggen geëerde mensen hé, dat is nog even te vroeg.

Bij nader inzien: jullie én de NV-A zijn de max, echt.
Een hecht blok.
Blijf vooral uzelf in die partaai, want erbuiten is er weinig kans op slagen, vandaar.

Wij discrimineren niet zoals je ziet, ook geestelijk-andersdenkenden, hebben hun plaats in de mij, zelfs als het leren hen nooit aangeleerd werd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

09 apr 2018, 18:51

""Jongens toch , als die PVDA maar eens aan de bak kan komen dan gaan we  toch wel wat beleven ! Een politieke aardverschuiving .."

En men blaat maar raak. en men weet nergens wat van.
De bedoeling voor de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn( voor de PVDA  dus):

a. doorbreken in een aantal Vlaamse middelgrote steden (Turnhout,Lier Herentals, Mol etc..) en een aantal zitjes in de gemeenteraad proberen te verwerven om zo op het lokale beleid te kunnen wegen.
b. in de grootste stad van Vlaanderen -Antwerpen - is er een bereidheid om mee te gaan in een lokaal links verhaal aangaande betaalbare woningen, zorg, onderwijs, mobiliteit, milieu. Het is voorlopig koffiedik kijken wat er ter linkerzijde mogelijk is - de hopman op het Schoon Verdiep is er alvast niet gerust in gezien zijn recente bizarre uitlatingen.

De bedoeling voor de federale verkiezingen is uiteraard  om meer  verkozen mandatarissen te hebben - Mertens alvast voor Vlaanderen en een substantieel aantal voor Brussel/Wallonië ( zo goed als een zekerheid) en zwaarder gaan wegen op het politieke/sociaal-economische reilen en zeilen.
Om het met Mitterand te zeggen: "Besturen is niet hetzelfde als aan de macht zijn".
Ice

09 apr 2018, 18:53

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef:
maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: Gaat Filip Dewinter dan de verkiezingen van 2019 met glans winnen Phoebe ?  :lol: :lol: :lol: 
Zeg of denk van Filip wat je wil, hij heeft mijn stem want hij zegt de waarheid.
Thumbs up.
Tiens tiens, dan zijn er al TWEE die de waarheid spreken !
En naar wie gaat uw stem, vrijzinnige.
Heb je het lef om daarvoor uit te komen?
Ik kan het anders raden.
Hij staat even met zn mond vol rotte kiezen of broedt nog op een antwoord waar hij zijn tanden niet op breekt... :twisted:
Gast

09 apr 2018, 18:59

frits1955 schreef:""Jongens toch , als die PVDA maar eens aan de bak kan komen dan gaan we  toch wel wat beleven ! Een politieke aardverschuiving .."

En men blaat maar raak. en men weet nergens wat van.
De bedoeling voor de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn( voor de PVDA  dus):

a. doorbreken in een aantal Vlaamse middelgrote steden (Turnhout,Lier Herentals, Mol etc..) en een aantal zitjes in de gemeenteraad proberen te verwerven om zo op het lokale beleid te kunnen wegen.
b. in de grootste stad van Vlaanderen -Antwerpen - is er een bereidheid om mee te gaan in een lokaal links verhaal aangaande betaalbare woningen, zorg, onderwijs, mobiliteit, milieu. Het is voorlopig koffiedik kijken wat er ter linkerzijde mogelijk is - de hopman op het Schoon Verdiep is er alvast niet gerust in gezien zijn recente bizarre uitlatingen.

....
De linksen ( + Peeters tseef ) in Antwerpen zouden eens moet doen zoals Van Quickenborne het in Kortrijk voor mekaar kreeg. BDW ontploft van woede. :)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 apr 2018, 19:09

pcekspeer schreef:(...) en betekent:

Hij kent de oneerlijkheid in ogen en weet wat de borsten verbergen.

Je zit er weer eens naast, moeilijk af te leren blijkbaar.
Afbeelding
Bron

En de scan van mijn Nederlandstalige versie die hier op het rekje staat:
Afbeelding

Bonus:
AfbeeldingBron

 Ik sta altijd open voor nieuwe inzichten.
Laatst gewijzigd door Wil. op 09 apr 2018, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 apr 2018, 19:10

Die staan er al: klaar ter studie, en google vertalen ligt al op de loer.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

09 apr 2018, 19:13

" "+ Peeters tseef "

Blijkbaar hebben ze nu ook een bijzonder populaire rabbijn op de kop weten te tikken voor de verkiezingen   - daar gaan de 30.000 stemmen van Joodse Antwerpenaren - NVA heeft nog zo zijn best gedaan om die Joodse stemmen  te recupereren :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 apr 2018, 19:41

Over joden gesproken: in Frankrijk is de leegloop al goed bezig. Franse joden verlaten in grote aantallen het land omwille van de aanslagen - vooral door moslims - die specifiek tegen joodse mensen zijn gericht.

Ook in Duitsland begint men er nu sporen van op te merken. Een 15-jarige jongen diende zijn achtergrond verborgen te houden voor de andere leerlingen. Hij vertrekt nu naar Israël om zijn middelbare school daar af te werken omdat het te onveilig geworden is in Duitsland.

Rare herinneringen roept dat op bij de joden in Duitsland, vermoed ik.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.