TV serie VICTORIA

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

01 dec 2016, 18:46

Beste,

De vrijdag vertoont de zender EEN de serie VICTORIA over de Engelse koningin Queen Victoria.

Ik ben een zeer grote fan van historische documentaires en films.
Mijn favoriete zenders zijn dan ook Frankrijk 3 en 5 met hun series "Histoires".

Ik nam dus deze Victoria op.
Verleden vrijdag was deel 4.
Maar 's morgens ben ik plotseling opgenomen in de Spoed van ons ziekenhuis.
Ik had dus niet de tijd om die uitzending te programeren.

Op heden ben ik uit het hospitaal ontslagen.

Kan er iemand mij dit deel 4 laten geworden ?
Hetzij via mijn e-mail-adres.
Of waar ik het kan downloaden om toch maar te bekijken EN opnemen om te voegen bij mijn collectie.

Dank op voorhand.
Flanmingo 8O :lol:
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

04 dec 2016, 09:32

Dat deel aan u bezorgen zal weinig kans maken hoor, of iemand moest het opgenomen hebben op dvd.

U kan eens een poging doen om uw terugkijk tv na te kijken of de uitzending erop staat.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

04 dec 2016, 11:15

FLAMINGOGENT schreef:Beste,

De vrijdag vertoont de zender EEN de serie VICTORIA over de Engelse koningin Queen Victoria.

Ik ben een zeer grote fan van historische documentaires en films.
Mijn favoriete zenders zijn dan ook Frankrijk 3 en 5 met hun series "Histoires".

Ik nam dus deze Victoria op.
Verleden vrijdag was deel 4.
Maar 's morgens ben ik plotseling opgenomen in de Spoed van ons ziekenhuis.
Ik had dus niet de tijd om die uitzending te programeren.

Op heden ben ik uit het hospitaal ontslagen.

Kan er iemand mij dit deel 4 laten geworden ?
Hetzij via mijn e-mail-adres.
Of waar ik het kan downloaden om toch maar te bekijken EN opnemen om te voegen bij mijn collectie.

Dank op voorhand.
Flanmingo 8O :lol:
Waarom programmeer je in godsnaam dan niet meteen de ganse serie? Trouwens in terugkijk tv kan je maar tot de week daarvoor terug gaan. Dus dat is nu te laat. Had gekunnen tot en met donderdagavond.

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

11 dec 2016, 08:48

Beste Prima Vera,

Uw melding :
Waarom programmeer je "in godsnaam " dan niet meteen de ganse serie?

Ik heb dat niet KUNNEN doen omdat ik die vrijdagmorgen in de spoed ben opgenomen en dus geen tijd had om deze te programmeren en ik niemand anders had die dat voor mij kon doen. Op dat ogenblik staat Uw hoofd er niet naar.

Ik ben iemand die dag na dag en week na week mijn uitzendingen bekijk.
Maar zal de "series" in het vervolg "programmeren", zodat ik dan niets meer verlies in zulk een geval van ziekte.

Flamingo 8O :x
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

Shewa
Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Locatie: Overijse

11 dec 2016, 09:23

Kan dit u helpen ?
Hebt u een uitzending gemist van de voorbije week? Dan gaat u in het basismenu van Ooit gemist naar Voorbije week en kiest u het gewenste programma. Zoekt u programma’s die meer dan een week geleden op tv werden uitgezonden dan gaat u naar Ooit gemist A-Z en zoekt u het programma of de serie naar keuze. U betaalt een bedrag per uitzending die u bekijkt.
http://www.vrt.be/digitale-televisie/ooitgemist
weer een stap vooruit

Versaille
Lid geworden op: 30 dec 2002, 15:14
Locatie: PACA

11 dec 2016, 09:27

FLAMINGOGENT schreef:
Kan er iemand mij dit deel 4 laten geworden ?
Hetzij via mijn e-mail-adres.

Flanmingo 8O :lol:
Stuur mij per prive mail uw email adres.
Ik zal dan proberen de aflevering door te sturen

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

11 dec 2016, 12:08

Beste Versaille,

Ik heb ondertussen deel 4 toegezonden gekregen.
Zal deze eerst nazien op goeie kwaliteit.
Zo niet contacteer ik U nog.

In elk geval, dank voor de aanbieding.

Flamingo 8O :lol:
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

01 jan 2017, 06:13

Ze gaan de reeks binnenkort ook op Nederland geven !
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird