Van Gils & Pascal

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

fonzarelli
Lid geworden op: 23 mar 2007, 11:30
Locatie: Lier

20 sep 2016, 18:43

Heb mij gisteravond mateloos geërgerd aan de snebberige betweterigheid van dat w**f, komt overal tussen en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
Maar ja, 't zal misschien wel aan mij liggen, moet ze in ieder geval niet hebben.
Beklaag de Jambers. :cry: :cry: :cry:

AV,
Fonzarelli.
Fazal

20 sep 2016, 19:26

Waarom niet? 't Is toch een schoon w**f. :D
Gast

20 sep 2016, 20:02

Fonzarelli

Dat is wellicht omdat je een oude brombeer bent.
Ik ben onlangs naar een voordracht van Pascale geweest, dat is een fijne vrouw en naast de boeken die ze schrijft maakt ze ook prachtige keramiek.
Naast een mooie vrouw is het ook een talentvolle vrouw.
Gast

21 sep 2016, 08:32

fonzarelli schreef:Heb mij gisteravond mateloos geërgerd aan de snebberige betweterigheid van dat w**f, komt overal tussen en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
Maar ja, 't zal misschien wel aan mij liggen, moet ze in ieder geval niet hebben.
Beklaag de Jambers. :cry: :cry: :cry:

AV,
Fonzarelli.
Naessen en Jambers als je ze op hun zwakste plek raakt staan ze moord en brand te schreeuwen.

kathuis
Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Locatie: vlaams-brabant

04 okt 2016, 19:00

Als de paspop nu gewoon kookt zonder te doen alsof ze de wetenschapper is die ze intervieuwt... dan was er al minder vuil aan de lucht. Het was ergerlijk zoals ze iedereen onderbrak om toch maar de aandacht te vestigen op het eigen persoontje. Madame sans g^ene....
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest :-(

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

05 okt 2016, 11:47

Ik moet haar ook niet. De naam Jambers heeft haar gelanceerd. Moest ze een anonieme vrouw zijn, ze zou zoveel succes niet hebben. Ze zou niet eens de kans gekregen hebben om kookboeken op de markt te brengen.

nanou
Lid geworden op: 02 aug 2005, 17:45
Locatie: antwerpen

08 mar 2017, 16:37

Haar kookboeken vind ik niet erg duidelijk en snel na te maken . Zij zal zeker weten wat ze doet maar om nu opeens DE wijsheid ivm eten en dieten te claimen ....nee danku ! Geef mij dan maar Jeroen Meus die gewoon dagelijkse en lekkere kost toont !