Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 aug 2017, 11:07

Fokke schreef: Dat zullen die van nu die nog altijd in elke discussie met linksgeaarden rond de oren geslagen worden met Hitler en hun andersgepigmenteerde grootvaders (m/v/tg) graag lezen! :lol:
Extreem linkse regimes zijn niet beter of slechter dan extreem rechtse, elke exremisme van welk type ook, leidt tot excessen en dierlijk gedrag.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 aug 2017, 11:15

"Dat zullen die van nu die nog altijd in elke discussie met linksgeaarden rond de oren geslagen worden met Hitler en hun andersgepigmenteerde grootvaders (m/v/tg) graag lezen!"

Dit soort commentaar placht mijn moeder te betitelen als " Van Brussel op klein patatjes springen" - maw: er iets bijsleuren dat totaal geen uitstaans heeft met het onderwerp.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 aug 2017, 11:43

socrates schreef:Vermits het hier gaat over het insijpelen van een dodelijk gif, de radicale Islam, is volgens mij de discussie over minder of meer politie niet meer dan een achterhoede gevecht. Die ideologie door wie ook gefinancierd en verspreid; is niet te stoppen met meer politiemacht; giftig water zal altijd wel een weg vinden; we hebben al een hoge ratio aan politiemensen, moet elke Belg straks politieman of vrouw worden ? Salafisme kan je niet bestrijden binnen landsgrenzen die ideologie kan je met grensbewaking niet tegenhouden. Religie-gebonden terreur is een hoofdzakelijk Westers en democratiegebonden probleem, dat moet minstens op UNO niveau worden aangepakt.
Een Westers en democratiegebonden probleem? Als je de zaak op wereldschaal bekijkt, dan blijkt het Westen er nog héél goed vanaf te komen. De aanslagen van moslimterroristen in de moslimwereld overtreffen in veelvoud wat wij hier meemaken.

20/8: Egypte , Rafah: terroristen plaatsen een bomb. 1 dode en 5 gewonden
20/8: Afghanistan, Helmand: religieuze gekken schieten 12 mensen dood. 15 gewonden
20/8: Damaturu in Nigeria: Boko Haram-jongens schieten 'zomaar' 2 reizigers dood en verwonden er nog 3 anderen
20/8: Jurud Arsal in Libanon: IS-bommen doden 3 security mensen
20/8: Karachi, Pakistan: de islamitische groep Ansar - ul- sharia executeert op brutale wijze 3 burgers
19/8: Baghdag, Irak: een prof. aan een universiteit is één van de twee mensen die door de mujahideen worden om het leven gebracht. Eén gewonde leeft nog.
18/8: Debis, Irak: 7 mensen van één familie worden door supporters voor het kalifaat uitgeschakeld (dood).
17/8: Gaza; een zelfmoordterrorist doodt één grenswacht
17/8: Khasavyurt in Dagestan: een bom die door terroristen is geplaatst, doodt 2 mensen
15/8: In Alijize (Kenia) worden 5 plaatselijke politiemensen in een val gelokt en gedood door Al-Shabaab

Ziedaar de 'oogst' van 5 dagen terrorisme buiten het Westen. De lijst is langer maar ik beperk het tot dit hapje.

De moslimterroristen hebben hierbij nooit een gelovige gedood. Het gaat steeds om afvalligen of over ongelovige mensen die zich verzetten tegen de waarheid van Allah en zijn boodschapper.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

23 aug 2017, 11:59

socrates schreef:Vermits het hier gaat over het insijpelen van een dodelijk gif, de radicale Islam, is volgens mij de discussie over minder of meer politie niet meer dan een achterhoede gevecht. Die ideologie door wie ook gefinancierd en verspreid; is niet te stoppen met meer politiemacht; giftig water zal altijd wel een weg vinden; we hebben al een hoge ratio aan politiemensen, moet elke Belg straks politieman of vrouw worden ? Salafisme kan je niet bestrijden binnen landsgrenzen die ideologie kan je met grensbewaking niet tegenhouden. Religie-gebonden terreur is een hoofdzakelijk Westers en democratiegebonden probleem, dat moet minstens op UNO niveau worden aangepakt.
Bedankt Socrates, :-) U brengt ons terug bij het topic...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

23 aug 2017, 12:03

socrates schreef: Salafisme kan je niet bestrijden binnen landsgrenzen die ideologie kan je met grensbewaking niet tegenhouden. Religie-gebonden terreur is een hoofdzakelijk Westers en democratiegebonden probleem, dat moet minstens op UNO niveau worden aangepakt.
Grenscontroles zouden op zijn minst individuen uit die landen kunnen traceren die nu ongehinderd bij bosjes onder de radar blijven om hun zaakjes op te zetten. Je kunt zonder één controlepost tegen te komen ongehinderd van de Oekraïne tot in Malaga geraken.
Dat de UNO dat zou kunnen aanpakken is gewoon een lachertje, deze nutteloze praatbarak is er nog niet in geslaagd een enkel conflict op te lossen, wel integendeel, zie maar ex Yougoslavië, Rwanda, Soedan, Congo, Jemen, Midden-Oosten...
Het zou al een pak helpen politiediensten niet meer op te zadelen met urenlang verslagen of PV's uit te tikken, controleren of iemand daadwerkelijk op een bepaald adres woont, werk dat simpelweg kan uitbesteed worden aan administratief personeel dat nu staat te lanterfanten bij de koffiemachine en voor de rest maar weinig omhanden heeft.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 aug 2017, 14:03

Begin de dag goed: dit is Duitsland 2017 (luidspreker aanklikken en goed hard zetten):

https://twitter.com/elmio_cid/status/900103834424442880

Normaal moet dat 5 keer per dag gebeuren...

Volgens Obama is dit één van de mooiste geluiden op aarde. http://bit.ly/1KvIKGz
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 aug 2017, 17:54

MichelN schreef:
socrates schreef: Salafisme kan je niet bestrijden binnen landsgrenzen die ideologie kan je met grensbewaking niet tegenhouden. Religie-gebonden terreur is een hoofdzakelijk Westers en democratiegebonden probleem, dat moet minstens op UNO niveau worden aangepakt.
Grenscontroles zouden op zijn minst individuen uit die landen kunnen traceren die nu ongehinderd bij bosjes onder de radar blijven om hun zaakjes op te zetten. Je kunt zonder één controlepost tegen te komen ongehinderd van de Oekraïne tot in Malaga geraken.
Dat de UNO dat zou kunnen aanpakken is gewoon een lachertje, deze nutteloze praatbarak is er nog niet in geslaagd een enkel conflict op te lossen, wel integendeel, zie maar ex Yougoslavië, Rwanda, Soedan, Congo, Jemen, Midden-Oosten...
Het zou al een pak helpen politiediensten niet meer op te zadelen met urenlang verslagen of PV's uit te tikken, controleren of iemand daadwerkelijk op een bepaald adres woont, werk dat simpelweg kan uitbesteed worden aan administratief personeel dat nu staat te lanterfanten bij de koffiemachine en voor de rest maar weinig omhanden heeft.
Individuen via grenscontrole beletten hier binnen te komen kan niet beletten dat individuen die hier al generaties lang zijn, de radicale ideologie niet enkel gaan belijden maar ook gaan beleven, incluis het opruimen van ongelovigen op de Ramblas in B. De "soldaten" zijn hier al als een Vijfde Kolonne, ze wachten enkel op het paswoord om toe te slaan. Ik vernoemde de UNO bij gebrek aan beter, wie een lawine wil tegenhouden moet zorgen dat er zijn gebied geen sneeuw meer kan vallen; landsgrenzen zijn daarbij irrelevant;
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 aug 2017, 21:20

In het VK zit het Rotherham kindermisbruikschandaal nog volop in de belangstelling.

Een volksvertegenwoordiger van Labour, genaamd Naz Shah en vorig jaar al eens geschorst door Labour ivm antisemitisme, bakt het weer mooi bruin. De slachtoffers zouden beter hun mond houden in het belang van de diversiteit!!



Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 aug 2017, 21:40

Dit "geval" toont aan hoe het "gif" ongemerkt, zijn weg vindt doorheen ons respect voor de mensenrechten.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

24 aug 2017, 08:47

Er mankeert nog een artikel bij de universele - verklaring van de rechten van de mens -

Art XX Elk mens heeft het recht zich te keren tegen religies of ideologieën die door hun grondbeginselen de vrijheid van mening willen afnemen.
Art XX bis Elk mens heeft het recht zich te keren tegen culturen of gemeenschappen die zich onderwerpen aan wetten, uitgevaardigd door niet vleselijke wezens, die tegen de wetten indruisen, gemaakt door vleselijke mensen.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 aug 2017, 12:28

Sheikh Mohammad Yunus Kamoga, een Oegandese imam en hoofd van de radicale moslimgroep Tabliqs, is veroordeeld voor terrorisme en de moord op andere islamitische leiders (slechte islamieten, vanzelfsprekend). Hij heeft levenslang gekregen.
https://www.iol.co.za/news/africa/ugand ... m-10898070

Mohammad Yunus Kamoga is de 'verdwaalde imam' van de week. Alweer een kenner van de islam die misleid is door zijn eigen heilige teksten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

24 aug 2017, 16:59

Wil. schreef:Begin de dag goed: dit is Duitsland 2017 (luidspreker aanklikken en goed hard zetten):

https://twitter.com/elmio_cid/status/900103834424442880

Normaal moet dat 5 keer per dag gebeuren...
En dat 5 X per dag, ik kan het geloven dat ze daar zot en agressief van worden.


Volgens Obama is dit één van de mooiste geluiden op aarde. http://bit.ly/1KvIKGz
Volgens mij scheelt er iets aan zijn oren, het mooiste geluid is "stilte" :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2017, 15:17

En nog één: de van oorsprong Jamaicaanse islamgeleerde, Sheikh Faisal, die al uitgewezen werd in het V.K. wegens aanzetting tot rassenhaat, is nu in de VS opgepakt wegens het ronselen van kandidaten voor IS.

Faisal is uit christelijke ouders geboren, maar bekeerde zich als teenager en ging zich bekwamen in de ware godsdienst. Later preekte hij in Londen en stuurde hij aan op oorlog met joden, hindoes en andere groepen van ongelovigen. Chemische oorlogsvoering stond daarbij op zijn verlanglijstje. Volgens de Amerikaanse openbare aanklager heeft hij zijn leven gewijd aan het terrorisme en de jihad.
Ook in Kenia was hij al eens buiten gegooid voor gelijkaardige feiten.
Bron: http://www.nbcnewyork.com/news/local/Ra ... 73523.html

Het blijft verbazen dat er steeds weer 'kenners' van de religie van de vrede zijn die 'ontsporen'. Het lijkt er soms op dat islamiet worden op zich nog niet zo erg is maar zodra je je begint te verdiepen in de leer, wordt de kans op het afwijken van wat Th. May de échte islam noemt, wel erg groot. Islamieten moeten zich maar best vér houden van de geschreven bronnen van hun ideologie.

Gelukkig hebben wij in het Westen leiders die het onderscheid duidelijk kunnen aanduiden tussen de ware islam en 'a perversion of islam'.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2017, 21:12

De 'oprotpremie', herinner je je dat nog? Lang geleden, toen het Vlaams Blok nog bestond, werd geopperd om 'gastarbeiders' terug naar huis te sturen en hen een aanmoedigingspremie te geven, waarmee ze moesten oprotten.

In Frankrijk wordt het idee nu in de praktijk gebracht onder de nieuwe president. Asielzoekers krijgen zo maar even 2.500 euro mee als ze het afbollen in Frankrijk.
Bron: https://sputniknews.com/europe/20170827 ... rants-pay/
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

27 aug 2017, 21:22

Wil. schreef:De 'oprotpremie', herinner je je dat nog? Lang geleden, toen het Vlaams Blok nog bestond, werd geopperd om 'gastarbeiders' terug naar huis te sturen en hen een aanmoedigingspremie te geven, waarmee ze moesten oprotten.

In Frankrijk wordt het idee nu in de praktijk gebracht onder de nieuwe president. Asielzoekers krijgen zo maar even 2.500 euro mee als ze het afbollen in Frankrijk.
Bron: https://sputniknews.com/europe/20170827 ... rants-pay/
Is indertijd ook gebeurd onder Sarkozy maar dan met de Roma geloof ik, die kregen hun geld, vertrokken en stonden daar binnen de kortste keren terug.
Gaat men die weg betaalde "asylanten" dan wel de toegang tot Europa kunnen weigeren als ze een tweede rondje proberen ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !