dat slapen , hé.....

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

03 jan 2017, 12:16

Dat is een wreed verhaal.
alfa

08 jan 2017, 15:24

Vreemd.....maar niet tegenstaande het feit dat ik ingelogd bleef op SN ; kreeg ik van de laatste reacties geen enkele melding in mijn mailbox.

:?

Ik kijk nog even de kat uit de boom vooraleer ik de huisarts om pillen vraag.
Ik sprak hem al een paar keer over mijn korte nachten....maar hij vindt het geen probleem zolang ik niet als een zombie rondloop.

:roll:

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

08 jan 2017, 16:28

alfa schreef: Ik kijk nog even de kat uit de boom vooraleer ik de huisarts om pillen vraag.
Ik sprak hem al een paar keer over mijn korte nachten....maar hij vindt het geen probleem zolang ik niet als een zombie rondloop.

:roll:
Ah nee, hij heeft er geen last van hé. Al die dokters zijn hetzelfde.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

06 feb 2017, 11:27

Ik moet nog altijd inslapen met 1/2 zolpidem maar als ik rond 1u30 wakker word neem ik een natuurmiddel:
LUCOVITAAL MELATONINE PUUR 0,299 mg forte
potje van 500 tabletjes
Ik heb een vergrootglas gehaald: onderaan staat inrternet:lucovitaal.nl
er staat dus ook op : nemen voor het slapengaan.
Dat helpt dus niet bij mij: ben waarschijnlijk verslaafd aan die zolpidem inslapers!
Maar zoals ik het nu doe: één tabletje slaap ik de hele nacht, ook na toiletbezoek slaap ik terug in! Zalig!!!!

Jammer dat het niet lukt zonder zolpidem maar ik ben al lang content dat het zo lukt!
Ivette

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

07 feb 2017, 02:46

Ik zie de laatste tijd tegen op om te gaan slapen s'nachts.

Zelfs als ik wat gelezen heb slaap ik slecht en heb regelmatig echte slechte dromen waarvan men "niet goed" is als men wakker wordt. Ik wordt soms op een nacht(werk elke dag tot 00u30) van 01u00 tot 09u30 4 tot 6 keer wakker na evenveel dromen.

Nu ben ik in 14 dagen in verlof en ga meestal slapen rond 03u00

Als ik dan in de dag mij op mijn bed leg om te slapen, slaap ik als een roosje en heb ik geen "slechte dromen.

Ik heb dat jaren geleden ook gehad en toen heeft de dokter mij een anti-depresiva voorgeschreven, ik ga er nu niet mee naar de dokter omdat ik die anti-depresiva niet meer wil dat men me die anti-depresieva terug voorschrijft.